Hai! Still remember me? Yeah, your mystery writer! Hehe...Uih... Lama benor tak buat kemunculan cam ni kan? Ye dok? Sbenarnya kan, sis cuma nak cakap sikit aje.
*ehem, ehem*
Ok, ginilah. Sis suka tau bile baca komen2 readers semua. Hati ni brbunga-bunga mcm ada taman. (Bling, bling!) Seronok dapat respon positive drpd korang. But kalau ad yg sedar, sebenarnya citer sis brputar like a roller coaster. T_T entah apa2, sis pun pening dgn pnulisan sndiri.
That's why sis ambil masa yg lama nak update sesuatu bab tu. Sbb sis rasa sis perlu edit balik semua idea2 yg terangka. To be honest lah kan, sis xpernah try lakar idea2 utk citer ni sbb bila sis rasa nk tulis something, sis terus buka Wattpad and tulis apa yg ada dlm kepala otak. So, kat sini boleh dikategorikan sbagai idea on spot. Hehe...
(Jgn tiru aksi ini!)Jujur sis katakan, this is my first time update cerita secara online. Before this, sis suka tulis dlm buku or dlm Microsoft je. Bila ada pembaharuan idea, senang! Just delete or koyak aje helaian tu than rewrite semula. *buat muka xbersalah sbb koyak buku*
But, bila tulis dlm Wattpad there's one thing important!
Tulis jgn main tulis je. Nanti pening kepala nak matching dgn yg lain.Huhh... *mengeluh*
Ok, sis tau sis salah!
*jgn kecam saya!*
That's why sis nak cuba betulkan balik kesalahan yg sis dh buat. Especially for the readers. Kesian korang, trpaksa layan writer cam ni. Dahlah lambat buat update, cerita pula berbelit entah pape je. @_@Pastu skrg sis busy dgn sekolah tambah pula I'm one of the hostel's student. That's why sis busy skrg... *buat-buat sibuk*
Jadi.. Harap maaf sbb korang terpaksa tunggu lama untuk baca cerita ni sampai habis. Maybe tak tau bila boleh habis... -_-!!
Tapi jgn pernah putus asa tau sbb sis sanggup kekal berusaha semata-mata pembaca sekalian. (Ceh! Cliche je bunyi!)
Hehe... Okey, done sesi luah perasaan. Sebelum sis akhiri ucapan yg panjang berjela ni, sis nak berterima kasih juga kpd readers yg sudi komen2 tu. Hehe. Sorry klu kdg2 sis xsempat nk reply komen korang. Mianei... Teruskan berkomen ya? Vote jgn lupa! Keep reading...
And one more thing...
Teruskan memberi sokongan for my second story.-The end-
Eh, eh kejap! The end utk ni je. Story keep moving ye? Jgn salah sangka pulak! Hehe..
P/s: ada reader minta tlg promote cerita first dia. Korang2 cubalah tgk ya?
@WhteDevil
The Snowflakes
YOU ARE READING
The Royal's Slave
RomanceDestiny lead me to him. I'm no one and nobody but the heart belongs to somebody.