◆Swagbeast◆

18.9K 1.8K 461
                                    

Kim Namjoon, oyuncakçı dükkanını kilitleyip çıktıktan sonra ellerini gri kapüşonlusunun ceplerine koyup yürümeye başladı. Bugün dükkanı geç kapatmak zorunda kalmıştı çünkü cadılar bayramı yaklaştığından çok sayıda sipariş isteği geliyordu ve onları hazırlamak uzun sürüyordu.

Bir elini cebinden çıkarıp kol saatine baktı ve tekrar cebine koydu. Saat neredeyse on ikiye varmak üzereydi.

Namjoon birkaç sokak ötedeki evine doğru ilerlerken sokak lambalarının ışığı eşliğinde ıslık çalarak ilerledi.

Islığı yavaş yavaş sessizleşip, sonunda durdu. Bunun sebebi tuhaf bir hisse kapılmasıydı.

İzlendiği hissine.

Arkasını dönüp baktı, sokaklar bomboştu. Derin bir nefes aldı ve şüpheyle kaşlarını çatıp önüne dönerek temkinli adımlarla ilerlemeye devam etti.

İzleniyor olduğu hissini iliklerine kadar hissediyordu ve bu tehlilenin çağrısıydı.

Tam adımlarını hızlandıracaktı ki birinin ona seslendiğini duydu.

"Hey."

Arkasını dönmeli miydi? Yoksa kaçıp gitmeli miydi? Kendisini neyin beklediğini bilmiyordu fakat cesaretini toplayıp arkasına döndü.

Karşısında simsiyah kıyafetler giymiş, yüzünün bir kısmını gizleyen maskenin üzerinden sarı saçları belli olan bir adam duruyordu.

"Kim Namjoon'du, değil mi?"

Namjoon şüpheyle ona bakarken yavaşça başını salladı.

"Ben Swagbeast." dedi adam ona doğru birkaç adım atarak. "Seni korumak için, Bad Bunny tarafından gönderildim."

• Bᴀᴅ Bᴜɴɴʏ Π Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ •  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin