חלק רביעי🎺🎺🎺
"התינשאי לי?"
*יום קודם*
רוי סוף סוף חזר הביתה מה'פגישה' שלו ומיה ומייקל חזרו לבית שלהם.
ישבנו בסלון מקורבלים ולא הוצאנו מילה.
היינו שקועים במחשבות, חשבתי על מה שעשיתי בזמן שלא זכרתי כלום, הייתי פשוט אדם אחר.
אני לא הייתי אני! ואני חייבת להתנצל על הדברים שעשיתי, התנצלתי כבר בפני מייקל ומיה, עכשיו אני צריכה להתנצל בפני רוי ו.. פאק רפאל! שכחי ממנו לגמרי! הוא זה שנגרר למעשים המטומטמים שלי בלי לרצות והוא זה ששילם הכי הרבה בגללם!
"רוי?" שאלתי והתרוממתי ממנו, הוא הביט בי במבט שואל ואני הסתכלתי עליו במבט אשם.
"מה... מה קרה לרפאל?" שאלתי מפחדת מהתגובה שלו, אחרי מה שקרה עם טרוי הוא מאוד קנאי אלי עם בחורים אחרים כך שאני לא רוצה לתת לו רושם שגוי על היחסים ביני לבין רפאל.
"מה קרה לו?" הוא שאל מאופק.
"מה.. מה עשיתה לו?" שאלתי מגמגמת.
"הוא לא מת אם זה מה שאת רוצה לדעת" הוא אמר וקם מהספה.
"רוי! חכה רגע!" צעקתי אליו והוא נעצר.
"תסתכל עלי" אמרתי וקמתי אליו.
תפסתי בידו וגרמתי לו להסתובב אלי, תפסתי בעזרת אחת מידיי בפניו וביד השנייה החזקתי עוד את ידו.
"אני אוהבת אותך אוקי? רק אותך! מה שקרה לא אמר כלום, אני לא הייתי עצמי ועשיתי את זה בלי רגשות, אני לא מרגישה כלום לרפאל" אמרתי והוא נרגע טיפה.
"גם אני אוהב אותך פרינסס" הוא אמר עם חיוך קטן ונישק אותי.
דחפתי אותו טיפה ועצרתי את הנשיקה.
"רוי.." התחלתי להגיד והוא גלגל עיניים
"הוא בסדר ג'ניפר.. אני לא מטומטם עד כדי כך.. רפאל הוא כמו אח בשבילי, הוא החבר הכי טוב שיש לי אחרי מייקל אני לא הייתי הורג אותו, אני יודע שהוא לא עשה את זה בכוונה, ראיתי אותו זז ממך אבל הייתי עצבני מידי ולא שלטתי במעשים שלי" הוא אמר והרגשת הקלה, לפחות הוא חיי, זה הכי חשוב.
"הו.. יופי.. אני... אני שמחה" אמרתי וחייכתי חיוך קטן שבשנייה השתנה לעצב, כואב לי. אני עדיין לא מאמינה שאיבדת את התינוק שלי, ועוד בגלל טרוי, מכל האנשים!
רוי הסתכל עלי במבט מיואש, הוא לא טיפוס של רגשות והוא שונא שאני מוציאה ממנו את כל הרגשות האלה.
"פרינסס הכל יהיה בסדר בסוף אני מבטיח לך" הוא אמר וליטף את פני.
עמדנו שם הבטנו אחת בשני בלי לומר מילה, לפעמים זאת הדרך הכי טובה להבעה עצמית, אומרים שהעיניים מגלות הכל וככה זה באמת, כשאני מסתכלת לרוי בעיניים אני לא צריכה שהוא יגיד כלום, אני יודעת לבד על מה הוא חושב או מה הוא מרגיש (רוב הזמן).
YOU ARE READING
Love him bad
Romanceמקום 1 ברומנטיקה 17/6/17 - 5/7/17 , 7/7/17 - 20/7/17 היא - ילדה טובה שכל מה שהיא רצתה היה לשמח את ההורים שלה הוא - פושע מסוכן וחסר רחמים מה יקרה כשהשניים יפגשו? הם התאהבו? הם יקבלו סוף שמח משלהם? הזהרות: *תוכן מיני* *תכנים גרפים* *אלי...