Κεφάλαιο 35ο.

5.3K 404 3
                                    

-Άνταμς, έτριξε ο Κόλιν. Πρόσεξε και λίγο δεν θα πάθεις τίποτα.

Ρόλαρα τα μάτια μου και σταμάτησα να κάνω καρδούλες στο τετράδιο μου. Ποια; Εγώ να κάνω καρδούλες. Που ακούστηκε.

Όταν χτύπησε για έξω πέρασε από το θρανίο μου και μου έριξε ένα χαρτάκι τσαλακωμένο. Το άνοιξα. "Σε μισό λεπτό στις τουαλέτες των καθηγητών. Τις αντρικές".

Σηκώθηκα άνετη και πήγα προς τα εκεί. Καθόταν όμως η καθαρίστρια έξω από την τουαλέτα. Πέρασα όσο πιο απαράτηρητη, αλλά με έπιασε στα πράσα.

-Απαγορεύεται να πας σε εκείνη την τουαλέτα, είπε ξινά. Πήγαινε στις άλλες.

Την κοίταξα χαμογελώντας.

-Έχω πάρει άδεια, είπα. Έχω πάθει μια τρομερή μόλυνση και δεν μπορώ να πηγαίνω στις άλλες τουαλέτες.

Εκείνη σήκωσε τα φρύδια της.

-Και που ξέρω ότι δεν λες ψέματα; ρώτησε. Μπορεί να θες να καπνίσεις.

-Η δεσποινίς έχει πάρει άδεια, ακούστηκε επιβλητικά ο Κόλιν από δίπλα μου. Σας διαβεβαιώνω εγώ.

-Ναι βέβαια, είπε εκείνη φλερτάροντας τον.

Κοντά τα χέρια σου, θα στα κόψω σύριζα. Λυσσάρα.

Μπήκαμε χωρίς να μας πάρει είδηση.

-Λοιπόν; ρώτησε.

Τον κοιτούσα χαμογελαστή.

-Περιμένεις κάτι; ρώτησε εκείνος.

-Φιλί δεν μου έδωσες σήμερα, είπα αηδιασμένη.

-Μπορώ να σου δώσω αργότερα, είπε. Άλλο είναι που με ενδιαφέρει.

-Τι πράγμα; ρώτησα.

-Αποφάσισες τι θα κάνεις; ρώτησε και έβαλε τα χέρια στη μέση.

Πήρα μια βαθιά ανάσα.

-Αποφάσισα, είπα.

Εκείνος περίμενε να ακούσει. Πήρα άλλη μία βαθιά ανάσα.

-Δεν μπορώ να αφήσω πίσω την παλιά μου ζωή, είπα.

Εκείνος φάνηκε λυπημένος. Και σταύρωσε τα χέρια του. Εγώ άρχισα να γελάω δυνατά. Με κοίταξε με απορία.

-Τι ακριβώς είναι αστείο; ρώτησε.

-Η φάτσα σου, είπα. Είσαι μεγάλο θύμα.

Εκείνος ακόμα να καταλάβει. Είναι και στόκος.

-Είπα να δοκιμάσω κάτι μαζί σου, είπα. Να κάνω μια δοκιμή και να σε εμπιστευτώ.

-Μην τα λες έτσι, είπε και έβαλε το χέρι στο στήθος. Μεγάλος άνθρωπος

-Ναι 35 χρόνων, ειρωνεύτηκα. Θα πάθεις καμία ανακοπή. Να ηρεμήσω και εγώ.

Εκείνος χαμογέλασε. Πήγε να με φιλήσει αλλά ακούσαμε φωνές. Με άρπαξε και με έβαλε μέσα σε μια τουαλέτα.

Μπήκαν μέσα ο αχώνευτος μαθηματικός και γυμναστής.

-Έμαθες ποιος θα πάει στην εκδρομή; ρώτησε ο μαθηματικός.

-Ναι ο Μάιλς και η Λορέιν, είπε ο γυμναστής.

Η Λορέιν ήταν η καθηγήτρια ιστορίας. Αχώνευτη και τσούλα, παράλληλα.

Ο Κόλιν και εγώ είχαμε στριμωχτεί σε μια γωνία έτσι ώστε να μην φαίνονται και τόσο τα πόδια μας. Ή για την ακρίβεια, με είχε στριμώξει σε μια γωνία. Τον έβλεπα και ζεστενόταν. Του έκανα νόημα, τι συμβαίνει.

-Μην φοράς κολάν, είπε όσο πιο ψιθυριστά γίνεται. Τουλάχιστον όχι στο σχολείο.

Ελπίζω να σας άρεσε. Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, να περνάτε καλά και να χαμογελάτε. Φιλάκια!💓

Διαβάστε επίσης:
°Έρωτας του μυστηρίου.
°Όσα μπορεί να αντέξει η αγάπη.
°The play: an unexpected love story.
°Έρωτας επί σκηνής.

Ακολουθήστε με σε:
°Snapchat: raphaelaa_elric.
°Instagram: raphaela_elric.

Τα πάντα μου, εσύ. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora