"Patutlah suruh Hana tidur dulu.Hubby nak bawa pergi sini rupanya."Jauh juga lelaki itu memandu sehingga ke Incheon.Lenguh juga satu badan.
"Kira okay apa?Lagipun kita dah lama tak pergi bersiar-siar sama-sama sepanjang kita busy dengan kerja masing-masing.Itu yang saya rancang untuk percutian singkat kita berdua buat hari ni."
"Sweetnya dia.Rajin betul bawa Hana berjalan-jalan sana sini.Nasib baik,sayang larat lagi bawa baby ke hulur ke hilir."Dicuit hidung Seokjin dengan lelaki itu mengekek ketawa.Bahagianya kau pakcik.
"Hubby kagum sebab dapat isteri yang sekuat Hana ni.Sayang sanggup jaga baby kita dengan baik.Agaknya,muka dia kalau dah besar ikut siapalah nanti."Disentuh perut Hana yang berlapikkan baju di luar.
"Awak..bukan dia.Tapi,mereka."Seokjin mula berhenti dari tersenyum.
"Mereka??Salah ke saya teka?"
"Saya pergi scan masa pagi tadi dekat klinik.Doktor kata yang kita dapat baby kembar.Sepasang pula tu.Awak suka tak?"Suasana mula sepi tanpa sebarang bunyi atau suara dari sesiapa.
"Ya??Terlampau bersyukur dan suka.Tak sangka.Hebatlah saya,tak sia-sia."Tiba-tiba,Seokjin tergelak kuat sambil Hana dikucupnya di seluruh wajahnya.
Ditampar dada lelaki itu.Seokjin terus mengaduh kesakitan.Lelali itu mula bingung.
"Apa??Saya cakap apa tadi?"
"Ayat..awak ni makin tua,makin kotor otak tu.Itulah terikut-ikutkan sangat perangai Youngmin.Inilah jadinya."Soal pekerja di restoran Seokjin dibangkitkan.
"Saya rapat dengan dia sebab saya bos dia tau,sayang.Mana boleh saya percayakan sesiapa selain dia.Tukang masak kesayangan saya tu."
"Kesayangan?Patutlah main peluk-peluk masa saya first time datang restoran awak.Saya ingatkan saya kahwin dengan orang yang ada minat luar biasa."
"Sayang~Jom masuk dalam.Risau saya.Jom."Bicara Hana dipintasnya.Bahu gadis itu segera dipeluk.Dibawa dari balkoni hotel terus ke dalam bilik semula.
"Hana baru cakap sikit.Baiklah,kita pergi makan tau.Hana lapar."
"Ya.Untuk awak,semua benda saya akan cuba tunaikan.All available,sayang."
********************************
"Hana nak tidur mana ni?"Seokjin hanya terbaring selesa di atas katil yang agak kecil.Tidur sorang bolehlah.
"Saya ingatkan saya tempah katil double tadi.Tak tahu pula single yang kita dapat."Senyuman nakal muka terpamer di bibir Seokjin.
"Jerat aku mengena.Hehe."
"Habis.Macam mana sekarang?"Hana mula mengambil bantal di dalam almari lalu diletakkan di atas sofa berdekatan katil.
"Tidur!Meh lah sini,sayang.Lama tak peluk sayang hubby yang cantik macam bidadari ni.Huih!"
Kerana terpaksa,Hana relakan.Ya,Hana terus menurut arahan Seokjin lalu membaringkan tubuhnya di sebelah lelaki itu.
"Apa yang hubby merepek ni?Katil kecil macam ni,nak gerak,guling-guling,meniarap dengan telentang pun tak boleh."Dibuat berbagai-bagai gaya yang sengaja dijadikan alasan supaya dia dapat merasa katil yang lebih luas.Umpan sedikit pun tidak termakan.
"Tak apalah,sayang.Cuba bersyukur sikit.At least,kita boleh tidur dengan 'selesa' malam ni."Ayat yang dilontarkan dibalas dengan matanya sengaja diguling ke atas.
"Ya.Malas sayang nak layan,hubby.Boleh bengkak otak."Mata cuba dipejam untuk tidur.Pinggang Hana dicucuk-cucuk oelh Seokjin.
"Sayang.."Isterinya hanya berdehem perlahan membelakangi dirinya.
"Takkan dah nak tidur?Tak syok ah.Baru nak story sikit."Seokjin masih bermain jarinya sambil cadar tilam sengaja dipintal-pintal.
"Penting ke?Kalau tak,Hana tidur dulu."Hana terus menghadapnya.
"Pentinglah juga."
"Urutlah kaki saya.Lenguh berjalan satu hari."Tidak tahu mahu dibualkan apa,dia segera meminta simpati Hana.
"Awak tak fikir yang saya selalu sakit pinggang."
"Itu lain.Cepatlah,sayang~"
"Baik."Duk diam."Seokjin segera meniarap di atas katil.Jari jemari lembut Hana mula memicit betis Seokjin.
"Alala!Sayang isteri saya ketat-ketat."
"Iyalah."
"Seronok juga kalau ada rumah tepi pantai."Hana mula berangan.
"Awak nak sayang??Er..Serik saya."
"Kenapa??"
"Bak kata peribahasa.Kalau takut rumah dilambung ombak,jangan berumah di tepi pantai,sayang."
"Apa,hubby ni??Memain pula dia."Ditepuk kuat kaki suami.Digeletek telapak kaki Seokjin sehingga lelaki itu meronta dirinya dilepaskan.
ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ
Vote
&
Comment감사합니다!😊
YOU ARE READING
[ⓒ]Tsundere •BTS Namjin•
Romance~Credit to the owner~ "나는 너를 친구 이상으로 생각해." "I think of you as more than a friend." Ada sebab kenapa aku tak luahkan perasaan pada dia. Sebab aku ego. Sebab aku sibuk control macho. Sebab aku sombong. Sebab aku pengecut. Sebab aku benc...