פרק 28 - נקמה מתוקה

7.5K 275 19
                                    

היום הזה הולך להיות פשוט קל מידי...
עוד לא התחלתי והוא כבר השכיב אותי פעמיים.
עד סוף היום הוא יראה למה אני מסוגלת! למה בחורה שבורה מסוגלת!

"לאן אתה הולך?" שאלתי מופתעת לראות אותו יוצא מהחדר בלי לומר מילה.

הוא הסתכל עלי במבט שאומר 'אל תשאלי שאלות' ויצא מהחדר, השאיר אותי שוב לבד.

אולי זה לא יהיה קל כמו שחשבתי.
החלטתי לצאת קצת למרפסת, תמיד הרגיע אותי לצאת לשם, הסתכלתי על הנוף היפה, על האנשים שהולכים ובאים ופתאום שמעתי קול של אופנוע מגיע מכיוון הבניין, למי פה יש אופנוע לעזאזל? 

הבטתי למטה והבחנתי ברוי על האופנוע, אני מבינה מה מצאתי בו, באמת... הוא סקסי ברמות שאי אפשר לתאר בכלל. אבל, הוא עדיין מפלצת מבחינתי! 

לפני שבוע הגעתי להחלטה, אני הולכת לשחק בו טוב טוב עד שהוא יהיה כרוך סביבי ויעשה כל מה שאני אגיד לו. אני לא זוכרת כמעט כלום, מה שנותן לאחרים יתרון עלי! הם מסוגלים לסבן אותי 24/7 ואני לא ידע אם הם מתכוונים למה שהם אומרים או לא.

עכשיו כשרוי לא בבית זה שיבש לי קצת את התכניות אבל... אני לא דואגת, יש לי תכנית גיבוי,

הלכתי לחדר והוצאתי משם את הבגדים הכי סקסיים שמצאתי,לבשתי אותם ומתחת לבשתי חזיית תחרה שבקושי הסתירה משהו וחוטיני תואם.

סימסתי לו שאני רוצה שהוא יחזור ושאני כבר "מתגעגעת" כן בטח... 

'אני אחזור בקרוב' הוא ענה.. אז זה אומר שאין לי הרבה זמן.

החלטתי שנשתכר קצת (אבל לא יותר מידי) ונלך למועדון, אני יגרום לו לרצות לרצוח את כל המועדון תוך 10 דקות.

*נקודת מבט - רוי*

הייתי חייב לצאת מהבית, משהו פשוט לא הרגיש לי נכון בכל הסיטואציה אז החלטתי לתפוס קצת מרחק.

היא נהייתה שונה מאז שהתעוררה, אני לא יודע בדיוק מה זה אבל זה לא מוצא חן בעיני

"אתה לא מתכוון שוב לשתות את כל הבר נכון? כי בפעם האחרונה שעשית את זה היא לא דיברה איתך כמה זמן תזכיר לי?" מייקל שאל אותי ואני רק הסתכלתי עליו במבט של 'תעשה לי טובה' והמשכתי לשתות. 

"אווקייי... זה מספיק בשבילך ליום אחד" הוא אמר ולקח לי את הכוס מהיד.

"מה אתה רוצה מייקל?" שאלתי אותו בעצבים, לא היה לי כוח אליו ולהטפות מוסר שלו עכשיו..

"מה שאני רוצה זה.. שבמקום להשתכר ולעשות משהו שתתחרט עליו אחר כך.. תספר לאחיך מה קורה?" הוא אמר ושתה את מה שנשאר בכוס שלי.

"משהו בה שונה מייקל.. היא פשוט לא... לא עצמה יותר" נאנחתי ביאוש

"וזה מפריע לך עד כדי כך?" הוא שאל מופתע ואני הבטתי בו במבט מיואש.

Love him badWhere stories live. Discover now