"En wat als ik zeg dat de ongeluk van Jouw ouders en broer niet een ongeluk was, maar gepland door bepaalde mensen?"
-
Ik kijk hem vragend aan.
"Jouw broer heeft vijanden gehad Yous. Die vijanden hebben ervoor gezorgd dat jouw ouders en broer nu onder de grond liggen."
Ik lach kort, niet omdat het grappig is, maar omdat ik boos ben.
"Je liegt! Mijn broer Allahie'Rahmou kan geen vijanden heb en gehad! Hij was elke dag in de moskee en was aardig voor iedereen"
Ik zie het mooie gezichtje van mijn broer voor mij en al snel voel ik één traan naar beneden vallen die gevolgt woord door meerdere.
Ik zie wazig waardoor ik ruw mijn tranen wegveeg.
"En net moest ik werken bij jullie en nu beginnen jullie opeens over mijn ouders en broer" woedend sta ik op.
"Ik weet wat jullie plan is ik ben niet dom!" volg ik mijn zin.
"Jullie beginnen expres over mijn broer omdat jullie weten dat ik nog altijd een zwakte blijf voelen bij het horen van hem, en dan waneer ik meega laten jullie mij als een of ander hoer werken toch?"
"Ik ben niet dom" herhaal ik.
Mike komt uit een hoek tevoorschrijn.
"Gaat alles goed?" vraagt hij bezorgd.Ik knik en zet een gemaakte glimlach op.
"Prima alleen wat probleempjes"Hij knikt kort waarna hij weer verdwijnt.
"Ik wil jullie niet meer zien!" fluister ik boos richting de jongens.
"Ik.Ben.Niet.Dom" herhaal ik dan voor de 3e keer.
Ik draai me om en loop dan weer de trap op, de keuken in.
Ik pak mijn jas en schooltas en loop de keuken in waarna ik de trap afstorm.
De jongens zijn weg, beter ook.Zonder nog verder de groeten loop ik naar mijn apartementje dat om de hoek ligt.
Thuis aangekomen hang ik mijn jas en schooltas op en loop de woonkamer in.
Mijn apartementje is niet groot.
Naast de woonkamer heb ik alleen één slaapkamer, keuken, badkamer en wc.Ik neem plek op de bank en zucht.
Ik ga me niet gek maken door 3 jongens die opeens 1 jaar na de dood van me ouders en broer komen vertellen dat het geen ongeluk was, maar een plan.
Ik sta op en loop naar de badkamer waar ik een korte douche neem.
Daarna stap ik in mijn bedje .Morgen moet ik weer vroeg op voor school dus laat slapen zit er niet op.
-
Als er vandaag nog word gestemd plaats ik misschien nog een deel.
&Ik wil jullie ook gelijk zeggen dat Noor ook gewoon verder gaat met haar verhaal, ewa bedank mij maar 😏
Trouwens cover heb ik zelf gemaakt!
Alleen weet ik niet of het zo blijft...
JE LEEST
A letter that changed my life.||Voltooid||
Teen FictionMijn 2e boek; ©A letter that changed me life, Je werkt in een restaurant, als afwasser. Je woont alleen, omdat je ouders en broer er niet meer zijn. - Dat is wat jij in je hoofd hebt-, totdat er op een dag iemand op je werk langskomt. Niet geloven...