21. Bölüm : Kim Bu Lider?

1.8K 153 11
                                    


   Herkese keyifli okumalar dilerim...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 "Hepimiz senin emrindeyiz." dedi.

  Bu cümle beni yerimde titrettiyse de fark ettirmedim. Bu cümle içimde bir şeyleri harekete geçirmişti. Ay ışığına baktım, mükemmel görünüyordu. Elimde olmadan içimdeki o liderlik hissine karşı koyamadım. Yine de birkaç saniye sonra elimi Elizya'ya uzattım ve "Kalk ayağa. Hepiniz." dedim ve elimi tutarak kalktı. Diğerleri de yavaş yavaş kalktı.

  "Bir şey anladıysam Arap olayım." Semih bunu dediğinde kahkaHâlârla gülmeye başladık. Bu kadar şey üstüne bunu demesi o kadar normaldi ki...

  "Anlatırız sana sonra." dedim. Kapı tekrar açıldı. Cemre'nin annesiydi.

  "Haydi, çocuklar sofra hazır. Yemek lazım size." sanki basit birer arkadaş grubuymuşuz gibi davranıyordu. Arkadaş grubuna bak: İki vampir, iki yeni dönüşmüş Zera, bir Leras.

  "Ne yani gece gece mi?" dedi hayretle Cemre. "Normal de gece yemek yememe izin vermez de, ondan dedim." dedi fısıldayarak. Elizya 'da, "Sen tabi ki onu dinlemiyorsun değil mi?" dedi bilmiş bir tavırla. "Şşşt... Çaktırma." dedi gülerek. İki eski arkadaş. Güzel bir şey olmalıydı. Bir de benim arkadaşa bak. Tam dengesiz.

  İçeri girdiğimizde Serhat'la ben kanepe de oturduk. Kızlar ile Semih'te yemek yedi. Onlar yerken ki sohbet normal insan sohbetlerinden fazla tuhaftı.

  "Şu Semih'e ne diyorsun hâlâ yanımızda tutmamız tehlikeli bence." diyerek fikir yürütüyordu Serhat. Semih'e baktım, iştahla yemeğini yiyordu. Daha doğrusu yemeğe saldırıyordu.

  Derin bir iç çektim. "Bilmiyorum kuzen. Her bir haltı bilirim bunu bilmiyorum." dedim dişlerimi sıkarak. "Ama biraz daha bekleyelim. Yanında fazla bir şey konuşmayız, sende Lider'den falan haber getireceğin zaman yalnız konuşuruz. Sonra olanları Elizya ile Cemre'ye gizli bir şekilde anlatırız olur biter." fısıldamam bayağı düşüktü. Onların duyması bile imkânsızdı. Yine de sorduğu soruları biraz alengirli sormasını istedim. Bende düşüncelerimi yollayarak cevap verecektim.

  "İşimiz zor olacak. Bu yeni şey çok gelir bize." yeni şey derken Nermani olmamdan bahsediyor gibi görünüyordu. Aksine Semih'ten bahsediyordu.

  Haklısın. Elizya ile dışarı konuşmaya çıktığımızda bir saat geçmeden peşimizden geldi. Biraz gizlenecek gibi bir hali vardı. Sizde gelince kıl payı kurtuldu. Sence gerçekten başarmış mıdır? Yani Oktay'ları takip etmeyi.

  "Sanmam. Kızcağız daha çok genç" dedi. Semih dinliyorsa bile ya Elizya'dan ya da Cemre'den bahsettiğimizi sanıyor olmalıydı.

  O zaman bizi nasıl buldu? Ya onların adamıysa. Bir Zera olsa bile, ihanet her şekilde mümkündür. Eğer ona Mesara olabileceğini söyledilerse yandık demektir.

  "Allah korusun. Olmaz öyle şey. Hem biz o iti yeniyoruz az kaldı baksana." Lider'den bahsediyormuş gibi görünüyordu şimdide.

  Bilemiyorum. Her şeyi değerlendiriyorum işte anla. Benim korktuğum, eğer kötüyse, Elizya'yı kandırabilir. Biraz saftirik benimki sanırım.

  Serhat boğazını temizler gibi yaptı. Bir dakika! Ben benimki mi dedim? Ne yani bir kaç haftada onu sahiplenmeye mi girişmiştim?

  "Evet dedin." dedi Serhat. Gülmemek için kendini zor tutuyordu. "Yeter. Kes artık." dedim. Diğerleri de yanımıza geldi. Tam herkes oturduğunda Cemre'nin telefonu çaldı. Gülümser gibi bir haldeyken telefona baktığı an bir saniyede yüzü düştü. Telefonu bize gösterdiğinde anladım.

Alevdeki Melek (Yasaklı Kanat Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin