פרק 20 - במי את בוחרת ג'ניפר

9K 291 116
                                    

כמה ימים אחרי

"ג'ניפר רומנו?"

"כן, עם מי אני מדברת?" שאלתי

"זה הדוקטור גריי" הוא אמר והבנתי שזה בנוגע לבדיקת הדם שעשיתי לפני כמה ימים כשעוד... כשעוד הייתי אצל רוי.

התחלתי להיזכר באיך הכל נגמר, איך הוא ויתר עלי בכזאת קלות, איך מייקל פתאום הופיע, איך בכיתי בזרועותיו של טרוי כשירדתי למטה, איך מיה ניחמה אותי והייתה לידי בימים האלה, היא כל הזמן אמרה לי שמגיע לי יותר ושאני צריכה להמשיך הלאה. הכל כל כך השתנה, אני מתגעגעת. אבל אני לא יכולה לחזור. אני לא אשפיל את עצמי יותר!

מיה צודקת. אני צריכה להמשיך הלאה! זה הדבר הכי טוב בשבילי.

"מיס רומנו?" שמעתי את הרופא מהצד השני והתנערתי מהמחשבות שלי

"כן אני איתך" עניתי במהירות

"רציתי להגיד לך מזל טוב..." הוא אמר ובהתחלה לא הבנתי למה הוא מתכוון עד ש...

"את בהריון" הוא אמר נלהב ומרוב הלם הפלאפון נפל לי מהיד, מה אני עושה עכשיו?! תינוק?! אני?! אני לבד לגמרי! לא נשאר לי גרוש על התחת! איך אני אמורה לגדל עכשיו ילד?! ואז הבנתי עוד משהו. זה הילד של רוי.

איך אני אמורה לספר לו שהילד הזה שלו?!

ויותר גרוע, איך אני מספרת את זה לטרוי?!

כן שמעתם נכון, טרוי.

אני והוא הפכנו סוג של לזוג, זה לא ממש רשמי... אבל.. בכל זאת.

פחדתי כל כך. כלומר מצד אחד חשבתי לעצמי אולי זה לא כזה גרוע.. אולי עכשיו הוא ירצה אותי חזרה ונחזור להיות זוג וזה אפילו יחזק אותנו. אבל מצד שני... אני יוצאת עם טרוי. למרות שכנראה זה סוג של ריבאונד, אני נהנית איתו. אני תמיד נהנית איתו. אני מרגישה טוב עם עצמי כשאני איתו.

אבל אני עדיין אוהבת את רוי, אני לא חושבת שמתי שהו אני אפסיק לאהוב אותו. הוא עשה לי כל כך הרבה דברים רעים, אבל למרות זאת אני התאהבתי בו. זה רק מראה לי עד כמה הקשר שלנו היה חזק! תקראו לי פתטית אם תרצו אבל ככה זה! אבל אני לא יודעת אם זה הדדי.. אני לא חושבת שאי פעם באמת היה לו אכפת ממני כמו שלי היה אכפת ממנו.

"מיס רומנו? מיס רומנו את שם?" הרופא קרא לי והרמתי את הפלאפון בשקט עדיין בהלם ממה שהוא אמר

"כ-כן... אני פה" אמרתי בשקט

"אני קובע לך בדיקות לעוד שבוע, אני הודיע לבוס ברגע זה."

"לא!" צעקתי עליו והוא שתק לרגע לא מבין מה קרה.

"התכוונתי... לא צריך.. אני רוצה להגיד לו בעצמי" אמרתי ברוגע מקווה שזה לא ישמע חשוד מידי.

Love him badWhere stories live. Discover now