47.

3.5K 193 8
                                    

1/2

Moussa perspectief (😏)

Langzaam ga ik even over haar rug als teken dat ze het gewoon kan zeggen.

Ik wil het horen vanuit haar kant, en ikzweer ik zal haar de gelukkigste maken.

Ja, ik hou niet van haar maar een gevoel heb ik zeker bij haar.

Een gevoel die ik gewoon niet kan beschrijven.

"Yous?" probeer ik.
"Moussa ik begrijp het zelf ook niet."zegt ze dan na een tijdje." Ik wil niet zomaar iets zeggen."

Ze gaat van me af, kijkt mij niet eens aan en gaat onder de dekens zitten.

Heb ik het nu verpest?

Ik zucht en probeer het koude te nageren.

"Slaap lekker zusje"
"Noem mij jou fucking zusje niet" hoor ik haar meteen zacht en geïriteerd antwoorden.

Ik lach kort "saff zusje"
Ik hoor haar lachen en dan trekt ze de dekens wat verder over haar heen.

Ik blijf even zitten en sta dan op.
Ik breng eerst alles terug op zijn plek en stap dan ook in ons bed.

-
19:00

Even blijf ik haar schattige gezichtje bekijken en ga dan recht zitten.
Vanaf hier kijk ik recht in een groot spiegel(muur) en ik zie meteen dat mijn haar weer door elkaar zit.

Eigenlijk doe ik mijn haar (bijna) nooit, maarja ik merkte wel dat ze het echt awkward vond dus liet ik het haar maar doen.

Ik zucht en sta op waarna ik naar het kastje loop waarop mijn sigaretten zitten.
Ik pak er een uit en een aansteken waarna ik naar het balkon loop.

Na het roken hoor ik mijn telefoon afgaan en snel loop ik na binnen om Yous niet wakker te maken.

'Mama💕'

Snel neem ik op.

"Hallo?"
"Salam mama"
Ik draai me om, om naar de balkon te gaan maar ik zie dat Yous al wakker is.

"Hoe gaat het" vraagt mijn moeder.
"Alhamduliallah met jullie?"
"Goed, laat mij met Youssra praten."

"Wa-,"
"Niet vragen waarom" ontbreekt mijn moeder mij geïriteerd.

Ik zet mijn telefoon op luidspreker en geef hem aan Youssra.
"Ze wilt met jou praten" zeg ik nog zacht.

Ze gaat goed zitten en neemt mijn telefoon aan.
Ik ga naast haar zitten.

"Hallo?" hoor ik de stem van mijn moeder.
"Hey" antwoord Yous.

*standaard dingen die je zegt als je iemand belt*

"Hoe gaat het daar?"
Kort kijk Yous mij aan "goed,super leuk!" antwoord ze dan en al snel volg een hele verhaal over hoe mooi je het wel vind hier.

Vol trots kijk ik haar aan.
Ze vind het echt leuk.

"Kom op whatsapp en bel mij via video chat" hoor ik mijn moeder zeggen als Yous klaar is met haar verhaal"ik wil het zien"

A letter that changed my life.||Voltooid||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu