Elizya Karan: Baba tarafından bir Zeradır. Kızıl-kahve saçları, kestane gözlü olan 17 yaşındaki bir kızdır. Çabuk öfkelenen ve gizemli biridir. Kıraç yüzünden başına gelmedik kalmasa da kendinden başkasını bir türlü suçlayamaz. Ses dalgalarının şiddetini ve rengini görebilir. Çok fazla şüpheci olmasının yanı sıra zekası ve dayanıklı olması onu normal Zeralardan ayıran özelliklerinden birkaçıdır.
Kıraç Gürgen: Daha on bir yıllık bir vampir olmasına karşın bir asırı devirmiş gibi davranan bir Nermani vampiridir. Karanlık kadar siyah saçları ve safir mavisi gözleriyle 19 yaşında haddinden fazla kalmış bir genç adamdır. Masum bir Zerayı kurtarmak için bütün klanını ortaya koymuş olan asi biridir.
Lider: Bütün vampir klanları yöneten tek bir klan vardır. Bu klanın yöneticisidir. Yönetici seçilmesinin nedeni bir Nermani vampiri olmasıdır. Sarı saçları ve parıldayan deniz mavisi gözleriyle 1000 yaşına yaklaşmış bir vampirdir. Hataya asla tahamül edemez ve en küçük bir korku duymaz. Çünkü başka bir Nermani ve ateş dışında öldürülemez. Bu yüzden etrafındaki tek bir kıvılcıma dayanamaz.
Serhat Gürgen: Kıraç Gürgen'in baş belası, sinir bozucu, öfkeli, dengesiz kuzeni. Kahverengi saçlarıyla ve parıldayan gri gözleriyle 21 yaşında biridir. Bir Leras'a aşık olması yüzünden en büyük klandan kovulan bir vampir. Kıraç'tan 2 yıl sonra dönüştürülür. Ondan genç bir vampir olsa da insan kanıyla beslendiği için, ondan daha güçlüdür. En sonunda aşık olmayacağına dair kendine yemin etti.
Cemre Soykan: En yakın arkadaşlarından bu zamana kadar saklanan bir Leras. Dipleri simsiyah, uçları masmavi saçları, koyu kahve gözleriyle 17 yaşında deli dolu bir kızdır. Elizya için Serhat ve Kıraç'a katlanmak zorunda kalmıştır. Deli dolu gözükse de gerçekte içinde hüzünlü bir kızdır.
Semih Güloğlu: Baba tarafından bir Zeradır. Sarı saçlı ve ela gözlü 18 yaşındaki biridir. Morgda dönüşüm geçirdiği için bir süre ortalıkta gözükmez. Birden yok olduğu için bütün vampir klanlarının avını Elizya yapar. Kıraçın kendi tuhaf klanını bulduğu zaman gizemli olduğu için pek hoş karşılanmaz.
Yekta: En güçlü vampirlerden biri olmak için elinden gelen her şeyi yapabilecek iki yüzlü bir vampirdir. Kumral saçları ve çakıltaşı gri gözleriyle çok dikkat çekmez. 20 yaşındadır, 154 yıldır. Yıllar önce Kıraçın onu bulmasıyla Lider'in yanındaki yerini alır.
Dezar: Dünyanın başlangıcından da önce yaratılan bir Fersuna'dır. Dünyaya cezası yüzünden gönderilmiştir. Dönüştürme gücünü verdiği için kardeşlerinin yanından kovulmuştur. Yerine geçecek Mesara'yı öldürüp yok etmek isteyen biridir. Eğer o olmazsa kendinin yeniden Fersuna olacağını düşünür.
Diğer Kişiler:
Uraz Karan: Elizya'nın melek olan babası. Kızı doğduktan birkaç ay sonra, ölü bulunmuş olsada, aslında yaşıyordur ve morgdan çıkıp kendini kurtarmıştır. Kestane saçları ve kahverengi gözleri olan, yaşı bilinmeyen biri olsa da insan olarak 32 yaşındadır. Kayıptır.
Oktay: Kıraç ile Serhat'ı yetenekleri için dönüştüren ve onları Lider'e teslim eden iki yüzlü sahtekar bir vampir. Siyah saçları ve gri gözleri olan 27 yaşındaki biridir. Yekta onu düşman olarak görsede, her seferinde kurnazlıkla Yekta'yı atlatır.
Zeynep Andan: Elizya ve Cemre'nin en yakın arkadaşıdır. İnsan olduğu için olaylardan uzak tutulur. Küt siyah saçları ve sütlü kahve gözleri, bronz teniyle güzel bir kızdır. 17 yaşındadır. Elizya'nın öldüğünü sansa da, tuhaf olayları fark eder ve neler olduğunu çözmeye çalışır. Genellikle melankolik bir kızdır ama olayları araştırken değişip, kendine çeki düzen vermeye başlar.
Volkan Saler: Elizya'nın sınıf arkadaşı ve Zeynep'e aşık olan biri. Turuncuya çalan saçlarıyla adının hakkını verse de ela gözleri onu pek simgelemez. 17 yaşındaki çatlak biridir. Sürekli deli doludur ama iş ciddiye bindiğinde kimse onun kadar ciddi olamaz.
Ali ve Serdar Keser: Elizya'nın sınıfındaki çift yumurta ikizleridirler ve çok zıttırlar. Serdar; sarışın, ela gözlü çilli yüzüyle sempatik görünürken; Ali koyu saçları ve açık kahve gözleriyle, sert yüz hatlarına sahiptir. Ali Elizya için dert ortağı olsa da, Ali daha sonra ondan hoşlanmaya başlar ve kardeşiyle Zeynep'e yardım ederler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alevdeki Melek (Yasaklı Kanat Serisi-1)
FantasyYasaklı Kanat Serisinin 1. Kitabıdır. Bir yarı Melek. Yani Zera. Kendinden nefret eden bir kızken, Kara Kanatlar'ın avı olan bir kızın hikâyesi. Vampir Tarikatından ayrılan asi bir Vampir. En yakın arkadaşından bile saklanmayı ba...