"Hala bulamadın mı, mandalinalı eriştem?" diyor Tae hyung yanaklarını havayla doldurup serbest bırakarak.
Hyunji ona alayla bakıp güldükten sonra büyük ve geniş çekmecedeki dosyaları karıştırmaya devam ediyor. "Buralarda bir yerde olmalı..."
"Aish... Cidden Jin hyungun Aeda'nın gelmesine izin vermediğine inanamıyorum." diye sızlanıyor Hoseok hyung, ofis masasına yaslanmış kollarını göğsünde birleştirirken. "Neymiş, Aeda'nın yardımcı olması gerektiği önemli işleri varmış."
"Sahi," diyor Tae hyung kaşlarını kaldırarak. "O ikisi şu aralar bir şeyler karıştırıyor. Labaratuarda özel bir deney falan mı yapıyorlar acaba? Maymun falan da vardı."
"Ne maymunu?" diyor Alyssa garip bir şekilde ona bakarak.
"Ne bileyim ben, amazon maymunu falandır."
"Senin ırkından işte, konuşup sorsaydın ya." diyor Hoseok hyung alayla.
"Ha, ha, ha. Ne komik. En azından maymunlar dört ayak üstünde durmuyor ya da sırtlarına kimse binmiyor." diyor Tae hyung gözlerini devirerek.
"Olabilir ama atlar maymunlardan daha asil varlıklar. Maymunlar anca göğüslerine vurup muz yiyor." diyor Hoseok hyung.
"Ihm, ıhm." diyor Alyssa araya girerek. "Çocuklar... Bunu söylediğime gerçekten inanamıyorum ama.. Siz insansınız. Biliyorsunuz değil mi?" dedi imalı bir şekilde.
Ben gülerken Hoseok ve Tae hyung "Biliyoruz herhalde!" diye yakınıyorlar.
"BULDUM!"
Hyunji'nin ani bağırışıyla hepimiz merakla bakışlarımızı ona çeviriyoruz. İster istemez heyecanlanırken, kalp atışlarım hızlanıyor.
Hyunji çıkardığı dosyadaki belgeleri inceliyor. "Jeon Joonhyuk." diyor ve bana bakıyor. Ardından, personel kimliği bilgileri içeren beyaz kağıdı bana doğru gösteriyor. Parmağıyla kağıdın sağ üst köşesinde duran küçük foroğrafı işaret ediyor. "Şuna bak Jungkook, adamın gözleri, yüz şekli ve ağız yapısı aynı sana benziyor. Hiç şüphe yok ki bu adam senin baban."
İnanamaz gözlerle bakarken, rengi solmuş kağıdı elinden alıp inceliyorum.
Üye Adı: Jeon Joonhyuk
Doğum Tarihi: 10. 04. 1972
Pozisyon: Sivil Ajan
No: ***
Adres: ***
Aile: Eş, bir erkek çocuk
Son Durum: Örgütten Kovulmuştur.
Derin ama titrek bir nefes alıyorum. Fotoğraftaki adam, gerçekten oldukça bana benziyor. Bana benzeyen birini görmek bile beni heyecanlandırırken, bu kişinin babam olma ihtimali beni umutlandırıyor. Boğazımda bir yumru oluşurken yutkunup boğazımı temizliyorum."Örgütten kovulmuş..."
"Burası Unattainable'ın sahte polis örgütüydü. Burada çalışan, Hyunji de dahil herkes kandırıldı. Belki de baban burada çalıştığı zamanlar, bir şekilde gerçeği gördü ve Unattainable'a engel olmaya kalktı. Ama Unattainable buna izin vermedi." diyor Hoseok hyung.
"Seni bu yüzden kaçırdı!" diye fırladı Tae hyung, oturduğu masanın üzerinden. "Seni rehin alacaktı! Böylece ailen, sana zarar gelmemesi için çenesini kapalı tutmak zorunda kalacaktı!"
"Oldukça mantıklı. Fakat asıl sorunumuz, şimdi nerede oldukları." diyor Hoseok hyung.
Tae hyung kağıdı elimden alıp inceledikten sonra telefonuyla uğraşıyor. Ardından olumsuzca başını sağa sola sallıyor. "Numara çoktan yok edilmiş. Aranmıyor bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Bᴀᴅ Bᴜɴɴʏ Π Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ •
Hành động[05.12.17 / Aksiyon #1] [02.10.20 / Hayrankurgu #1] Alyssa Martin, sosyal görevi için bir akıl hastanesine gider. Görevi yasal bir yetimhaneye gidene kadar orada tutulan çocuklara bakıcılık etmektir. Fakat bu hastanede, hayatını tekerlekli sandalye...