De volgende ochtend sta ik op waarna ik de badkamer inloop.
Nog steeds moet ik wennen aan al dit luxe.
De ene kant van mij zegt dat ik dit moet laten terwijl de andere kant zegt dat ik er van moet geniten.
---
Na gedoucht te hebben loop ik mijn kamer weer in waarna ik de eerste en beste uit de kast pak.
Ik trek mijn kleren aan waarna ik mijn haren nog droog met een handdoek.
Ik heb geen tijd om mijn haar te föhnen want ik moet nog ontbijt maken voordat iedereen wakker is.
Mijn haar laat ik los waarna ik vlug richting de keuken loop.
Waneer ik in de deuropening sta zie ik Moussa met zijn rug naar me toe.Op zijn rug zitten krassen, mag god weten wat dat is.
Hij haalt iets uit de koelkast en draait zich om.
Het eersts wat mij meteen opvalt is zijn grote tatoeage op zijn borst😍.
Die tatoe is gewoon goals en dan nog die gespierde lichaam die me helemaal niet eerder is opgevallen door die trainingspak die hij gister droeg.
"Is ie mooi" hoor ik de stem van Moussa die mij uit mijn gedachte haalt.
Hij glijd blij over zijn tatoeage.Ik knik en loop dan verder de keuken in.
Dit is de 2e keer dat hij tegen mij heeft gepraat en ik nog niet eens één keer.
Hij pakt een beker uit de kast waarna hij drinken vult.
Ik trek de koelkast open terwijl ik de benodigheden op de aanrecht zet, zet Moussa de beker met 1 klap op de aanrecht waarna hij de keuken uitloopt zonder verder iets te zeggen.
Oke?
---
Waneer ik de tafel heb gedekt komt Younes de keuken inrennen met de telefoon van Diar.
"Habiba. Habiba. " zegt hij snel waarna hij die telefoon naar mij overhandigt.
Lachend neem ik de telefoon van hem over en zet hem op tafel.
"Papa gaat boos worden" zeg ik waarna ik mijn eigen telefoon pak.
Ik ga naar Youtoube en zet habiba voor hem op en overhandigt hem mijn telefoon.
"Habiba. Habiba waarom stres jij mij eh zina" zingt hij lachend door het gerap van Boef en lachend rent hij weg met mijn telefoon.
"Younes. Kom hier met mijn telefoon!" schreeuw ik door de huis.
Ik zet alles neer en ga op zoek naar hem.
Niet veel later vind ik hem in de woonkamer op de schoot van Moussa, die nog steeds een bloot bovenblijf heeft.
Ze kijken beiden lachend naar mijn telefoon.
Eigelijk naar Boef die daar staat te rappen.Ik laat het en loop weer terug naar de keuken.
Ik ga verder met dekken en waneer ik de laatste beker op tafel zet zijn Diar en Chaimae nog steeds niet beneden.
Ik loop naar boven zodat ik hun wakker kan maken, maar waneer ik voor hun deur sta hoor ik Chaimae en Diar.
Shit.
Ik voel mezelf rood worden en waneer ik omdraai kijk ik recht ik het lachende gezicht van Moussa.Kifesh hij is opeens boven?
"Niet voor kleine meisjes."
Hij geeft een teken van loop naar beneden en met mijn hoofd richtend op de grond loop ik langs hem heen.
Hij denk zeker dat ik hun aan het afluisteren was Shitt...
---
Tijdens het eten begin Younes opeens over zwemmen dus ben ik nu opzoek naar zwemkleren.
Als ik boven niks vind loop ik naar beneden waar ik een hele kast vol vind met zwemkleding.
Ik pak er een bikinie setje uit en kleed me om in de douche boven.
Waneer ik twijfel of ik iets erover heen aan wil komt Chaimae binnenlopen.
"Kom. De jongens zijn weg, dus we hebben alles voor ons zelf"
Ik pak een handdoek en loop snel achter haar aan naar beneden, waar Younes wacht in zijn zwembroekje en zwembandjes.
Kerim is weg met Diar of Moussa, denk ik.
Het water is schoon dus ik sping er meteen in.
Chaimae en Younes volgen en al snel hebben we een watergevecht.
---
Na 10 minutet te hebben gezwommen komt Moussa opeens binnen.
Snel kijk ik de andere kant op.
Tfou ik zit hier half naakt."3ami(Oom) kom ook zwemmen!" schreeuwt Younes naar Moussa.
"Waar is Kerim?" vraagt Chaimae aan Moussa.
"Hij slaapt boven"
Hij is zo goed met deze kinderen wat zo schattig is.
Chaimae klimt uit de zwembad en waneer ik wil volgen zegt ze dat ik beter kan blijven met Younes kan blijven.
"3emi (Oom) kom zwemmen!" schreeuwt Younes nu naar Moussa.
Moussa doet net alsof hij bang is.
"Saffi ik ga zwembroek pakken eh patron"Waneer Moussa weg is draai ik me om naar Younes.
"Waarom zeg jij tegen 3emoe dat hij moet meezwemen. Ik ga er nu uit" zeg ik boos tegen hem.
Waneer ik de traantjes in Younes's ogen zie zwem ik naar hem toe.
"Waarom heb jij dat gezegt. Ik mag niet met 3amoe zwemmen" zeg ik dan wat rustiger.
"Omdat jij en 3amoe dan ook altijd kunnen doen wat mama en papa doen"
Vragend kijk ik hem aan.
"Wat doen?"Younes kijkt mij aan waarna hij begint te lachen en over me heen kijkt.
Ik draai me om en die Moussa staan met zijn zwembroek.
Hij springt in het water waarna hij naar Younes zwemt.
"Zij gaat het niet begrijpen, zij is nog klein" zegt hij dan lachend tegen Younes.
Younes lacht eerst hard , maar waneer hij ziet dat ik niet lacht slaat hij Moussa.
"Jij mag Galtie (Tante) niet boos maken" zegt hij boos waarna hij hem nog een klap geeft.
Ik lach hard en zwem naar Younes waarna ik hem in een knuffel trek.
"Oke. Saffi (Isgoed) mag ik nu snoepje" zegt hij waarna hij mij wegduwt.
Ik kijk hem beledigd aan en net waneer ik iets terug wil zeggen hoor ik een harde plons dat word gevolgt door nog een.
Ik draai me om en zie opeens 2 hondjes in het water.
-
Vanaf hier gaat het leuk worden!!
2stemmen en 1reactie ga ik verder x
JE LEEST
A letter that changed my life.||Voltooid||
Roman pour AdolescentsMijn 2e boek; ©A letter that changed me life, Je werkt in een restaurant, als afwasser. Je woont alleen, omdat je ouders en broer er niet meer zijn. - Dat is wat jij in je hoofd hebt-, totdat er op een dag iemand op je werk langskomt. Niet geloven...