TÜRLER

1.2K 58 2
                                    

Köşedeki kolye Elizya'nın kolyesi...

Zera: Yarı melek yarı insan olan yaratıklar. Anneleri/babaları Cezalı kanat olursa onlarında bir insandan olan çocuklarına konan isimdir. Jemar dilinde hain anlamına geldiği için Kara Kanatlar onlara bu adı vermiştir. Kaç yaşında olursa olsun vücutları ne zaman hazır olursa o zaman meleğe dönüşürler.

Meleklerin zamanı asırlar öncesine kadar dayanır. Bu yıllar içerisinde güçlerinde bir takım değişimler yaşamışlardır. Mutasyona uğrayarak güçlenmiş fakat daha nadir bir tür haline gelmişlerdir.

Nermani kanı: ilk vampirlerin sadece üçünün sahip olduğu özel bir kan. Buna sahip olan her vampir özel yeteneklerle ilk gelenlerdendir. Adları; Mehmet-Lider, Kıraç Gürgen, ve bilinmeyen biri daha vardır. Delirerek güneş ışığını izlemiş, bu sayede intihar etmiştir. Hepsinin özel yetenekleri bu kandan gelmektedir. Bu Nermaniler, zamansız bir şekilde doğarlar. Doğduklarında, gözlerinde bir an masmavi bir ışık yayıldığı söylenir. Bu kan dönüşümlerini daha kolay kılar. Ve vampir olmak için doğmuşlardır.

Mesara: Sadece efsane olarak bilinen ve Kara Kanatları öldürmek için gelen ve Fersunaların başına geçecek olan yarı vampir yarı melek yaratık. En baş Fersunanın (Marr) oğlu/kızı olduğu söylenir. Mesara'yı bekleyen Kara Kanatlar onun yakılmadan ölmeyeceğine inanırlar. Kutsal ateş yanmadan da öldürülemeyen bir nevi tanrıdır Mesara.

Vampir klanları: Vampirler sekiz klanlara bölünür. Ve çoğu Lider'e bağlıdır. Bu klanların Lider'e bağlı olmayanları ise göçebe yaşamaktadır. Bu ünlü klanların adları vardır.

Karmen- Sarun- Lerja- İritan- Parel

Göçebeler ise, Urka- Bros- Deret

Leras: Büyü yapan cadılar. İlk Lerasların kanını taşıyan insanlardır çoğu. Diğerleri kayıplara karışmıştır. Nadir olarak bulunmalarına rağmen, kendilerini savunmayı başaran gruplar vardır. Genellikle geceleri ayinler yaparlar. Savaşın bitmesi ve bütün yaratıkların huzur içinde yaşamsı için büyüler yaparlar. Kendi hallerinde insanlar gibi görünseler de, kimin Leras çıkacağı insanı şaşırtır. Büyüleri genellikle birilerine zarar vermez. Bir düzen bozukluğu yaşamasalar da, Bu Vampir Tanrılarının ve Meleklerin savaşı onlara dokunmaması için ellerinden geleni yaparlar.

Fersunalar: Vampir lanetini yaratan kırk melektir. Vampirlerin tanrılarıdır. Fakat bir tanesi (Dezar) kardeşlerinden habersiz lanetlenenlere dönüştürme gücü verdiği için insan bedeninde hapsedilmiştir. Ancak hala çoğu gücü kalmıştır. Şekil değiştirme gücü ile Mesara'yı arar. Mesara ölünce yerine geçecek kimse olmadığından, yeniden Fersuna olacağını sanır. Yani teknik olarak, Mesara onun yeğenidir.

Cezalı Kanat: Adı üstünde ceza işleyen, kurallara uymayan, karşı gelen, hata yapan meleklerdir. Bu meleklerin kanatları adeta söküldükten sonra insan olarak dünyaya gönderilirler. İnsan gibi yaşayalım derken çocukları olur. İşte onlarda Zeralar'dır.

Nermani: Nermaniler yirmi insan içerisinde en az suçu olan insanlardır. Bu yüzden onlara insanlıklarına karşılık, güçler verilmişlerdir. O güçleri alanlara denir. Onların güçleri kenlarından gelmektedir.

Kara Kanatlar: Cezalı Kanatların en büyük düşmanlarıdır. Onların çocuklarınında olmasını hata olarak düşündükleri için Zeraları öldürmeyi kendilerine görev edinmişlerdir. Fersuna'lara kafa tuttukları düşünülür. Kendilerinin nereden geldiği bilinmemektedir.

Kurtlar (Argimerler): Bunlar genellikle Yeni ayda çıkarlar Dolunayda ise güçlerini yitirirler. Gündüzleri basit bir insan gibi görünürler. İnsanlardan tek farkları gözlerinin bazen sarı olmasıdır. Köpek cinsinden olsalarda dönüştüklerinde kedi gözleri ortaya çıkar. Vampirler ile birbirinden olabildiğince uzak dururlar. Yoksa bir ülkeyi yarım saatte yok edebilirler. Dönüşünce yarı sırtlan gibi bir kurt olurlar. Sürüleri sayısızdır. Sürüsü olmayan çok nadirdir. En az 5 kişilikler sürü olarak kabul edilir.

Gece Cadısı: Karanlık büyüler yapan Leraslar. Eğer ölüm döşeğinde ya da öldükten sonra hayata döndürülürlerse Karanlık büyüler yapabilecek hale gelirler. Ve çok güçlü olurlar. Onları yenmek neredeyse imkansızdır. Ölmeleri için ruhlarının bedenlerinden çıkarılıp acı içinde yanması gerek. Şeytanın Kızları/Oğulları'dır bir adları.

Alevdeki Melek (Yasaklı Kanat Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin