Κεφάλαιο 40ο.

5.2K 375 3
                                    

-Τι έγινε; ρώτησε ο Κόλιν.

-Τίποτα, είπα. Η γιαγιά ήταν.

-Ναι αλλά φαίνεται αναστατωμένη, είπε.

-Δεν θα χαλάσω την εκδρομή για το τίποτα, είπα και τον φίλησα.

Έπρεπε κάπως να βουλιάξω την μελαγχολία μου. Πλέον ξέρω ότι σε αυτόν τον κόσμο έχω απομείνει μόνη μου. Κανένας συγγενής δεν υπάρχει, μόνο η γιαγιά για την ακρίβεια. Έχω τον Κόλιν στη ζωή μου και αυτό με κάνει ακόμα περισσότερο χαρούμενη.

Του είχα βγάλει τη μπλούζα και ήμουν έτοιμη να του βγάλω το παντελόνι όταν η πόρτα χτύπησε και σταματήσαμε να φιλιόμαστε. Κρύφτηκα μέσα στην ντουλάπα και έβγαλα το σκασμό.

ΚΌΛΙΝ.
Έβαλα βιαστικά τη μπλούζα μου και άνοιξα. Ήταν η Λορέιν.

-Γεια σου Κόλιν, είπε και μπήκε μέσα.

-Γεια σου Λορέιν, είπα.

Φορούσε μια φούστα υπερβολικά κοντή. Απορώ γιατί ντύνεται έτσι.

-Ήρθα να δω αν είναι όλα καλά, είπε.

-Ναι όλα μια χαρά, είπα. Γιατί;

-Γιατι στο δίπλα δωμάτιο είναι το καμάρι της εκδρομής μας, είπε. Τη Σίντνεϊ Άνταμς. Δεν θέλω να εκνευριστείς για αυτό το παλιοκόριτσο.

Ελπίζω να μην βγει από την ντουλάπα. Ικανή την έχω.

-Μια χαρά κορίτσι είναι, είπα. Τουλάχιστον μαζί μου.

-Είναι κρίμα που είναι στο ίδιο δωμάτιο με τη Λίζα, είπε και μου ακούμπησε το στήθος. Η καημένη η Λίζα, θα περάσει χάλια.

-Η Λίζα είναι αυτή που θα κάνει τη Σίντνεϊ να περάσει χάλια, τη διόρθωσα. Και αν δεν σε πειράζει έμπαινα για μπάνιο τώρα.

-Θα κάτσουμε μαζί στο βραδινό; ρώτησε.

-Θα δούμε, απάντησα.

-Αντίο, είπε και έφυγε κουνώντας τον κώλο της.

ΣΊΝΤΝΕΪ.
Βγήκα έξω από την ντουλάπα. Πως κρατήθηκα και δεν βγήκα έξω να την χτυπήσω, δεν ξέρω.

-Είσαι καλά; ρώτησε χαμογελώντας σαν ηλίθιος.

-Δεν θα την σκοτώσω ακόμα αν αυτό αναρωτιέσαι, είπα. Κρατιέμαι.

-Μπράβο το μωρό μου, είπε.

-Θα σε χτυπήσω Κόλιν, είπα. Χάρη σου κάνω που δεν είμαι στο δίπλα δωμάτιο με τον Τζακ τον παίχτη της ομάδας μπάσκετ.

Σοβάρεψε και σήκωσε το φρύδι του. Με έριξε στο κρεβάτι και μου πίεσε τα χέρια.

-Δεν έχεις λόγο να είσαι στο δωμάτιο με τον Τζακ, είπε. Μόνο μαζί μου θα είσαι.

Μου έβγαλε το παντελόνι και έβγαλε και το δικό του.

Ελπίζω να σας άρεσε. Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, να περνάτε καλά και να χαμογελάτε. Φιλάκια!💓

Διαβάστε επίσης:
°Έρωτας του μυστηρίου.
°Όσα μπορεί να αντέξει η αγάπη.
°The play: an unexpected love story.
°Έρωτας επί σκηνής.

Ακολουθήστε με σε:
°Snapchat: raphaelaa_elric.
°Instagram: raphaela_elric.

Τα πάντα μου, εσύ. Where stories live. Discover now