5 K!

1.1K 52 1
                                    

  Yine ben geldim. Tatlı yazarınız... bu benim için çok büyük bir şey. Evet milyonlar olan var.

Bir milyon,beş milyon, hatta elliyi geçen var.

Ama ben bu beş binde o kadar mutlu oldum ki, anlatamam. Umarım daha da yükselir diyebilir miyim izninizle?

Ben bu hikayeyi 17 yaşımda Mayıs'da yazmaya başlamıştım. Ağustos'da ilk on bölüm düzene oturunca yayınlamak istedim. Bu hikayeyi yazmaya başladığımdan bir hafta falan sonra Wattpad karşıma çıktı. Üye olup biraz nasıl bir site olduğunu keşfettim. Zaten gerisini anlamak zor olmasa gerek.

Size yalan söylemek istemeyerek ne zaman kitap okumaya başladığımı söylemek istemekteyim. Bu yıl kısmetse beşinci yıl olacak. Ama dördüncü yılda birden hikaye yazmak size dalga geçer gibi gelebilir. Fakat annemin dediğine göre (ki o yirmi yıldır okuyor) benim kalemim güçlüymüş. Altı yıl önce kim derdiki, elinde yedi tane kurgu saklayan ve birini insanlara sunan bir amatör yazar olacağımı... Şahsen birisi bana, o zaman söylese gülmekten karnım ağrırdı. Şimdi deseler; var zaten, daha da gelecek derdim karşılık olarak.

Çok fazla uzattığımı düşünebilirsiniz. Fakat nasıl biri olduğumu bilmek en doğal hakkınız. Bu yüzden biraz kendimi anlatmak istedim. Bakın bunu nadir yaparım. Şanslılar sizi...

Belki de size nasıl teşekkür edeceğimi bilmedendir bu yazdıklarım kim bilir?

Ama buraya kadar geldik ya, neden bir milyon olmasın diye düşünüyorum şimdi... Bence bazı milyon olanlardan daha iyiyim. (Bakın bu laf Psikopat, 4N1K, Kötü Çocuk, Gözlük, Av... onlara dokundurma değildir. Bir tek onlar gibi değil onlara benzeyen hikayelerede dokundurma yapmıyorum.) Hatta ben 4N1K ve Av hayranıyım. Gözlük şu anda karşımdaki kitaplığımda duruyor. Haberiniz olsun.

Çok sağolun hayalet okurlarım ve görünen okurlarım. Siz olmasaydınız ne içimi dökerdim ne de bu kadar mutlu olabilirdim... İşte böyle anlarda yazma şevkimi arttırıyorsunuz elmaslarım.

Kendinize çok iyi bakın. Sizi seven bir olarak bu bir ricadır.

Görüşmek üzere...

<3 <3 <3

Alevdeki Melek (Yasaklı Kanat Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin