"איאן..." לחשתי כשישבנו בסלון.
אני ישבתי על הספה שמול הטלוויזיה ואיאן שכב על הספה ליד.
"ממ..?" הוא מלמל, עיניו כבר נעצמות, מסכן...
כל החודש הוא היה בחיפושים ועוד כל מיני דברים שהוא לא ממש מרחיב עליהם לידי...
"אף פעם לא אמרתה לי מה נסגר בסוף עם היפנים.." אמרתי והוא הביט בי מופתע.
הנושא הזה הציק לי כבר תקופה מסוימת, לא יצא לנו לדבר על זה אחרי כל מה שקרה...
ומעניין אותי לדעת מה היה שם, מה נסגר עם הארוסה הזאת שלו...
"מה נזכרת בזה עכשיו?" הוא שאל מבולבל.
"לא יודעת... חשבתי על זה כבר תקופה..." אמרתי בשקט.
הוא נאנח והתיישב על הספה.
"מה את רוצה לדעת?" הוא שאל נינוח.
"לא יודעת... מה קרה שם..." אמרתי
"הכרזנו על ביטול האירוסים, הם הכריזו על מלחמה אנחנו ניצחנו ופה זה נגמר" הוא אמר אבל הייתה לי הרגשה שהוא מסתיר משהו.
"ו..?" אמרתי כדי שימשיך
"וזהו.." הוא אמר בקרירות.
"איאן אני יודעת שיש משהו שאתה לא מספר לי..." אמרתי.
הוא נשם עמוק והביט בי.
"עשיתי דברים שאני לא מתגאה בהם אמילי... אבל לא הייתה לי ברירה, זה חלק מהתפקיד, אפשר עכשיו להפסיק לדבר על זה? בבקשה?" הוא ביקש, כמעט מתכנן ואני הנהנתי בשקט.
"אפשר להעביר את החרא הזה כבר?" הוא שאל מיואש ואני צחקקתי.
"לא! יש מרתון כל הלילה!" אמרתי והוא נאנח ביאוש.
"אני בחיים לא אבין מה אנשים מוצאים בספוג הזה..." הוא אמר וזרק את הכרית על ראשו.
"הוא מצחיק, חסר דאגות, הוא גורם לנו לשכוח מהכל לכמה רגעים..." אמרתי
"הוא סתם מטומטם" הוא מלמל מתוך הכרית.
"אז אתה לא חייב לראות.." אמרתי בהתגרות.
"טוב אז אני אלך לבית של אמא ואבא, אולי יהיה יותר מעניין שם" הוא אמר ואני גלגלתי עיניים.
כן אז... אבא השיג לנו את הדירה בקומה של הפנטהאוז והחלטנו שאני ואיאן נעבור לשם כי אנחנו הבוגרים ואנחנו יכולים להסתדר בבית הזה בעצמנו...
למרות שהוא סנטימטר מהבית שלהם.. אבל בכל זאת... מי ייתן למקס וכריס לגור פה לבד?
זה יהיה אסון!
"טוב קרציה מה אתה רוצה לראות?" שאלתי ביאוש
"שימי איזה סרט" הוא אמר.
YOU ARE READING
Love him bad
Romanceמקום 1 ברומנטיקה 17/6/17 - 5/7/17 , 7/7/17 - 20/7/17 היא - ילדה טובה שכל מה שהיא רצתה היה לשמח את ההורים שלה הוא - פושע מסוכן וחסר רחמים מה יקרה כשהשניים יפגשו? הם התאהבו? הם יקבלו סוף שמח משלהם? הזהרות: *תוכן מיני* *תכנים גרפים* *אלי...