◆Unattainable◆

20.3K 1.9K 803
                                    

Deri koltuğuna yaslanmış karşısındaki tabloyu inceleyen adam, sigarasını son kez içine çekti ve dumanını dışarıya üfledi.

[Tablo: Edvard Much'tan, "Çığlık"]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Tablo: Edvard Much'tan, "Çığlık"]

Loş odada ölümcül bir sessizlik vardı. Adamın ruhu sert, bakışları keskindi.

Kapının tıklatılma sesini duyduğunda koltuğunu masasına doğru döndürdü ve sigarayı küllüğe bastırdı. "Gir."

Sağ kolu olan Hwamin içeriye girdi ve kapıyı kapattı. İlerleyip masanın birkaç adım gerisinde durdu.

"Efendim, üzülerek söylüyorum ki Bad Bunny'e kurduğumuz tuzak başarısız oldu. Youngnam... Öldürülmüş. Lee Jang Yum'sa kaçmış ve hem polis hem de ISD tarafından aranıyor. Bulunmasının uzun süreceğini zannetmiyorum."

Unattainable sırıttı. "Bad Bunny... Onun kolay lokma olmayacağını tahmin etmiştim. Göründüğünden daha zeki ve çevik olduğu aşikâr. Ama sonuçta o evden yara almadan çıkmış olamaz değil mi?"

Hwamin başını salladı. "Omzundan ve bacağından yara almış. Fakat buna rağmen o kadını evden kurtarmayı başarmış efendim."

"Demek öyle..." Unattainable yaslandığı koltuktan masaya doğru doğruldu ve ellerini masanın üzerinde birleştirdi. "Ona farklı bir tuzak kurmalıyız. Ama nasıl?" dedi düşünürcesine kaşlarını çatarak.

"Şey, efendim.. Aslında bir fikrim var ama..." dedi Hwamin çekingen bir tavırla.

"Söyle. "

Hwamin boğazını temizleyerek konuştu. "Kim Namjoon adında bir adam, Bad Bunny'i polisten ve kimliğini açığa çıkarmaya çalışan insanlardan korumuş. Maskesini almalarına izin vermemiş ve yaralı olduğu için ona yardım eden birkaç kişiyle birlikte Bad Bunny'i sedyeye yatırıp götürmüş. Zaten hemen ardından ISD Bad Bunny'i almak için helikopterle gelmiş."

Unattainable tekrar geriye yaslandı ve kollarını koltuğun kenarlarına koydu. "Ve?"

"Yani demem o ki... Bad Bunny bu Namjoon denen adamla iletişime geçmek isteyebilir veya eğer onun tehlikede olduğunu öğrenirse onu kurtarmak isteyecektir, ne de olsa Namjoon onu korumuştu."

Unattainable küçük bir kahkaha attı.

"Zekisin Hwa-yah," dedi işaret parmağını ona doğru sallayarak. "Bu yanını seviyorum."

Koltuğunu arkaya döndürdü ve tekrar tabloyu izlemeye başladı. "Madem öyle, biraz zaman geçmesini bekleyin. Sonra şu Namjoon denen herifi yakalayın ve Bad Bunny'nin bunu öğrenmesini sağlayın."

"Peki efendim."

Hwamin'in odadan çıktığını belirten kapı sesi duyulduğunda, Unattainable'ın yüzünde kötücül bir gülümseme belirdi. "Bu sefer.." dedi yumruğunu sıkarak. "..bu sefer seni kesinlikle ele geçireceğim, Bad Bunny."

***

Şerroya bak ne planlar kuruyor

Bu arada adamın adı "Anateynibıl" diye okunuyor arkdşlr mxşcnsjxmzj

• Bᴀᴅ Bᴜɴɴʏ Π Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ •  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin