פרק 17 - כאב

10.6K 326 109
                                    

"אולי תלכו לחדר שלכם? יש פה אנשים שמנסים לראות טלוויזיה!" טרוי צעק עלינו בזמן שהתמזמזנו בסלון.

כן.. רוי אוהב לעשות לו דווקא.. והדווקא הזה הוא דרכי...

"טוב! יש לי רעיון" אמרתי בזמן שקפצתי מרוי חזרה לספה.

"זה כבר לא טוב.." רוי לחש וטרוי הנהן

"היי!!!" צעקתי ושניהם התחילו לצחוק

"נסיכה הרעיונות שלך אף פעם לא טובים עוד לא הבנת את זה?" רוי המשיך לרדת עלי.

"טוב. לא צריך. אני פשוט אשתוק" אמרתי ושילבתי ידיים בעצבים. באמת כעסתי... הם כל הזמן יורדים עלי.

הם התחילו להסתדר... אבל זה בא על חשבוני! שוב!

טרוי ואני מאוד התקרבנו השבוע, בהתחשב בעובדה שהוא עוקב אחרי לכל מקום ככה שאני חייבת לסבול אותו בכל מקרה..

מיה ואני בקושי דיברנו השבוע, בעיקר בבית ספר וקצת בפלאפון כשרוי לא היה בבית..

אני לא יודעת אם טרוי סיפר לו לאן הוא לקח אותי.. לא ממש יצא לי לדבר על זה.. לא עם רוי ולא עם טרוי..

"הו! עכשיו נתת רעיון טוב" רוי צחק ושם את היד שלו עלי אבל העפתי אותה בעצבים וקמתי לכיוון החדר.

"ג'יין נוו!! לא התכוונו! בואי!" שמעתי אותם קוראים לי אבל לא היה לי אכפת, הם מסתדרים מעולה גם בלעדי.

נשכבתי על המיטה ושמתי עלי את השמיכה.

"ג'ייני..." שמעתי את רוי קורה לי אבל בחרתי להתעלם. הפעם לא מעניין אותי. הם ממש התחילו לעצבן אותי. עכשיו אני מבינה למה הוא התכוון כשהוא אמר לי לפני כמה ימים שתמיד כשטרוי מופיע צרות מופיעות יחד איתו...

"ג'ניפר!" הוא אמר בטון יותר גבוה שגרם לי לקפוץ מהמקום קצת.

שמעתי אותו נאנח ומתיישב לידי "אני מצטער, לא התכוונתי להבהיל אותך שוב" הוא אמר והוריד ממני את השמיכה.

התיישבתי והסתכלתי עליו במבט כועס.

"את חמודה כשאת כועסת" הוא חייך וצחקק לעצמו. המשכתי להסתכל עליו בפרצוף כועס ופתאום הוא תפס אותי והשכיב אותי על המיטה כשהוא מעלי. אני שונאת שהוא מפתיע אותי ככה!!

"את יודעת שאני אוהב אותך נכון?" הוא שאל ונישק אותי לפני שיכולתי לענות.

התחלנו להתפשט והמשכנו להתנשק רוי הוריד את השמלה שלי ואני הורדתי את המכנסיים שלו.

ו.. שכבנו.

הכל היה טוב ויפה עד ש...

"הוו ג'ניפר"

"אההה!!"

"אהה! טרוי" צעקתי והוא עצר, לקח לי כמה שניות להבין מה אמרתי

Love him badWhere stories live. Discover now