Hepinize merhaba! Bu yazıyı Bad Bunny hakkındaki düşüncelerimi söylemek ve okuyucularıma özel bir teşekkür sunmak için yazıyorum.
Öncelikle, Bad Bunny benim için gerçekten çok değerli ve kurgu aşamasında beni en çok düşündüren hikayelerimden biri oldu. Üstelik yazmaya ilk başladığım sıralar, aklımda sadece kötüleri öldüren ve masum kızı kaçık babasından korumaya çalışan bir Jungkook tiplemesi vardı. Kesinlikle örgüt falan yoktu işin içinde. Yani ISD olayı aklıma daha sonradan geldi ve iyi ki gelmiş, bu şekilde daha iyi oldu diye düşünüyorum. Çünkü kurguyu asıl ilginç kılan şey bu örgüttü.
Keşke gerçekte de öyle bir örgüt olsa şerefsizleri öldürseler falan ama maalesef:')
Neyse, hikaye ilerledikçe bu sadece Jungkook ile Alyssa'nın değil, kitaptaki diğer karakterlerin de hayatlarını ele aldı. Hepsinin hayatları farklı olsa da ortak acıları paylaşıyor ya da birbirlerinin acılarına ortak oluyorlardı. Sonunda tüm bu karakterlerin toplanıp bir aile oluşturması kurgunun en anlamlı kısmıydı bence.
Kısacası bu aksiyonla birlikte aşkı, dostluğu, ve birlik olmayı ele alan derin bir hikaye oldu.
Ve bu arada, final kısmı aslında yeni bir başlangıç gibi bitti farkındayım. Ama ne derler bilirsiniz, her son yeni bir başlangıçtır.
Ayrıca Alyssa ile Kook'u evli mutlu çocuklu ve aşırı derecede klişe bir sonla bırakamazdım, bu kurguya yakışmazdı.
Bu hikayeyi okuyan, oy veren, her bölüm yorumlarını eksik etmeyen ve destek olan herkese çok minnettarım. Özellikle de şu manzara beni fazlasıyla sevindirdi ve heyecanlandırdı!
Bana bu gururu yaşattığınız için hepinize çok teşekkür ederim. 78 bölüm boyunca sıkılmadan okuduysanız ne mutlu bana :3
Ve dee blackkprincess_ ve piedpiperr_ ekşınlı olaylar bulmamda ve hikayeyi yönlendirmemde bolca emekleri oldukları için onlara da çook minnettarım. Sizi seviyorum<33
Sormak istediğiniz şeyler olursa yoruma yazabilirsiniz.
Başka kitaplarda görüşmek üzere, mutlu kalın ve mutlu edin! 💞
~•~
İkinci Kitap Silent Killer'ı ve diğer kurgularımı okumayı unutmayın :3
2017'de attığım yukarıdaki görselde okunma 85 bindi, şimdi ise 1M
Gözlerim yaşlı :''')
Umarım size ilham vermiş veya sizi derinden etkilemiş bir hikaye olmuştur Bad Bunny. Bu macerada benimle yol aldığınız için teşekkür ederim ~ ♡_♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Bᴀᴅ Bᴜɴɴʏ Π Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ •
Acción[05.12.17 / Aksiyon #1] [02.10.20 / Hayrankurgu #1] Alyssa Martin, sosyal görevi için bir akıl hastanesine gider. Görevi yasal bir yetimhaneye gidene kadar orada tutulan çocuklara bakıcılık etmektir. Fakat bu hastanede, hayatını tekerlekli sandalye...