Ήταν πολύ αμήχανος την ώρα του μαθήματος. Με κοιτούσε και γινόταν κατακόκκινος. Ζεστενόταν και έκανε λάθη κατά την παράδοση. Οι άλλες οι λυσσάρες από κάτω ήταν εκστασιασμένες. Συνέχεια του κάνανε ερωτήσεις και ήθελαν να μείνουν μετά το μάθημα. Που να ξέρανε.
Χτύπησε το κουδούνι για διάλειμμα.
-Άνταμς, είπε. Μείνε λίγο.
Έκλεισε την πόρτα και κάθισε στην έδρα.
-Αυτό που έγινε ήταν λάθος, είπε και έβγαλε το σακάκι του.
-Άραξε, είπα. Δεν με νοιάζει κιόλας.
-Εξακολουθώ να είμαι καθηγητής σου, είπε σοβαρά.
-Χέστηκα, είπα.
-Μην με αναγκάσεις να σε ξαναπάω στο γραφείο, είπε.
-Και να με πας δεν με ενδιαφέρει, είπα. Μπορώ τώρα να φύγω; Θέλω να πάω πίσω να καπνίσω.
-Με όλους αυτούς τους αλήτες πάλι; ρώτησε.
-Ναι υπάρχει πρόβλημα; ρώτησα.
-Και με αυτόν τον ψηλό που σε ανεβάζει στη μηχανή του; ρώτησε νευριασμένος.
-Κόψε τις ζηλοτυπίες, είπα. Σαν γκόμενα κάνεις.
Βγήκα από την αίθουσα με άνεση. Και βρέθηκα μπροστά στα αχώνευτα πλουσιοκόριτσα της τάξης μου.
-Κάνε στην άκρη, είπα και έσπρωξα τη Λίζα.
-Όχι πριν μας πεις τι σε ήθελε ο Μάιλς, είπε η Λίζα.
-Γλυκιά μου, είπα ειρωνικά. Δεν πας να κάνεις πλαστική στη μύτη; Γιατί δεν νομίζω να αντέξει δεύτερο σπάσιμο.
-Είσαι σκύλα, είπε.
-Με ήθελε κάτι τελείως προσωπικό, είπα χαμογελώντας ειρωνικά.
-Τι προσωπικό θα μπορούσε να ήθελε εσένα αυτός ο υπέροχος καθηγητής; ρώτησε γελώντας. Είσαι μία ναρκωμανής πουτάνα. Που σε έχουν πάρει όλοι στην παρέα σου.
-Γύρνα λίγο πίσω και ξανακάνε την ερώτηση, είπα γελώντας.
Ο Μάιλς καθόταν πίσω με σταυρωμένα χέρια. Το χάρηκα παρά πολύ.
-Δεσποινίς Μάξουελ, είπε σοβαρά. Στη θέση σας, δεν θα μιλούσα καν στην Άνταμς μετά από ότι σας έκανε. Αλλά φαίνεται ότι θέλετε να πάθετε κάτι χειρότερο. Οι επιπτώσεις που θα άξιζαν στην Άνταμς είναι όλες δικές σας, μην κάνετε τον κόπο να φέρετε τον πατέρα σας.
Σήκωσα το μεσαίο μου δάχτυλο και έφυγα με ένα χαμόγελο.
-Άνταμς, έτριξε ο Μάιλς. Συμμαζέψου.
Του χαμογέλασα και του ξέφυγε ένα χαμόγελο πολύ γοητευτικό.
Μόλις σχολάσαμε ζήτησε να με δει στο γραφείο.
-Έμαθα για σένα, είπε.
-Και; ρώτησα.
-Ήθελα να ξέρεις ότι άμα χρειαστείς κάτι, είπε. Οτιδήποτε και αν είναι αυτό, μην διστάσεις.
-Ένα λεπτό, είπα μπερδεμένη. Τι έγινε; Έχω χαθεί λίγο.
-Ξέρω ότι περνάς δύσκολα στο σπίτι, είπε. Για αυτό σου είπα, άμα θες κάτι πες μου. Αυτό εδώ είναι το κινητό μου.
Μου έδωσε ένα χαρτί με το όνομα του και το τηλέφωνο του. Είχα νευριάσει παρά πολύ. Τι σκατά; Μου το παίζει σωματοφύλακας;
-Είσαι ηλίθιος; φώναξα. Με φώναξες εδώ για να μου πεις αυτό το πράγμα;
-Μην ξεχνάς που βρίσκεσαι, είπε ήρεμος. Εγώ να βοηθήσω θέλω.
-Δεν γουστάρω ελεημοσύνες, φώναξα. Δεν θέλω να με λυπάται κάνεις.
-Δεν το κάνω από λύπηση, είπε. Αλήθεια σου λέω.
-Να πας να γαμηθείς ρε, είπα. Δεν ξέρεις τίποτα. Και καλά θα κάνεις να μην μπλέξεις ξανά μαζί μου. Θα σε αποτελειώσω.
Βγήκα έξω και πήγα στον Πολ που με περίμενε με την μηχανή.
ΚΌΛΙΝ.
Πρέπει να έκανα χοντρή μαλακία. Δεν ήθελα να την προσβάλω.Έψαξα τα πάντα για εκείνη αυτές τις μέρες. Ξέρω ότι οι γονείς της χώρισαν, ο πατέρας της πέθανε και η μάνα της είναι ναρκομανής, τοξικομανής και δεν συμμαζεύεται. Λογικά θα έχει πρόβλημα οικονομικό, ψυχολογικό. Είναι μόνη της. Αναρωτιέμαι πως νιώθει. Πως ζει.
Κάνεις δεν της δίνει την απαιτούμενη σημασία. Όλοι οι καθηγητές την σνομπάρουν, δεν μπαίνουν καν στον κόπο να την πλησιάσουν να δουν τι πάει στραβά. Και ο Τζάκσον, είναι δήθεν δίκαιος αλλά πάντα παίρνει το μέρος των άλλων που του δίνουν χρήματα.
Δεν αναφέρομαι καν στις συμμαθήτριες της. Πλουσιόπαιδα που νομίζουν ότι μπορούν να έχουν ότι θέλουν με τα λεφτά.
Μόνο κάτι ρεμάλια την κάνουν παρέα και είμαι σίγουρη ότι την έχουν πλησιάσει για να την χρησιμοποιούν. Ειδικά εκείνος ο Πολ, είναι για σφαλιάρες.
Κάνεις δεν έχει ψάξει για εκείνη. Είναι τόσο όμορφη, τόσο γλυκιά. Αν και ντυμένη μες τα μαύρα και συνεχώς με ένα τσιγάρο στο χέρι.
Θελω να είμαι κοντά της.
Ελπίζω να σας άρεσε. Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, να περνάτε καλά και να χαμογελάτε. Φιλάκια!💓
Διαβάστε επίσης:
°Έρωτας του μυστηρίου.
°Όσα μπορεί να αντέξει η αγάπη.Ακολουθήστε με σε:
°Snapchat: raphaelaa_elric.
°Instagram: raphaela_elric.
BINABASA MO ANG
Τα πάντα μου, εσύ.
Teen Fiction"-Είμαι καθηγητής σου και απαιτώ σεβασμό δεσποινίς, φώναξε. -Θες αλήθεια να σου πω που να τον βάλεις τον σεβασμό; ρώτησα. -Θα σε δείρω, απείλησε. -Γουστάρω, είπα." Η Σίντνεϊ Άνταμς, είναι μία 19χρονη μαθήτρια της τρίτης λυκείου και αυτό γιατί έχε...