◆6◆

34.1K 3K 1.8K
                                    

🎶 Carly Rae Jepsen - I really like you (piano)

***

Sehun, Jungkook'la birlikte ona doğru yürüyen beni görünce hayretle güldü. "Yapmış olamazsın."

Güldüm. "Ama yaptım." Jungkook'un sandalyesini boş masalardan birinin yanına çektim ve koltuğa oturdum. Etrafta tek tük insan vardı bu yüzden burayı seviyordum. Sehun tezgâhın arkasında bardak temizleme işini bırakıp yanımıza geldi.

"Onu hastaneden dışarı çıkarmana nasıl izin verdiler?" dedi yanımıza geldiğinde.

"Aslında Bayan Yun Baehwa'ya dakikalarca dil döktüm. Yoksa kesinlikle izin yoktu. Ama Jungkook'a değişikliğin iyi gelebileceğini ve herhangi bir sorun karşısında sorumluluğu üstleneceğimi söyledim." dedim omuz silkerek.

Sehun bana sırıttıktan sonra Jungkook'a baktı. "N'aber adamım?"

Jungkook ona düz bir ifadeyle baktıktan sonra gözlerini etrafta gezdirdi.

Tişörtümün koluyla gözümü silerken kıkırdadım. "Üstüne alınma. Herkese karşı böyledir."

Sehun güldü. "Ee, size ne ısmarlayabilirim?"

"En ağırından bir çikolatalı süt."

"Hemen geliyor efendim." dedi gülerek tezgaha ilerlerken.

"Hey, burası bir bar. Çikolatalı sütün mü var?" dedim gülerek.

"Elbette. Özel misafirler için daima stok bulundururum." dedi sırıtarak.

Gülümsedim. Onu beklerken Jungkook'a baktım. Etrafına temkinli bakışlar atıyordu.

Uzanıp eline dokundum. "Hey, sen iyi misin?"

Bana baktı ama tabii ki cevap vermedi. Gözlerini kaçırıp etrafa bakmaya devam etti. Acaba buradan hoşlanmamış mıydı?

Sehun iki bardak çikolatalı sütle geri döndü. Uzun bardaklara bakarken ağzım sulanmıştı. Bardakları masaya koydu.

"Jungkook bu senin için." dedi bir tanesini ona doğru ittirerek. Jungkook ifadesizce bir bardağa, bir de Sehun'a baktı.

Kendi bardağımı alıp bir yudum aldım. "Dostum, bu sıradan bir çikolatalı süt olamayacak kadar lezzetli!"

Sehun gülümsedi. "Keçi sütü ve gerçek çikolata birleşimi."

"İnanılmaz." dedim bardağın yarısını bitirmeden önce. Jungkook tip tip bize bakarken dudaklarımı yaladım ve gözlerimi sildim. "Jungkook, sen de dene. Emin ol pişman olmayacaksın." dedim ısrarla.

Bardağa düz bir bakış attı. Bir yandan istiyor, diğer yandan tereddüt ediyordu.

"Eğer çikolataya ya da süte alerjin falan varsa söyle dostum." dedi Sehun omuz silkerek.

"Öyle olsaydı bilirdim." dedim göz devirerek.

"Neden bilirsin? Onun hakkındaki her şeyi bilmen mi gerekiyor?" dedi Sehun alayla kaşlarını kaldırarak.

"Ben onun geçici hasta bakıcısıyım. Elbette bilmem gerekir." dedim tekrar göz devirirken.

"Hah. Eminim öyledir." Sehun alayla güldüğünde omzuna bir tane patlattım.

"Jungkook sen ona bakma. Hadi iç şunu lütfen, hatrım için. Sürekli o sıkıcı hastane şeylerini yemekten sıkılmadın mı?" dediğimde Jungkook bana kaçamak bir bakış attıktan sonra kolunu kaldırıp biraz titrek bir şekilde bardağı aldı. İki eliyle bardağı düşürmemek için sıkıca kavrarken sevimli küçük bir çocuk gibiydi. Sehun tepkisini görmek için merakla ona bakıyordu.

• Bᴀᴅ Bᴜɴɴʏ Π Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ •  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin