Medya - Jimin
İyi okumalar~
***
"The Dark aradığında sana ne dedi?" diye soruyor Hoseok hyung, saçlarını yemeye çalışan Yumin'i yüzünden uzaklaştırarak.
Jin hyung derin bir nefes vererek koltuğa yaslanıyor. "Büyük toplantı günü yaklaşıyormuş, onu hatırlattı. Tüm ISD toplanacak ve lider konuşma yapacak. Madalyalar falan verilecek... Muhtemelen Jungkook bundan nasibini bolca alır."
"Belki bende en iyi geçici-Morbid Angel ödülünü alırım." diyor Aeda alayla.
"Tch tch, sen artık çaylak bir Falcon'sun. Bu yüzden çaylaklar bölümünde oturacaksın." diyor Hoseok onun saçlarını karıştırıp.
"Harika. Yoongi'ciğim ile yan yana oturmak için sabırsızlanıyorum." diyor Aeda nispet yapar gibi.
Hoseok koltuktan fırlıyor. "NE?! O ÇAKMA SARIŞINLA MI OTURACAKSIN?!"
"Hoseok, sen de çakma şarışınsın." diyor Jin hyung göz devirerek.
Hoseok yüzünü buruşturuyor. "Buna asla, kesinlike, katiyen göz yumamam!"
Gülüp koltuktan yavaşça kalkıyor ve mutfağa ilerliyorum. Fakat burada da ortamın pek sakin olduğu söylenemez.
"Yah! Seni küçük cazgır, chucky kılıklı şeytan velet! Sevgilimi rahat bırak artık!" Tae hyung Jimin'i Hyunji'nin kucağından çekmeye çalışıyor. Jimin'se yanıt olarak zırlayarak onun suratına bir tokat geçiriyor.
Sözümü geri alıyorum, hiç sakin değil.
"Aish! Bu velete ne yediriyorlar böyle?!"
Hyunji kahkaha atarak onları izlerken Jimin ayrılmamayı kafaya koymuş bir şekilde tek koluyla Hyunji'nin boynuna yapışıyor.
"Sen cidden..." Tae hyung Jimin'in kolunu mıncıklayınca Jimin bu kez çenesine tekme atıyor fakat ıskalıyor.
"Haa, n'oldu? Vuramadın mı~?" diyor hyung dalga geçerek. Jimin cırlayıp onun saçlarını çekince hyung bağırıyor.
"YAAH! BENİM MÜKEMMEL SAÇLARIMDAN UZAK DUR!"
Hyunji Jimin'in ellerini çekince hyung ellerini saçlarına bastırarak irileşmiş gözleriyle Jimin'e bakarken hızla geriye çekiliyor. "Yüzde yüz eminim Jasmin noona küçükken vahşi maymunların arasında büyüdü yoksa ondan çıkan çocuk böyle olmazdı!"
Hyunji kahkahasının arasında, "Eğer unni bunu duyarsa seni gebertir." diyor.
"Hah o da gelsin canım, oğlu yetmedi bir de o eksikti!" diyor Tae hyung saç diplerini ovalarken.
Jimin zafer kazanmış edasıyla gülümseyerek Hyunji'ye sarılıyor.
"Pekala, bunu sen istedin. En büyük kozumu kullanacağım!"
Tae hyung Jimin'i gıdıklamaya başlayınca Jimin kahkahalar atarak yana yatıyor ve hyungun kollarına düşüyor, hyung fırsattan istifade Jimin'in bezli poposuna bir tane patlatıp onu yere indiriyor. Jimin sinirlenmiş bir şekilde cırlayarak hyungun ayağına yapışıyor ve bacağını ısırmaya çalışıyor.
"AMAN TANRIM ŞEYTAN BU! BİLDİĞİNİZ KÜÇÜK BİR ŞEYTAN! HYUNJI AL ŞUNU!"
Hyunji gülmekten iki büklüm olmuş karnını tutarken, hyung ayağını zar zor kurtarıp Jimin'den kaçmaya başlıyor. Sinirlenmiş Jimin kızarmış suratıyla hyungu öldürmeye ant içmiş gibi peşinden koşuyor. Mutfaktan çıkıp salona gittiklerinde hyung koltuklardan atlayıp Aeda'nın arkasına saklanıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Bᴀᴅ Bᴜɴɴʏ Π Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ •
Ação[05.12.17 / Aksiyon #1] [02.10.20 / Hayrankurgu #1] Alyssa Martin, sosyal görevi için bir akıl hastanesine gider. Görevi yasal bir yetimhaneye gidene kadar orada tutulan çocuklara bakıcılık etmektir. Fakat bu hastanede, hayatını tekerlekli sandalye...