Zayn neužilgo vėl užmigo, o aš taip ir negalėjau miegoti, nes niekaip negalėjau palikti tos minties apie tą ligoninę, kur netekau Luko. Žinojau, kad jis blogas, bet žinau, jog būtu pasikeitęs.
Lėtai išlipau iš lovos ir nuėjau į vonią. Nusirengiau likdama nuoga ir įlipau į dušą pasileisdama vėsų vandenį. Pripratau maudytis tokiame vandenyje per Zayn. Tai padeda atsipalaiduoti, nors seniau negalėdavau pakęsti šalto vandens. Pakišusi galvą po srove užsimerkiau ir atsidusau. Taip gera.
Krūptelėjau, kai pajaučiau dvi šiltas rankas ant savo liemens. Atmerkiau akis ir atsisukau į Zayn, kurio veidu tekėjo vandens lašai. Jis švelniai pasilenkes pabučiavo mano petį, o jo rankos nuslydo ant mano šlaunų.
-Ką sugalvojai, Deqiun?-sumurmėjo.
-Ką? Nieko,-susiraukiau. Žinau, kad jis kažką suuodžia, tai jo vilkišką intuicija. Kartais galvoju, kad jis vis dar gali skaityti mano mintis, nors ir sako kitaip. Turiu juo pasitikėti.
-Pažadėk man, kad nieko kvailo nedarysi, nenoriu su tavimi pyktis,-šyptelėjo paliesdamas mano užpakalį.
Suklapsėjau blakstienomis bandydama nukreipti jo mintis kai kur kitur. Vis dar keista būna, kai prisiminusi senesnį jį jaučiu jo rankas ant savo kūno. Aš taip naiviai jį įsimylėjusi. Zayn blogas, o dažnai paveiktas pykčio, kuris atsiranda kai ateina pilnatis, nukenčia namai. Vis dar nerandu būdo jį išgydyti nuo to demono užkrėtimo. Viskas sustiprėjo, o jis man nieko nesako. Žinau tik tiek, kiek man pasakė Lukas, kai dar buvo gyvas.
-Nedaryk to,-sušnypštė labiau mane prisitraukdamas.-Tai verčia mane norėti tau padaryti daug dalykų.
-Tai padaryk,-apsivijau rankomis jo kaklą. Tai padės man atsipalaiduoti ir galbūt nors trumpam nukreipti mintis į dabartį, o ne praeitį.
Jis lėtai prirėmė mane prie sienos ir pasilenkęs pabučiavo mano kaklą. Atlenkiau galvą duodama jam daugiau priėjimo, o pati rankomis glosčiau jo papilvę, kur jautėsi menki plaukeliai. Uždėjau vieną ranką ant jo nugaros, o kita nuleidau ant jo lyties suimdama jį. Niekada nesijaučiau tokia pasitikinti savimi, kaip dabar su juo. Visada buvau klasės baidyklė, o dabar darau štai tokius dalykus su seksualių vyru.
-Kodėl tu visada tai pasitelki, kad nusuktum mano mintis nuo tavo kvailysčių?-atsiduso pakeldamas galvą nuo mano kaklo ir pažvelgdamas man į akis. Jose buvo tiek geismo ir dabar jos juodos.
-Tau nepatinka?-sušnabždėjau sustodama darius tai kas jam akivaizdžiai patiko, bet norėjau jį paerzinti.
-Tu žinai,-sumurmėjo įsisiurbdamas į mano lupas. Patraukiau savo ranka nuo jo tarpkojo, kai jis užsikėlė mane ant liemens ir prirėmė prie dušo sienelės. Įvėliau savo pirštus į jo šlapius plaukus, kai jis lėtai užpildė mane. Niekada nepriprasiu prie to, koks tai gali būti malonus jausmas.
-Zayn,-sušnabždėjau.
Jis judėjo lėtai prilaikydamas mane, o lupomis glamonėdamas mano pečius ir kaklą.
Išlipau po Zayn iš dušo. Jis padavė man rankšluostį šyptelėdamas. Tyliai jam padėkojau apsivyniodama rankšluosčių kūną. Susiraukiau, kai išgirdau durų skambutį. Kas galėtu taip anksti čia ateiti?
Senai berašiau dirty dalį, tai pagalvojau reikia priminti mano pošlaja puse :D Kaip mano kas atėjo? :D Komentuojame!
YOU ARE READING
MOONS (Z.M.)
FanfictionVisi žinojo, kad mieste Zayn pavojingiausias. Jo noras skriausti kitus yra didesnis, už bet kurio nors kito. Malonumas, kurį jis jaučia matydamas savo aukos skausmą, verčia jį pasijusti galingu. Žmonės apkalbinėjo jį, kūrė gandus versdami jį dar did...