Ik word wakkergeschud.
Ik open geïriteerd mijn ogen en kijk recht ik het gezicht van Moussa.
Ik trek mijn oortje uit mijn oren.
Blijbaar was ik in slaap gevallen rijdens het luisteren van mijn muziek.
"We gaan landen doe je gordel om" zegt hij enkel en gaat weer op zijn mobiel.
Ik zeg niks en doe mijn gordel om waarna ik stil voor me blijf uitkijken.-
Na alles te hebben geregeld nemen we taxi naar het hotel.
Younes is in de taxi wakkergeworden en schreeuwt de hele tijd dat het mooi is en dat hij in een droomland is wat er echt schattig uitziet.
Trouwens Moussa zit voor, de kindertjes zitten naast mij.
Ik zit in de midden.Kerim zit in zijn maxicros te slapen en zoals ik als zei zit Younes steeds te schreeuwen dat het mooi is.
Chaimae en Diar hebben een ander taxi genomen.
-
Aangekomen in het hotel lopen we rechtstreeks naar de bali.
Hij kijk even naar de vrouw achter de bali en kijkt dan moeilijk van mij naar Moussa.
"Jullie slapen samen toch?" vraagt hij dan aan ons.
"Nee" schreeuwen we dan bijna allebei tegelijk.
"Rustig" lacht Diar.
Ik kan er niet om lachen.
Hij richt zich weer op de balievrouw."Graag 2 kamers voor 1 persoon en 1 kamer voor 3 personen" zegt hij in het engels tegen de vrouw achter de balie.
Ze kijkt ons moeilijk aan.
"Ik heb alleen 2 kamers nog vrij.
1 kamer voor 3 personen en 1 kamer voor 2 personen" antwoord ze dan."Oke, dan zoeken we een ander hotel" zegt Diar waarna hij glimlacht en wegloopt.
Ik zie Chaimae met een geïriteerd hoofd en Younes die bijna weer in slaap wilt vallen."Nee saffi boek die dan gewoon" zeg ik tegen Diar.
Hij draait zich om.
"Ja?"Ik knik en hij regelt alles.
Ik kijk naar Chaimae en zie haar met een dankbare blik mij kant op kijken.Moussa is stil en zegt niks.
Ik slaap wel op de bank.-
Waneer ik de hotelkamer binnenloop zie ik meteen dat er geen bank is.
Tfou nu moeten we wel samen op 1 bed slapen.Ik draai me on naar Moussa die moeilijk kijkt naar het bed.
Ik nageer zijn blik en gooi mijn koffer op bed waarna ik mijn pyjama pak.Ook weer iets hé.
Ik heb letterlijk alleen shortjes en hempjes meegenomen als pyjama.Ik pak mijn douchespullen waarna ik de douche inloop.
Na een kortje douche kleed ik me om en loop de kamer weer in.
Ik zie Moussa nergens dus stap ik meteen het bed in.Net waneer ik bijna in slaap val hoor ik de deur opengaan.
Moussa staat in een broekje in en natte haren voor het bed.
Waar heeft hij gedoucht?
"Ik heb gedoucht bij Chaimae en Diar" antwoord hij alsof hij mijn gedachten kan lezen.
Ik knik alleen waarna ik me weer opdraai.
"Mag ik naast je slapen" vraagt hij twijelend.
"Als je maar uit mijn buurt blijft is het goed"
Ik voel het bed zakken wat aangeeft dat hij het bed is ingestapt.Ik pleeg geen zonde zeg ik in mijn hoofd om mezelf gerust te stellen.
Hij is mijn 'man' dus het mag.-
Laatste dagen van de Ramadan pakken mij wel man...
JE LEEST
A letter that changed my life.||Voltooid||
Teen FictionMijn 2e boek; ©A letter that changed me life, Je werkt in een restaurant, als afwasser. Je woont alleen, omdat je ouders en broer er niet meer zijn. - Dat is wat jij in je hoofd hebt-, totdat er op een dag iemand op je werk langskomt. Niet geloven...