Medyadaki canım dayım<333Zncmcödlmdldkd
İyi okumalar~
***
Zaman nasıl da çabuk geçiyor, diye düşünüyorum. Dört yıldır ISD'deyim ve ünüm çok çabuk yayıldı. Yolda gördüğünüz birine sorsanız bile Bad Bunny hakkında bir şeyler biliyor. Haberler her gün hakkımda konuşuyor. Bana katil katili diyorlar.
"Kook, sen cidden inanılmazsın. ISD'nin Killer rekorunu kırdın dostum!" diyor Nightmare ellerini çırparak ekip salonuna girerken.
"Ne?" diyorum anlamsızca yüzüne bakarak.
Neşeli bir şekilde yanıma oturup saçlarımı karıştırıyor. "Bir ayda tam 152 suçluyu ortadan kaldırdın. Bir ay, sadece bir! Bunu şu ana dek yapabilen olmadı!"
"Öyle mi?" diyorum kaşlarımı kaldırarak. "Saymamıştım."
"Ayrıca işkence tekniklerin, The Dark tarafından çok beğenildi." diyor Nightmare'in hemen ardından içeri giren Nemesis.
"Lakabının hakkını veriyorsun." diyor karşıdaki koltukta oturan Stain.
Nemesis onun yanına oturmak üzereyken, Stain onu kolundan çekip kucağına oturtuyor ve kollarını beline sarıyor. "Seni özledim." diyor burnunu Nemesis'in çenesine sürterek. Nemesis kıkırdayıp alayla onun omzuna vuruyor.
"Neden her gün bu ikisinin azgınlıklarına maruz kalı-" gülerek elimi ağzına kapatmamla Nightmare'in sözü kesiliyor, Nemesis ayağa fırlayıp eline geçen ilk şeyi -bir pet şişesi- ona doğru fırlatıyor, Nightmare elimi ittirip kahkaha atarak odadan kaçıyor.
"Bu veledi bir gün cidden öldüreceğim!" diyor Nemesis gözlerini kısarak.
Stain gülerek onu tekrar kucağına çekiyor. "Sen merak etme güzelim, onu ben halledeceğim."
"Halletsen iyi olur." diyor Nemesis delici gözlerini ona çevirerek.
"Yoksa n'olur?" diyor Stain muzip bir gülümsemeyle.
"Yoksa sana kötü şeyler yaparım." diyor Nemesis kollarını onun boynuna sararken.
"Nasıl şeyler?" diyor Stain gözlerini onun dudaklarına indirirken.
Başını kapıdan uzatan Nightmare sırıtıyor. "Kook görüyorsun değil mi bak, hala senin önünde yiyişiyorlar. Ayıp yahu!"
Nemesis sinirle başını ona çevirirken ben bir kahkaha patlatıyorum, Stain derin bir nefes verip karısını koltuğa bırakıyor.
"En iyisi ben şunu halletmeye gideyim."
"Bence de." diyor Nemesis Night'a dik dik bakarak.
Nightmare kıkırdayarak kaçıyor, Stain de peşinden koşturuyor. Bir dakika sonra içeriye Hopelight giriyor.
"O ikisi neden ilkokul veletleri gibi etrafta koşturuyor?" diyor okunu ve yayını duvardaki yerine asarken.
"Night kuduruyor da ondan." diyor Nemesis kollarını göğsünde birleştirerek.
Hope sırıtıyor ve kendini yanıma atıyor. "Aeda nerde?"
"Neden merak ettin?" diyorum alayla.
"Etrafta gevezelik edip bana laf sokma çabasına giren bir bücür yok da ondan." dedi omuz silkerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Bᴀᴅ Bᴜɴɴʏ Π Jᴇᴏɴ Jᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ •
حركة (أكشن)[05.12.17 / Aksiyon #1] [02.10.20 / Hayrankurgu #1] Alyssa Martin, sosyal görevi için bir akıl hastanesine gider. Görevi yasal bir yetimhaneye gidene kadar orada tutulan çocuklara bakıcılık etmektir. Fakat bu hastanede, hayatını tekerlekli sandalye...