Κεφάλαιο 44ο.

4.6K 350 6
                                    

Οδηγούσα αρκετή ώρα. Είχα βγει σχεδόν σε εξοχή. Που σκατά είναι το κωλόσπιτό του;

Όταν το είδα από μακριά πάρκαρα κάπου όπου να μην το βλέπουν. Άλλαξα γρήγορα ρούχα και παπούτσια. Έβγαλα την περούκα και άφησα τα μαλλιά μου σε κότσο. Φορτώθηκα με όπλα στο σορτσάκι, έβαλα δύο μαχαίρια μικρά στον κότσο μου, ένα γάτζο με λάστιχο που έδενε τη μέση μου και είχα και πάνω μου μια αυτοσχέδια και γρήγορη χειροβομβίδα. Λάρα Κρόφτ ένιωθα.

Μπήκα από το γκαράζ και κρύφτηκα πίσω από κάτι λουλούδια που ήταν στον κήπο. Κάποιοι τύποι έμπαιναν μέσα στο σπίτι του. Και ήταν και ένας μπράβος εκεί όπως είχε πει και ο μαλάκας. Πρέπει να βρω άλλο τρόπο να μπω μέσα.

Πήγα από την άλλη πλευρά και βρήκα ένα ανοιχτό παράθυρο. Αφού έβαλα το κεφάλι μου μέσα να δω μήπως ήταν κάποιος, μπήκα μέσα και είδα ότι ήμουν στην κουζίνα. Ωραία, εύκολα θα μπορώ να πάρω τον μπράβο από μπροστά. Καθώς έφτανα στο χώρο υποδοχής βρήκα μια τουαλέτα. Τέλεια, εδώ θα τον φέρω.

Ήταν γυρισμένος προς τα έξω και δεν με έβλεπε.

-Γεια σου όμορφε, είπα.

Εκείνος γύρισε και γούρλωσε τα μάτια. Πήγε να φωνάξει αλλά τον τράβηξα και τον φίλησα άγρια.

-Σκάσε γλυκε μου, είπα. Δεν ήρθα για κανέναν άλλον εκτός από σένα.

-Μην λες μαλακίες Σίντνεϊ, είπε. Ο Ρικ είπε αν πλησιάσεις να σε πάμε κατευθείαν σε αυτόν. Και αυτό σκοπεύω να κάνω.

-Εντάξει πήγαινε με, είπα. Παραδίνομαι.

Καθώς πηγαίναμε προς τα μέσα τον σταματάω.

-Βρήκα όμως μια άδεια τουαλέτα, είπα. Ξέρεις εδώ αριστερά. Δεν θες να πάμε πρώτα από κει;

Εκείνος ξεφύσηξε καθώς έτριβα το στήθος μου πάνω του.

-Δεν γαμιέται πάμε, είπε.

Με σήκωσε και με πήγε στην τουαλέτα. Με κόλλησε στον τοίχο και άρχισε να με φιλάει. Ο ηλίθιος δεν με αφήνει και να τον κουμαντάρω. Αφού του έδωσα μια στα αρχίδια του κάρφωσα ένα από τα μαχαίρια που είχα στο κότσο. Εκείνος έπεσε κάτω, νεκρός. Σήμερα είμαι δολοφόνος.

Καθάρισα το μαχαίρι, πήρα τα κλειδιά του και ότι άλλο χρήσιμο είχε πάνω του. Τον κλείδωσα στην τουαλέτα και βγήκα προσεκτικά έξω. Πέταξα το γάτζο και πιάστηκε σε μια γωνία.

Άκουσα βήματα και φωνές. Πετάχτηκα επάνω και κάθισα στη γωνία. Ήταν οι καθαρίστριες, ή ότι στο διάολο έκαναν εκεί μέσα. Έπρεπε να πάω κάτω. Εκεί ήταν η γιαγιά μου.

Αφού κατέβηκα από το ταβάνι έτρεξα κάτω γρήγορα. Πρόσεχα τις κινήσεις μου. Πήγαινα σιγά σιγά. Η αποθήκη ήταν τεράστια, όπως και το σπίτι άλλωστε. Κάτω ήταν κάτι μαλάκες οι οποίοι ψάχνανε ναρκωτικά και άλλες τέτοιες παπάρες. Στο διάδρομο επικράτουσε ησυχία. Ήταν ένας τύπος έξω από μια πόρτα. Εκεί πρέπει να ήταν η γιαγιά μου. Αφού του έκανα έναν ήχο για να έρθει προς τα εδώ του κοπάνησα το κεφάλι στον τοίχο και έπεσε κάτω λιπόθυμος. Τον έσυρα μέχρι την πόρτα. Ξεκλείδωσα και εκεί είδα τη γιαγιά μου.

-Παιδί μου, είπε έτοιμη να κλάψει.

-Γιαγιά, είπα και άφησα τον τύπο κάτω. Δεν είναι ώρα τώρα. Ήρθα να σε πάρω από εδώ.

Βγήκαμε έξω προσεκτικά. Ανεβήκαμε τις σκάλες γρήγορα. Πήγαμε στην κουζίνα, τη βοήθησα να βγει από το παράθυρο, βγήκα και εγώ και πήγαμε όσο πιο γρήγορα γινόταν στο αμάξι.

Έβαλα μπρος και φύγαμε γρήγορα. Πήρα τηλέφωνο τον Ρικ ικανοποιημένη.

-Έλα Σίντνεϊ έχω συνάντηση με κάποιους σημαντικούς ανθρώπους, είπε. Τι θες;

-Πότε μπορείς να βρεθούμε; ρώτησα χαμογελώντας.

Ελπίζω να σας άρεσε. Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, να περνάτε καλά και να χαμογελάτε. Φιλάκια!💓

Διαβάστε επίσης:
°Έρωτας του μυστηρίου.
°Όσα μπορεί να αντέξει η αγάπη.
°The play: an unexpected love story.
°Έρωτας επί σκηνής.

Ακολουθήστε με σε:
°Snapchat: raphaelaa_elric.
°Instagram: raphaela_elric.



Τα πάντα μου, εσύ. Where stories live. Discover now