-Είμαι ερωτευμένος μαζί της, τον μιμήθηκα όσο πιο γελοία γίνεται.
-Μην το παίρνεις στα σοβαρά, είπε. Έπρεπε κάπως να φύγει.
-Ναι καλά, είπα και τον πλησίασα. Είσαι κακός στα ψέματα.
Εκείνος σήκωσε το φρύδι του. Πήγε στην κουζίνα και έβγαλε να φάμε.
-Θα σου ξεκαθαρίσω κάτι, είπε.
-Σε ακούω, είπα.
Σταμάτησε να τρώει.
-Κοίταξε να δεις, είπε. Αυτό που έγινε, δεν ήταν μια ξεπέτα. Κινδυνεύει η δουλειά μου. Δεν θα βάλω τη δουλειά μου δε κίνδυνο αν ξέρω ότι δεν πρόκειται να συμορφωθείς.
Τα πράγματα σοβάρεψαν.
-Αν όντως θέλεις να συνεχίσουμε θα πρέπει να κόψεις όλες τις μαλακίες που έκανες, είπε.
-Μαλακίες λέγοντας; ρώτησα κάνοντας την ανήξερη.
-Ξέρεις πολύ καλά, είπε. Τα ναρκωτικά, τα πάρε δώσε με παράνομους, τα γαμήσια με άλλους μαλάκες και τους τσόγλανους που κανείς παρέα.
Ρε αυτός έχει απαιτήσεις.
-Συγνώμη, είπα ελαφρώς εκνευρισμένη και σταμάτησα και εγώ να τρώω. Ότι και να έχουμε, αν έχουμε, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μου απαγορεύσεις το οτιδήποτε.
-Ασφαλώς και δεν έχω, είπε. Το καλό σου θέλω. Για αυτό σου είπα να τα κόψεις όλα αυτά.
-Μου λες δηλαδή να μην έχω φίλους, είπα. Ωραίο το καλό μου ρε.
-Ξέρουμε και οι δύο ότι δεν το πιστεύεις ούτε εσύ ότι αυτοί είναι φίλοι σου, είπε. Δεν είναι φίλοι σου όταν θέλουν μόνο να σε γαμάνε.
Για να λέμε και τις αλήθειες, είχε απόλυτο δίκαιο. Όμως άμα σταματούσα να είμαι μαζί με τον Πολ, θα ήμουν τελείως μόνη μου. Καλά εγώ χέστηκα, αλλά θα έχω προβλήματα με τον Πολ και αυτούς.
-Ναι, είπα. Αλλά άμα σταματήσω να είμαι μαζί τους, θα μείνω μόνη μου. Κάνεις άλλος δεν μου δίνει σημασία.
-Άμα δώσεις την ευκαιρία στον άλλον να σε γνωρίσει, είπε. Θα σου δώσουν σημασία. Όταν σε βλέπουν να κάνεις παρέα με αυτούς, είσαι ακριβώς ότι και αυτοί.
Τον κοίταξα δύσπιστη.
-Δεν σου λέω να μου απαντήσεις τώρα, είπε. Θα σου δώσω λίγο χρόνο να το σκεφτείς.
Συνεχίσαμε να τρώμε. Ο Πολ με έπαιρνε συνέχεια τηλέφωνο.
-Σίντνεϊ, είπε. Σε έχουν πάρει πάνω από 100 φορές τηλέφωνο. Σήκωσε το, το ρημάδι.
Ξεροκατάπια και το σήκωσα.
-Ναι; ρώτησα.
-Μωρό, ακούστηκε ο Τζέικ από την άλλη μεριά της γραμμής. Μου είπε ο Πολ ότι δεν είσαι στα καλά σου τι συμβαίνει;
Κοίταξα τον Κόλιν που με κοίταζε με επιβλητικό βλέμμα.
-Τζέικ δεν μπορώ να σου μιλήσω τώρα, είπα.
-Έλεγα μήπως ερχόσουν σπίτι μου σήμερα, είπε. Και πάμε μαζί αύριο σχολείο.
-Δεν μπορώ να μιλήσω λέμε, είπα θυμωμένη και το έκλεισα.
Χαμογέλασα στον Κόλιν αθώα. Εκείνος με κοίταζε θυμωμένος.
-Τι; ρώτησα δήθεν αθώα.
-Θα σε δείρω, είπε και με φίλησε.
Ελπίζω να σας άρεσε. Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, να περνάτε καλά και να χαμογελάτε. Φιλάκια!💓
Διαβάστε επίσης:
°Έρωτας του μυστηρίου.
°Όσα μπορεί να αντέξει η αγάπη.
°The play: an unexpected love story.
°Έρωτας επί σκηνής.Ακολουθήστε με σε:
°Snapchat: raphaelaa_elric.
°Instagram: raphaela_elric.
YOU ARE READING
Τα πάντα μου, εσύ.
Teen Fiction"-Είμαι καθηγητής σου και απαιτώ σεβασμό δεσποινίς, φώναξε. -Θες αλήθεια να σου πω που να τον βάλεις τον σεβασμό; ρώτησα. -Θα σε δείρω, απείλησε. -Γουστάρω, είπα." Η Σίντνεϊ Άνταμς, είναι μία 19χρονη μαθήτρια της τρίτης λυκείου και αυτό γιατί έχε...