Bu bölümü yazarken heyecandan feels geçirdim çünkü bölümün sonunda size bir süprizim var *-*
İyi okumalar~
***
Gönderen ▶ Ophelia
Hey Bad, büyük bir olay çıktı ve iş polisi aştı. Şu anda olay yerine en yakın konumda bulunan kişi sensin. Ortada bir kurban ve bir zanlı var. Hemen sana atacağım adrese gitmelisin, gelişmeleri birazdan mesaj olarak göndereceğim.
Bu mesajı alır almaz Alyssa'nın yanından ayrılıp, Jackson'u onu alması için arıyor ve hızlıca motosikletime atlayıp mesajda atılan adrese doğru gidiyorum. İletişim cihazını kulağıma yerleştirip motosikletin üzerinde beliren beyaz neon ışıklı sanal klavyenin birkaç tuşuna basarak Nightmare'i arıyorum.
"Hey, *** adresindeki güvenlik kamerlarını on dakikalığına etkisiz hale getirebilir misin?"
"Yah, sen bizsiz göreve mi gidiyorsun? Ah! Yapma Hyu, gıdıklanıyorum!"
Birkaç kıkırdama sesi duyduktan sonra gözlerimi devirmemek için kendimi zor tutup derin bir nefes veriyorum.
"Bu acil bir durum hyung. Acele etmek zorundasın." diyorum ciddiyetle.
"Tamam tamam, olmuş bil. Üç dakika içinde kameralar inaktif olacak."
"Teşekkürler."
Aramayı sonlandırıp yola odaklanıyorum.
Adrese yakın bir bölgede durduğumda kimselerin uğramadığı ıssız bir sokak arası bulup oraya giriyor ve her yeri kontrol ediyorum. Etraftaki güvenlik kameralarının başlıkları aşağıya doğru inince Nightmare'in işi tamamladığını anlıyorum.
Motosikletimden inip gizli bölmedeki siyah çantayı çıkararak yıkık bir duvarın arkasına doğru ilerliyorum. Görünüşe göre tüm insanlar o olayın yaşandığı mahallenin etrafına toplanmışlar bu yüzden buralarda kimse yok.
Gönderen ▶ Ophelia
Adrese varmış olduğuna göre olayı anlatıyorum. Birkaç aydır kocasından şiddet gördüğü için boşanmaya çalışan bir kadın var. Eşi uyuşturucu kullana kullana psikopatlaşmış ve kadını rahat bırakmıyor. Karısı ısrarla ondan ayrılmak istediği için en sonunda iyice kafayı yemiş ve kadını tutsak ettiği kendi evlerine birçok tuzak kurmuş. Eve girmeye çalışan polislerin çoğu ölmüş, çoğu da çok zor ve ağır yaralı kurtulabilmiş. Yani bu herifi hafife alma derim. Hong binası, en üst kat. Çok dikkatli ol, iyi şanslar.
Telefonu cebime tıkıyorum. Kılığımı değiştirip Bad Bunny olduktan sonra, çantamdan gerekli silah ve malzemeleri alıp kemerime takıyor ve deri ceketimin ceplerine koyuyorum.
Hopelight ile Stain'in özel bir görevi ve Nemesis, Nightmare ile Aeda'nın ilgilenmesi gereken işleri olduğundan bu görevi kendi başıma halletmek zorundayım. Ama şu an Hope burada olsa cidden iyi olurdu.
Kanca tabancasını çıkarıp, yüksekteki bir binaya doğru nişan alıyorum. Ateş ettiğimde kanca binanın çatısına saplanıyor. Düğmeye basıyorum ve tabancanın ipi beni hızla yukarıya doğru çekiyor.
(Y/N: Şöyle bir Batman örneği vereyim :d Batmanaşk<3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Bᴀᴅ Bᴜɴɴʏ Π Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ •
حركة (أكشن)[05.12.17 / Aksiyon #1] [02.10.20 / Hayrankurgu #1] Alyssa Martin, sosyal görevi için bir akıl hastanesine gider. Görevi yasal bir yetimhaneye gidene kadar orada tutulan çocuklara bakıcılık etmektir. Fakat bu hastanede, hayatını tekerlekli sandalye...