"אין לנו על מה לדבר! עכשיו עוף מהבית שלי!" רוי צעק
"אתה מתכוון הבית שלי" הוא צעק עליו והסתכל שוב עלי במבט רעב.
רוי השתתק ונעמד שם כועס עם ידיים מאוגרפות.
"עכשיו, תתנהג יפה ותיתן קצת כבוד לאבא שלך" הוא אמר ואני עדין עמדתי שם משותקת.
"ג'ניפר לכי לחדר" רוי אמר ואני התכוונתי לרוץ משם אבל אבא של רוי תפס בידי.
"לא.. תשארי" הוא אמר עם חיוך מרושע על פניו.
הבטתי ברוי בפחד והוא פשוט עמד שם ולא זז מהמקום.
"אז רוי.." הוא התחיל להגיד ומשך אותי אליו
"למה שלא תכיר לי את העלמה היפיפייה הזאת" הוא המשיך בזמן שגבי היה צמוד לגופו ויד אחת שלו תפסה בשתי ידיי בעוד שידו האחרת מלטפת את פני.
הייתי משותקת ורעדתי מרוב פחד, הבטתי ברוי והוא הסתכל על אביו במבט מפוחד ושונא.
ואיך אפשר שלא!? הבנאדם מפלצת!! הוא הרג את אמא של רוי מול העיניים שלו רק כדי להעניש אותו!
"ג'ניפר זה אבא שלי רמון, אבא זאת ג'ניפר.. ארוסתי" הוא אמר והרגשתי את האחיזה של רמון מתהדקת, אבל אחרי כמה שניות הוא הרפה והעיף אותי לכיוון רוי.
רוי תפס אותי וקירב אותי אליו, חיבקתי אותו חזק והצצתי לכיוון אביו שנשען על הספה עם חיוך מרושע, ראיתי בעבר את החיוך הזה...
אה כן... טרוי!
ובאותו הרגע כל הזיכרונות הרעים חזרו להציף אותי.
"רוי.. אני.. אני לא מרגישה טוב כל כך" לחשתי בלי להוריד את המבט מרמון שבחן אותי מכל פינה אפשרית.
"תלכי לחדר ותנוחי ג'יין אני תכף אבוא" הוא אמר והתחלתי להתקדם לאט, מוודאת שרמון לא בא לכיווני שוב ואז כבר הגברתי את המהירות ורצתי לחדר.
נעלתי את הדלת ורצתי לאחת השידות שהיו שם, הוצאתי אלבום ישן של רוי מהתקופה שהוא היה ילד.
הבטתי בתמונות שלו עם אמו אמילי ועם אביו רמון.
הם נראו כל כך שמחים בתמונות, אני מניחה שהכל היה שקר בסופו של דבר הא?
התמונות האלה כל כך שיקריות!
אפשר לראות בענייה של אמילי את הכאב והסבל שהיא עוברת למרות החיוך שהיא שמה על פניה.
אמילי הייתה אישה יפה, שיערה היה גלי ארוך בצבע שחור פחם ועיניה היו תכולות כים.
רמון הוא בחור בגיל ה45 בערך לחייו אני חושבת ואי אפשר להכחיש שהיה גבר חתיך, התמונות האלו הן הוכחה לכך.רוי יצא דומה לאמו, לא רק בצבע השיער והעיניים.
לשניהם יש את אותה הבעת פנים, הם יעשו הכל למען משפחתם.
YOU ARE READING
Love him bad
Romanceמקום 1 ברומנטיקה 17/6/17 - 5/7/17 , 7/7/17 - 20/7/17 היא - ילדה טובה שכל מה שהיא רצתה היה לשמח את ההורים שלה הוא - פושע מסוכן וחסר רחמים מה יקרה כשהשניים יפגשו? הם התאהבו? הם יקבלו סוף שמח משלהם? הזהרות: *תוכן מיני* *תכנים גרפים* *אלי...