פרק 4 - גנגסטר

21.2K 638 243
                                    

שבוע שלם עבר, אני עדין מקורעקעת אבל זה לא מנע ממני להמשיך לדבר איתו.

זה נראה כאילו אני לא יכולה להתרחק מהדבר הזה שנקרא רוי!

השיחות שלנו היו בעיקר שיחות שיטחיות וחסרות עומק, הוא לא מהטיפוסים שמחפשים קשר רציני.

אבל זה לא עניין אותי, כל עוד יכולתי להמשיך לדבר איתו, ועל הדרך להראות לאבא שלי שהוא לא יכול לשלוט לי על החיים יותר.

אני אחליט עם מי לדבר ועם מי לא ואם ארצה להתחתן איתו אז אעשה את זה! אבא שלי לא יחליט עלי יותר.

נעצרתי לרגע מהמחשבה עלי מתחתנת עם רוי, לחיי הסמיקו וצמרמורת עברה בגופי.

ניסיתי לחזור מהר לקרקע, המחשה הזאת אינה מציותית, היא פרי הדמיון שלי, אין סיכוי שאני אתחתן עם בחור כזה, בחורים כמוהו תמיד מובילים לשברון לב.

השעה עכשיו 7 בבוקר ואני צריכה לקום להתארגן לבית ספר

קמתי במהירות מהמיטה ורצתי למקלחת

שמתי לי שירים בפלאפון ונכנסתי למקלחת

שמעתי את השיר gangsta של kehlani parrish

אחרי כמה רגעים קיבלתי הודעה.

'בוקר טוב נסיכה ;)' מרוי

'בוקר טוב :)' עניתי וחזרתי לסבן את השיער שלי.

'מה את עושה היום?'

'לומדת?'

'אה נכון שכחתי שאת עוד ילדה'

'מי ישמע אתה בן 30'

התעצבנתי, מי הוא יקרא לי ילדה, זה לא שהוא גדול ממני בכל כך הרבה! בעצם עכשיו כשאני חושבת על זה.. בן כמה הוא באמת?

'לא... רק 22' אה, אז הוא בן 22..

הנחתי את הפלאפון בצד וסיימתי להתקלח.

הלכתי לחדר להתלבש וירדתי למטה הכנתי לי טוסט ויצאתי.

אני בקושי מדברת עם אבא שלי אחרי ה"שיחה" שלנו.. ובשיחה אני מתכוונת לה שהוא צעק ואני לא יכולתי להשחיל מילה מהפה.

כשהגעתי לבית ספר שמתי לב שרוי שלח לי עוד הודעה

'מסיכה קטנה לאן נעלמת?'

'התארגנתי ליציאה..' עניתי

"ג'יין" שמעתי את מיה צועקת ותוך 5 שניות כבר מועכת אותי בחיבוק דוב שלה.

"בוקר טוב" היא אמרה ומחצה אותי יותר

"בוקר טוב" צחקתי

"מיה, אולי תשחררי אותי כבר? אני לא נושמת" אמרתי והעפתי אותה ממני

"אה תקשיבי דיברתי עם מייקל על רוי וכל מה שהיה ו-" עצרתי אותה לפני שהיא המשיכה

"דיברת עם מייקל על זה?! בשביל מה?!" עניתי לה עצבנית. באיזו זכות היא מספרת לו דברים אישיים שלי!?

Love him badWhere stories live. Discover now