פרק 21 - החלטה

9.1K 343 71
                                    

מחר אני אמורה להביא את התשובה הסופית שלי לטרוי.

ואני לא יודעת מה אני יעשה.

אני מחבבת את טרוי, מאוד, אבל אני בהריון מרוי... ו.. אני עדיין אוהבת אותו, מה אני אמורה לעשות??

*לפני 3 ימים*

"מיה את זוכרת שאתמול אמרתי לך שאני צריכה לדבר איתך על משהו נוסף?" אמרתי כשהתקדמנו אלי אחרי בית הספר.

"כן... מה יש?" היא אמרה קצת בדאגה, הריי מה יכול עוד להשתבש?

"טוב אז..." התחלתי להגיד אבל נקטעתי על ידי צפצוף מכונית.

הסתכלתי עליו בדממה, לא ידעתי מה להגיד. אני לא מסוגלת להסתכל עליו עכשיו.

"היי..." אמרתי בשקט, מסתכלת עליו בלי להוריד את העיניים ממנו.

"צריכות טרמפ?" הוא שאל בקרירות.

"אמ... אנחנו.. אה..." גמגמתי, לא ידעתי מה אני אמורה לעשות?! הוא העיף אותי מהבית שלו לפני שבועיים ועכשיו פתאום הוא בא שואל אם אני רוצה טרמפ!? מה נסגר איתו?!

"אנחנו נשמח" מיה אמרה וגררה אותי למושב הקדמי ליד רוי.

הנסיעה התחילה והיה שקט מביך באוטו.

"אה.. רוי יש מצב אתה מקפיץ אותי לבית שלי קודם ואז את ג'יין? אני נזכרתי שאני צריכה לשמור על אחי הקטן" מיה אמרה וידעתי מה היא מנסה לעשות, למה היא עושה לי את זה!? הריי שתינו יודעות שאח קטן אין לה, אז למה היא עושה לי דווקא!? אני לא יכולה להיות איתו עכשיו לבד באוטו!

"כן, ברור" רוי ענה ונתן פניית פרסה חדה.

היה שקט באוטו, חוץ מהקול של מיה שהסביר לרוי איך להגיע לבית שלה.

"ביי ג'יין, ביי רוי ותודה על הטרמפ" היא אמרה כשיצאה מהאוטו ואז קרצה לי, גלגלתי את העיניים והמשכנו בנסיעה.

"התבלבלת בפנייה" אמרתי בשקט כשראיתי שהוא לא נכנס לרחוב שלי.

"רוי.. רוי!" צעקתי עליו והוא עצר את האוטו.

הוא הסתכל עלי במבט חודר וקר ועם זאת פגוע ושבור.

"או שתיקח אותי הביתה או שתוריד אותי פה" אמרתי והוא פשוט שתק והסתכל עלי.

"הבנתי" אמרתי בעצבים והורדתי את החגורה, פתחתי את הדלת והתכוונתי לצאת אבל הוא עצר אותי ומשך אותי חזרה פנימה.

הוא הסתכל עלי ונאנח.

"תסגרי את הדלת.." הוא אמר בייאוש והתחיל לנסוע.

סוף סוף הגענו לבית שלי, באתי לצאת מהמכונית ורוי שוב עצר אותי.

"חכי רגע" הוא אמר כשתפס את ידי כדי שלא אצא.

Love him badWhere stories live. Discover now