23:00:
"Ben je klaar?" Moussa verschijnt.
Snel rits ik zijn koffer dicht en knik dan.
"Oké, ik heb Diar net gebeld en ik heb gezegd dat we richting Dubai zijn"Hij pakt beide koffers en loopt de appartement uit waar een taxi voor de deur staat.
Hij stopt de koffers in de kofferbak en draait zich dan om naar mij.
"Kom je nog?"Ik loop naar buiten en stap de taxi in terwijl hij zijn appartement sluit en niet veel later ook instapt, maar dan voorin.
Hij groet de chauffeur waardoor hun al snel in een gesprek belanden en ik maar blijf kijken naar buiten.
-
01:30:
Ik neem plaats op de nummer van mijn stoel en niet veel later zit Moussa naast mij.
"Ga je mij nog alles vertellen?" vraag ik hem wanneer hij zijn oortjes tevoorschijn haalt.
"Wat?"
"Nou, ten 1ed hoe ben de daar uitgekomen. 2. Hoe ben je uberhaupt binnen gekomen in het appartement en 3 wat gaan we doen In Thailand"
"Ik..-,"
*oproep*
"We hebben straks genoeg tijd. Ik vertel je alles zo" fluister hij dan en draait zich dan om naar de stewards.
Na een hele uitleg over hoe je alles moet doen, draai Moussa zich om maar mij.
"Wil je alles weten?"
"Ja" antwoord ik "logisch"
"Alles?"
"Ja" zeg ik nog een keer."Oké" hij kucht even "hele torie(verhaal)dan."
"2 jaar geleden" "wtf heeft dit er nou mee te maken" ontbreek ik hem meteen.
"Niks" lacht hij en trekt dan een serieus gezicht. "Maar nu serieus"
Wollah deze man 😂.
"Tasnim had mijn telefoon niet afgepakt en ik belde paar boys die mij hielpen om daaruit te komen. Ik heb toen bij een van hun gedoucht en ja jij had de deur open laten staan."
"Je zei verhaal, eindstand je verteld 3 zinnen?"
"Je hebt je antwoorden?"
"Nee. Wat gaan we doen in Thailang. Helemaal aan de andere kant van de wereld"Serieus 30 uur vliegen! (Sabon hahaa)
"Verassing" glimlacht hij.
"Vertel"
"Nee"-
Volgende dag:
10:00:(A/N: ik heb niet precies geteld hoeveel uur er tussen zit, maar we houden het gewoon zo 😜)
"Waarom betaal je!"
Geïriteerd draai ik me om naar hem.
"Hier in Thailand betaal ik alles voor mijn vrouwtje!" lacht hij en trekt mij dan naar buiten.
"Waar gaan we nu naar toe"
"Hotel" antwoord hij en pakt zijn telefoon waarna hij iets kijkt en het daarna weer terug stopt in zijn zak."Onze taxi kan er elke mo-, oh onze taxi!"
Nog steeds heeft hij mijn arm vast die hij nu los laat om de koffer in de kofferbak te zetten.
Dit keer stapt hij wel achter en noemt een adres.
Na een tijdje, wanneer de chauffeur wel 20× heeft gekeken via het spiegeltje zucht Moussa geïriteerd.
"Kom is bij mij zitten, deze kijkt steeds naar jou"
Ik lach "Jaloers?"
"Nee tuurlijk niet vind het alleen ieritand dat hij steeds kijkt en niet op de weg let"
JE LEEST
A letter that changed my life.||Voltooid||
Teen FictionMijn 2e boek; ©A letter that changed me life, Je werkt in een restaurant, als afwasser. Je woont alleen, omdat je ouders en broer er niet meer zijn. - Dat is wat jij in je hoofd hebt-, totdat er op een dag iemand op je werk langskomt. Niet geloven...