פקחתי את עיני לאט לאט וראיתי את אביאל שוכב לצידי ומביט בי עם חיוך ענקי על פניו.
"מה אתה מחייך אידיוט?" אמרתי כועסת אבל שמחה באותו הזמן.
הוא התקרב אלי כדי לתת לי נשיקה על השפתים אבל זזתי והוא נתן לי במקום זה על הלחי.
התכוונתי לקום להתלבש אבל הוא תפס אותי וגרם לי לשכב בחזרה על המיטה ונשכב מעלי.
"זאת טעות אביאל" אמרתי והוא הניח את אצבעו על שפתי
"תני לי עוד כמה דקות איתך לפני שאנחנו חוזרים למצב כסאח" הוא ביקש בחיוך.
הוא בא לנשק אותי, כמעט נתתי לו אבל...
"אנ-אני לא יכולה" אמרתי וקמתי להתלבש.
"זה לא היה נראה שאת לא יכולה לפני כמה שעות" הוא אמר ונעמד מולי.
"אביאל בבקשה" אמרתי עם דמעות בעיניים.
"אני לא כזאת, יש לך חברה!" אמרתי בבכי והוא נאנח בעצבים.
"אני לא אוהב אותה" הוא אמר.
"אז למה אתה איתה?"שאלתי מבולבלת
"כי ניסיתי לשכוח אותך" הוא אמר מאופק.
"והצליח לך?" שאלתי משועשעת.
הוא שתק והביט בי במבט קפוא.
"זה לא היה צריך לקרות, שנינו יודעים את זה" אמרתי והוא הסיט ממני את מבטו.
"בוא נתרכז מעכשיו במה אנחנו הולכים לעשות עם התינוק שלנו" אמרתי והוא חייך לעצמו.
"מה משמח כל כך?" שאלתי.
"התינוק שלנו" הוא אמר וגרם לי להסמיק.
"כן..." אמרתי.
"מה עם החברה הזאת שלך? היא תקבל את זה שיש לך ילד ממישהי אחרת?" שאלתי בזמן ששמתי את נעלי.
"מי שואל אותה?" הוא גיחך ואני חייכתי.
"אתה חתיכת דפוק אתה יודע את זה?" אמרתי, מנסה לא להביט בגופו הערום שעומד מולי.
"למה? כי את עושה לי את זה?" הוא שאל בזמן שהתקרב אלי.
"אביאל..." נאנחתי ביאוש.
"נהנתי לשמוע את השם שלי יוצא מהפה שלך לפני כמה שעות, את לא רוצה לעשות שידור חוזר?" הוא לחש לאוזני וליבי פעם על 120.
"לא" עניתי "בביטחון" והוא נאנח.
הוא תפס בסנטרי וקירב אותי לפיו.
"הפה שלך אומר משהו אחד אבל הגוף שלך משהו אחר" הוא אמר והביט על רגלי שהיו צמודות אחת לשניה בחוסר נוחות.
"דיי" לחשתי והוא שחרר.
"לפחות תגידי לי שעוד יש לי סיכוי לתקן" הוא אמר בזמן שנשכב על גבו לידי במיטה.
YOU ARE READING
Love him bad
Romanceמקום 1 ברומנטיקה 17/6/17 - 5/7/17 , 7/7/17 - 20/7/17 היא - ילדה טובה שכל מה שהיא רצתה היה לשמח את ההורים שלה הוא - פושע מסוכן וחסר רחמים מה יקרה כשהשניים יפגשו? הם התאהבו? הם יקבלו סוף שמח משלהם? הזהרות: *תוכן מיני* *תכנים גרפים* *אלי...