פרק 15 - בן דוד

11K 380 121
                                    

"היי אני טרוי ריידר"

ריידר?! הוא קשור לרוי? איך לא שמתי לב לזה? למה הם לא סיפרו לי?

המורה בירכה אותו לשלום ואמרה לו לחזור למקום, או לפחות זה מה שאני חושבת שהיא עשתה, לא ממש הייתי מרוכזת אחרי שהוא אמר את שם המשפחה שלו.

לא ממש הייתי מרוכזת בשיעור, חשבתי על יותר מידי דברים... על ההורים שלי, על מיה, על טרוי, על רוי... יותר מידי דברים הציפו אותי, ואז הגיעה עוד צרה.

"סליחה על האיחור" הוא אמר כשנכס לכיתה, הוא בא להתיישב אבל אז הוא עצר כשהוא ראה אותי, הוא עמד שם בהלם עד שהמורה העירה אותו

"אדוארד סטיילס! לא מספיק שאתה מאחר את גם מפריע לשיעור שלי! תשב במקומך!" היא אמרה.. היא יכולה להיות כזאת קוץ בתחת לפעמים...

הוא התיישב במקומו והמשיך להסתכל לעברי, חייכתי חיוך קטן והוא חייך לי חזרה והרים קצת את היד לעשות לי שלום.

ניסיתי להתרכז קצת בשיעור אבל הרגשתי שבוחנים אותי מכל פינה, טרוי מאחורי, מיה מצד ימין שלי ואדוארד מצד שמאל שלי.

כשהשלוש שעות רצופות סוף סוף נגמרו אספתי את הדברים שלי וחיכיתי לרגע שאני אוכל לצאת מהכיתה

אבל כמובן שאף אחד לא התכוון לעכל עלי...

"היי ג'יין" שמעתי את קולו של אדוארד מעלי, הרמתי את הראש וחייכתי אליו, כל המצב הזה היה דיי מביך... לפני ש'עזבתי' דיי התחיל בניינו משהו, טוב היה אמור להתחיל... יצאנו רק לדייט אחד ומאז לא הייתה לי הזדמנות לצאת איתו שוב... אתם יודעים... הייתי נעולה בבית של רוי ולא תקשרתי עם העולם...

הוא אסר עלי אפילו לדבר איתם בפלאפון... אפילו שהפלאפון היה אצלי..

הוא היה רק ל'מקרי חירום' כמו שהוא אמר...

"היי אדוארד" שמעתי את מיה אומרת בעוקצנות.

"היי" הוא ענה לה לא מוריד את העיניים ממני.

מיה יצאה מהכיתה בעצבים ואני רצתי אחריה, "מה עשיתי עכשיו?!" שאלתי אותה עצבנית.

"ידעתי שזה מה שיקרה! ידעתי שתבואי ותהרסי לי הכל!" היא אמרה ונשארת המומה.

אני יהרוס לה?! מה אני יהרוס לה בדיוק?!

"על מה את מדברת מיה?" שאלתי אותה

"אני מדברת על אדוארד!" היא צעקה

"מה אדוארד קשור לכל זה?" שאלתי, עדיין לא מבינה מה קורה כאן.

היא הסתכלה על הרצפה ואז חזרה אלי, "התחלנו לצאת קצת אחרי שעזבת.." היא ענתה ולא ידעתי מה להגיד, כאילו מצד אחד לא היה לי כזה אכפת.. כי לא ממש הייתי בקטע שלו, זה הוא שרצה אותי ואני החלטתי לתת לו צ'אנס מנימוס, אבל מצד שני.. אתה יוצא איתי ובשנייה שאני נעלמת אתה קופץ על החברה הכי טובה שלי? איזה משחק אתה משחק?

Love him badWhere stories live. Discover now