פרק 13 מבט אל העבר

12.4K 410 29
                                    


*נקודת מבט רוי*

ישבנו על הספה מכורבלים אחד בתוך השני, היא הייתה רגוע, זה משהו שאני אף פעם לא רואה עליה.

היא סבלה בגללי כל כך הרבה, אבל אני פשוט לא יכול להרחיק אותה ממני.

מי היה מאמין שכל מה שקרה לי יוביל אותי לפגוש אותה..

*לפני 5 שנים*

"אתה חלש מידי" אבא צרח עליי והעיף לי אגרוף לפנים בזמן שאמא שלי השתוללה בצד בדאגה.

זה היה יום ההולדת שלי, הגעתי לגיל 17 ואבא שלי החליט שהגיע הזמן שאני יהרוג בן אדם סוף סוף. הוא אימן אותי מגיל קטן שכשאני אגדל אני ינהיג את המאפיה שלו ובינתיים הייתי רק אכזבה בעיניו.

הוא לקח אותי לאיזו סמטה חשוכה ושם הייתה אישה, נראית בת 30 , אבא שלי הושיט לידיי אקדח והורה לי לירות בה.

עמדתי משותק והסתכלתי עליה

"למה? מי היא? מה היא עשתה?" שאלתי אותו מבולבל, למה שהוא ירצה להרוג אישה כל כך יפה שלא נראת אפילו שהיא עשתה משהו רע.

"זה לא משנה! פשוט תירה בה!" הוא צעק עלי

האישה התחננה שנניח לה לנפשה ואבא התקרב אליה ונתן לה בעיטה לתוך הבטן, תוך כדי שהיא נפלה על הרצפה בכאבים ראיי את הפלאפון של נופל ועל המסך תמונה שלה ושל עוד ילדה קטנה. העפתי את האקדח וסירבתי לירות. אבא הסתכל עלי במבט רצחני וסימן לבחור שהיה איתו "לטפל" באישה המסכנה.

הבחור כיוון על האישה המסכנה את האקדח וירה בה.

הסתכלתי עליה נופלת על הרצפה חסרת רוח חיים.

השפלתי את מבטי ואגרפתי את ידיי בעצבים.

למה הוא חייב להיות כזה אכזר?! למה הוא לא יכל להניח לה לנפשה, מה היא כבר עשתה לו?!

"אתה מפלצת" לחשתי לעצמי נשבע שאני ינקום את מותה של הבחורה המסכנה.

ראיתי את אבא מתקדם לכיווני, יכולתי להרגיש את האגרוף שלו עף על פניי ומשטח אותי לרצפה.

הוא תפס בי מהשערות וגרר אותי למכונית.

כשהגענו הביתה אמא הייתה במטבח. התפללתי שהיא תישאר שם ושהיא לא תכנס בזמן שאבא שלי רותח מעצבים כי זה אף פעם לא נגמר טוב.

אבא זרק אותי על הרצפה והתחיל לבעוט בי בחוזקה, צרחתי את נשמתי עד שראיתי את אמא מתקדמת מכיוון המטבח בבהלה ודאגה. צרחתי לה שתעוף משם אבל זה לא עזר. אחרי שהוא הרביץ לי בכל גופי והנשמה של אמא כמעט יצאה החוצה הוא עזב אותי והלך לכיוונה. הוא תפס בגרונה והרים אותה לגובה. הוא התקדם לכיווני, עדיין תופס בה בחוזקה לא נותן לה לנשום.

הוא זרק אותה לרצפה לידי והוציא את האקדח שלו. הבטתי בה במבט שבור, ידעתי שזהו אם אני לא עושה עכשיו כלום אני לא הולך לראות אותה יותר. אבל לא הייתי מסוגל. אני חושב שהרגל שלי הייתה שבורה ויחד איתה עוד כמה צלעות. היא הביטה בי במבט רגוע והושיטה לי את ידה בזמן ששנינו היינו מרוחים על הרצפה.

Love him badWhere stories live. Discover now