פרק 16 - דייר חדש

10.7K 356 39
                                    

"ברוך הבא לבית החדש שלך.."

רוי נאנח והלך לחדר השינה בלי להסתכל עלי.

הסתובבתי לטרוי רק כדי לראות את חיוך הניצחון שלו מרוח על כל הפרצוף.

הסתובבתי חזרה והתקדמתי לחדר השינה, מנסה עוד לעכל את מה שקרה כאן, ממתי רוי מוותר לאנשים?! משפחה או לא הוא לא הבנאדם שהתעלם מדברים כאלה.

נכנסתי לחדר וראיתי את רוי מתחרפן מבפנים, הוא הלך הלוך וחזור, מעביר את הידיים בשיער ולוחש משהו דלא ממש הצלחתי לשמוע.

"רוי?" שאלתי בשקט בזמן שסגרתי את הדלת מאחורי.

הוא הסתכל עלי במבט ריק לרגע ואז התנער וחזר למציאות.

"כן מה יש?" הוא שאל, ניסה לשמור על הקרירות שלו אבל ראיתי שהוא משתגע מבפנים. התקרבתי אליו והנחתי את היד על הלחי שלו. "מה קורה?" שאלתי אותו, אבל הוא רק הסתכל עלי עם עיניים מוטרדות ולא אמר מילה.

*כמה דקות קודם - נקודת מבט רוי*

"רוי?" שמעתי אותה קוראת לי אבל כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה לפוצץ את הפרצוף המזדיין שלו ולמחוק את החיוך הזה מהפרצוף שלו. אבל לא עשיתי את זה. בשבילה.

במקום זה לקחתי את הפלאפון שלי ויצאתי החוצה. הוא חייב לי כמה הסברים ואני הולך לקבל אותם!

"לונג טיימ"

"מה הוא עושה בבית שלי?!" שאלתי בעצבים

"החלטתי שלא תזיק לך חברה..."

"יש לי מספיק חברה תודה רבה. עכשיו שיעוף מהבית שלי!" צעקתי בעצבים

"תזהר עם המילים שלך! זה מה שהחלטתי. עכשיו תשתוק ותתנהג יפה לטרוי, אחרי הכל הוא בן דוד שלך. ומשפחה לא מחליפים" הוא אמר וניתק.

פאק! אני שונא אותו! אני שונא אותם!

למה הוא תמיד חייב לעשות לי את זה!

נכנסתי הביתה והסתכלתי על ג'ניפר, היא הייתה כל כך מבולבלת. רציתי להסביר לה מה קורה ומה הקטע עם טרוי... אבל לא יכולתי.

"ברוך הבא לבית החדש שלך.." אמרתי לו ונכנסתי מהר לחדר רק כדי שאני ישלוט בעצמי ולא יפוצץ לו את הפרצוף.

יושב שם עם החיוך הזה. חושב שהוא ניצח. אני עוד אראה לו מאיפה הדג משתין. ועם זה תלוי בי הוא גם לא יוכל להשתין יותר לעולם.

התחלתי למלמל לעצמי כל מיני דברים, רתחתי כולי, לא רציתי שהוא יראה אותי ככה, זה סתם יעלה לו את המצב רוח עוד ובמיוחד לא רציתי שהיא תראה אותי ככה.

הסתובבתי בחדר עם המחשבות האלה ולא שמתי לב שג'ניפר נכנסה לחדר, היא הביטה בי במבט מודאג, אני שונא את המבט הזה. אני שונא שהיא דואגת לי כל כך.

Love him badWhere stories live. Discover now