-Γιατρέ όλα καλά; ρώτησε ο Κόλιν. Πως είναι;
-Μην ανησυχείτε κύριε Μάιλς, είπε χαμογελαστός. Όλα πήγαν μια χαρά.
Ο Κόλιν με κοίταξε χαμογελαστός και με αγκάλιασε. Ένιωθα πολύ καλύτερα.
-Πρέπει να σας συγχαρούμε Ντόκτορ Φουνάτσου, είπα χαμογελαστή.
-Δεν ήμουν εγώ ο χειρούργος κύρια Μάιλς, είπε και γέλασε. Πάντως μου είπαν ότι ο οργανισμός της δεν αντιστάθηκε πουθενά. Έμεινε σπαθί. Πολύ σπάνιο για ένα τόσο μικρό παιδί. Συγχαρητήρια.
-Έμοιασε στη μαμά της, είπε ο Κόλιν και γέλασε.
-Μπορούμε να τη δούμε; ρώτησα.
-Για σήμερα δυστυχώς όχι, είπε. Πρέπει να ξεκουραστεί και όλο το βράδυ θα έχει προσωπικό άμα γίνει οτιδήποτε. Εσείς μπορείτε να πάτε σπίτι για απόψε.
-Τι εννοείτε να συμβεί κάτι; ρώτησε ο Κόλιν.
-Άμα ξυπνήσει για παράδειγμα και θέλει κάποια βοήθεια θα είναι εκεί νοσοκόμες, είπε. Δεν είναι τίποτα ανησυχητικό. Μπορείτε να έρθετε πάλι αύριο.
-Ευχαριστούμε Ντόκτορ Φουνάτσου, είπαμε και οι δύο.
-Περαστικά, είπε και έφυγε.
Ο Κόλιν με αγκάλιασε ξανά.
-Στο είπα ότι όλα θα πάνε καλά Σίντνεϊ, είπε.
-Ναι, είπα και του χαμογέλασα. Ευχαριστώ Κόλιν.
Μου χαμογέλασε. Ήμασταν ήδη πολύ κοντά. Το κινητό μου χτύπησε και ξαφνικά απομακρύνθηκα ήταν ο Μάικλ.
-Παρακαλώ; ρώτησα.
-Αγάπη μου, ακούστηκε ο Μάικλ από την άλλη μεριά της γραμμής. Πως είναι η Σίλβια;
-Γεια σου Μάικλ, είπα. Καλά είναι, τώρα.
-Τι έγινε; ρώτησε. Τι της συνέβη τελικά;
-Δεν μπορώ να στα πω από το τηλέφωνο Μάικλ, είπα. Συνέβησαν παρά πολλά.
-Να περάσω από εκεί να σας δω; ρώτησα.
-Όχι, είπα. Τώρα φεύγω και εγώ. Δεν μπορώ να κάτσω σήμερα το βράδυ μαζί της.
-Εντάξει, είπε. Θέλεις να περάσω από το σπίτι; Να νιώσεις καλύτερα;
-Όχι, είπα και κοίταξα. Καλύτερα άστο για απόψε. Δεν νιώθω καλά.
-Εγώ για σένα το είπα, είπε.
-Θα μιλήσουμε αύριο, είπα. Αντίο.
Του έκλεισα το τηλέφωνο. Βγήκαμε έξω από το νοσοκομείο.
CZYTASZ
Τα πάντα μου, εσύ.
Dla nastolatków"-Είμαι καθηγητής σου και απαιτώ σεβασμό δεσποινίς, φώναξε. -Θες αλήθεια να σου πω που να τον βάλεις τον σεβασμό; ρώτησα. -Θα σε δείρω, απείλησε. -Γουστάρω, είπα." Η Σίντνεϊ Άνταμς, είναι μία 19χρονη μαθήτρια της τρίτης λυκείου και αυτό γιατί έχε...