Hey zusje,
Als jij deze brief leest is het gebeurt, en heb jij Diar leren kennen.
Ik schrijf jouw deze brief omdat ik niet weet waneer het mij laatste dag kan zijn, en ik wil dat jij weet wat er precies is gebeurt.Alles wat hij je heeft verteld is waar, sorry zusje.
Geld maakte mij blind, waardoor ik dingen deed die niet goed waren.
Alhamdulliallah dat ik mijn ogen heb geopend na een tijdje, maar eruit stappen ging moeilijk.
Jij, mama en papa hebben alleen de goede kant van mij gezien, hoop ik.Ga met Diar mee.
Ik heb voor jou, mama en papa een huis gebouwt.Hij staat op jouw naam en wollahi ik wil dat jij erin gaat wonen.
Hij staat op jouw naam en ik heb gespaard voor jou om het te kunnen bouwen.Ga met mama en papa daar wonen of alleen.
Je mag verder iedereen meenemen behalve Zaineb, wollah ik vertouw die meisje niet.
Geld en de papieren liggen bij Diar.
Ik hou van jullie.
Ik wil dat je niks verkeerds doet en let goed op mama en papa.-Said
03'05'2016Ik kijk naar de datum en meteen zie ik dat deze brief één dag voor de 'ongeluk is geschreven.
Hij dacht dat hij alleen dood zou gaan maar mijn ouders ben ik ook al kwijt!
'Ik wil dat je niks verkeerds doet en let goed op mama en papa.'
Ik veeg mijn tranen aan mijn mouw en lees de brief nog een keer en tien andere keren volgen.
Steeds meer krijg ik vragen die ik zelf niet kan beantwoorden.Waarom mag Zaineb niet het huis zien en waarom heeft hij dat huis op mijn naam geschreven?
Allemaal vragen spoken door mijn hoofd en ik weet wie ze kan beantwoorden, maar ik weet niet waar hij nu is.
Ik sta op waarna rondjes begin te lopen.
Net waneer ik mijn hele leven weer recht heb gezet komt dit opeens!Ik word uit mijn gedachten gehaald door een berichtje die ik binnenkrijg.
Ik loop naar mijn telefoon waarna ik hem ontvergrendel en op whatsapp klik.
Zaineb: sorry, was niet mijn bedoeling om je boos te maken. Kan ik langskomen?
Ik laat haar berichtje op blauw en vergrendel mijn telefoon.
Ik heb nu geen zin in haar.
Ik leg mijn telefoon neer en waneer ik mijn kamer in wil lopen om een middagdutje te doen hoor ik de bel.
Zuchtend loop ik er naar toe en trek de deur open.
Diar staat er.
Hij verbaast mij steeds hoe hij alles weet.
Eerst komt hij op werk, dan op school en nu naar mijn huis.Ik neem een stap opzij waarna ik de deur wat meer opentrek zodat hij verder naar binnen kan lopen.
Ik heb te veel vragen om hem weg te sturen.
Hij loopt naar binnen en ik sluit de deur.
We lopen de woonkamer in en net waneer ik wil zitten hoor ik weer de bel.
"Owh ik heb het niet gezegd, maar iemand is meegekomen. Hij moet dat zijn want hij ging parkeer zoeken"
Ik kijk Diar kort aan waarna ik richting de deur loop.
Waarom moet hij steeds iemand meenemen?
Waneer ik nog een keer de bel hoor schreeuw ik dat ik eraan kom.
Geen gedult pff.Ik open de deur en het eerste wat mij meteen opvalt zijn de Groen/Blauwe ogen die mij aankijken.
Kort bestudeer ik de persoon van de Groen/Blauwe ogen.
Baard, opscheertje Philps Plein shirt een broek die van Dsquard moet zijn en zwarte Philips Plein schoenen.
De stem van Diar haalt mij uit mijn bestudeerdinges en snel neem ik een stap naar achter zodat hij naar binnen kan lopen.
Waneer ik de woonkamer weer inloop zitten beiden jongens op de bank.
"Ik pak wat te drinken" zeg ik waarna ik de keuken in loop.
Ik pak uit de koelkast de eerste en beste pak drinken uit de kast en schenk het ik 2 glazen.
---
Hey x
Wollah ik wil iedereen bedanken die stemt & reageert!
Ik heb echt zo een gevoel dat als mensen stemmen dat ik zoo goed schrijf en daardoor wil echt gewoon delen achter elkaar plaatsen haha.Ik heb tot en met hfst 21 dus hoe sneller jullie reageren hoe sneller er een deel komt, de keus ligt aan jullie!!
Ik zou het echt waarderen als jullie even achterlaten wat jullie tot nu toe van het verhaal vinden.
Wat moet er verandert worden, en wat kan anders, wat is goed en wat kan beter vertel het in de reacties x-Oumaima 💋
JE LEEST
A letter that changed my life.||Voltooid||
Teen FictionMijn 2e boek; ©A letter that changed me life, Je werkt in een restaurant, als afwasser. Je woont alleen, omdat je ouders en broer er niet meer zijn. - Dat is wat jij in je hoofd hebt-, totdat er op een dag iemand op je werk langskomt. Niet geloven...