הזהרה: כל הפרק תכנים מיניים חוץ מההתחלה והסוף, ככה שמי שרוצה יכול לדלג אחרי הפסקה הראשונה ישר לסוף הפרק, לא תפספסו יותר מידי את העלילה, ככה שמי שמפריע לו יכול פשוט לדלג לסוף ולהמשיך לפרק הבא.
"בוקר טוב" אמרתי לעצמי כשהתעוררתי מאור השמש שבקע מהחלון.
עבר כבר בערך שבוע מאז שהתעוררתי ועדיין אני לא זוכרת, לפעמים יש לי הבזקי זיכרון קטנים שמצליחים לברוח החוצה, אבל לא יותר מזה...
קמתי מהמיטה והלכתי לכיוון המקלחת.
התחלתי להתפשט ורוי בדיוק נכנס
*נקודת מבט - רוי*
"סליחה לא ידעתי שאת פה" אמרתי והסתובבתי במבוכה, היא לא זוכרת אותי, אני לא יכול להופיע משום מקום ולראות אותה ערומה מתי שמתחשק לי.
"זה בסדר, זה לא כאילו שלא ראית את זה כבר נכון?" היא צחקק, לא ידעתי איך להגיב לזה.
"אמ.. לא.. כן.. אבל..."
"אתה יכול לבוא להתקלח איתי אם אתה רוצה" היא אמרה והסתובבתי אליה מופתע
"את.. את רוצה?" שאלתי, מופתע שהיא בכלל יזמה את זה, זה כל כך לא מתאים לה.
"אמרנו שננסה שוב לא? אני חושבת שהגיע הזמן שנוריד את המבוכה מהפרק, קדימה בוא" היא אמרה לי ונכנסה למקלחת.
המים החלו לרדת על הגוף היפה שלה, מה אני עושה!? אני כל כך רוצה להיכנס לשם עכשיו, אבל... היא לא עצמה זה פשוט לא מרגיש לי נכון.
"אתה פשוט מתכוון לעמוד שם ולבהות בי?" היא גיחכה בלי להסתכל עלי.
"אולי" אמרתי ונשענתי על הקיר.
היא התכופפה להרים את הסבון מהרצפה, היא התכופפה רק חצי גוף ככה ש... כן, היא עושה לי בכוונה.. הבנתי את השיטה שלה, אין בעיה שניים יכולים לשחק במשחק הזה.
התקדמתי לעברה ותפסתי במותניים שלה.
היא גיחכה לעצמה והסתובבה אלי.
"אז אתה מוכן סוף סוף להיכנס?" היא שאלה אותי בקול מתגרה ואני כבר התחלתי להתפשט.
כשהגעתי לתחתונים שלי נעצרתי, ראיתי שזה מרתיע אותה, הסתכלתי עליה בשאלה והיא הנהנה ונתנה לי חיוך שובב, היא התכופפה ומשכה את התחתונים שלי למטה.
היא הסתכלה על ה'חבר שלי' כמה רגעים ואז התקרבה אליו, היא הסתכלה עלי ואז נתנה לי עוד פעם את החיוך השובב הזה, הרגשתי איך הלשון שלה עוברת עליו מלמעלה למטה, אלוהים כמה התגעגעתי למגע שלה, ללשון שלה ולהשפעה שיש לה עלי!
כל כך התגעגעתי לזה שפשוט מהמגע הכי קטן שלה הוא התקשה.
היא הפסיקה לרגע והתרוממה אלי, היא התקרבה לאוזן שלי ולחשה "כל כך גדול, ומוכן.. רק. ב.ש.ב.י.ל.י" היא אמרה ואני כבר לא יכולתי לשלוט בדחפים שלי יותר, דחפתי אותה אל הקיר והתחלתי לנשק אותה, הרגליים שלה ניטלו סביבי ואני תפסתי בישבן שלה, התחלתי לנשק אותה חזק יותר ויותר, אחר כך עברתי לאט לאט אל הצוואר שלה ומהצוואר לחזה שלה, לחזה היפה הזה שכל כך התגעגעתי אליו.
YOU ARE READING
Love him bad
Romanceמקום 1 ברומנטיקה 17/6/17 - 5/7/17 , 7/7/17 - 20/7/17 היא - ילדה טובה שכל מה שהיא רצתה היה לשמח את ההורים שלה הוא - פושע מסוכן וחסר רחמים מה יקרה כשהשניים יפגשו? הם התאהבו? הם יקבלו סוף שמח משלהם? הזהרות: *תוכן מיני* *תכנים גרפים* *אלי...