עברו כבר עשרה ימים מאז שרוי ואני רבנו, טוב יותר נכון מאז שהוא רב איתי...
טרוי היה פה איתי כל בזמן, הוא עודד אותי ותמך אפילו שהוא לא ידע על מה רבנו שהוא היה צריך לברוח מהבית של עצמו!
"ג'יין בואי אנחנו נאחר שוב!" שמעתי את טרוי צועק לי מהסלון
"אני לא באה היום טיי!" צעקתי לו בזמן שקמתי לכיוון השירותים
"למה לא? הוא שאל חוסם לי את הכניסה לשירותים
"כי אני לא מרגישה טוב זה למה" אמרתי ועשיתי פרצוף נגעל כשהבנתי מה קורה, העפתי לטרוי את היד ורצתי לאסלה.
התחלתי להקיא, זה היה נורא!
הרגשתי את ידיו הנעימות של טרוי תופסות את השיער שלי, מרחיקות אותו מפני בזמן שהקאתי את הנשמה שלי החוצה.
"תוציאי הכל.." טרוי לחש לי בזמן שליטף לי את הראש.
"אני הולך להתקשר לרופא" הוא אמר ונתן לי נשיקה עת הלחי לפני שיצא משם.
שטפתי את הפה והחלטתי שמקלחת חמה זה מה שאני צריכה.. אני בטוחה שזה יעבור אחרי מקלחת טובה.
נכנסתי למקלחת והרגשתי את המים החמים זורמים לי על הגוף, זאת הייתה הרגשה כל כך טובה, כבר הרגשתי יותר טוב. ידעתי שזה יעזור.
"ג'יין הרופא יבוא עו---" טרוי עצר כשהוא ראה אותי מתקלחת.
עמדנו שם קפואים ומובכים
"אני... אמ..." הוא אמר מסתכל על הדלת ואז שוב עלי
"טרוי... אולי.. אמ... תצא?" שאלתי מצחקקת במבוכה והוא הנהן בהלם ויצא.
שחררתי נשימה שהרגשתי שחיכיתי יותר מידי זמן להוציא ושתפתי את עצמי לפני שיצאתי מהמקלחת.
שמתי עלי מגבת והלכתי לחדר להתלבש.
הסתכלתי על החדר והבנתי עד כמה אני באמת מתגעגעת לרוי...
אבל מצד שני יש לי פה את טרוי שאיתו אני באמת מרגישה עצמי, הוא נותן לי להרגיש בטוחה ואהובה
ואני מתחילה להתמכר להרגשה הזאת.
"אז.. אמ.. מה שבאתי להגיד לך מקודם זה שהרופא יבוא מחר לבדוק אותך..." טרוי אמר עדיין מובך ממה שהיה... אבל עם זאת נראה מרוצה.
"אה... אוקי" אמרתי ויצאתי למרפסת.
חשבתי לעצמי 'אם רוי היה פה הרופא היה פה כבר חמש דקות לפני שהוא היה מתקשר בכלל...' אבל ידעתי שאין לי מה להתלונן. הבאתי את זה על עצמי. וכרגע אני פה לבד עם טרוי והוא דואג לי כמה שהוא יכול.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*נקודת מבט - רוי - יום אחרי*
פאק עם העולם! פאק עם ג'ניפר! פאק עם טרוי! פאק על הכל!
YOU ARE READING
Love him bad
Romanceמקום 1 ברומנטיקה 17/6/17 - 5/7/17 , 7/7/17 - 20/7/17 היא - ילדה טובה שכל מה שהיא רצתה היה לשמח את ההורים שלה הוא - פושע מסוכן וחסר רחמים מה יקרה כשהשניים יפגשו? הם התאהבו? הם יקבלו סוף שמח משלהם? הזהרות: *תוכן מיני* *תכנים גרפים* *אלי...