*נקודת מבט - רוי*
"מי אתה!? מה אתה רוצה ממני?!" היא צעקה.
"אני יהיה הסיוט הכי גדול שלך אם לא תעני על מה ששאלתי!" אמרתי בקרירות.
"אין לי מושג על מה אתה מדבר!" היא צעקה בהיסטריה.
רואים כל העיניים שלה שהיא משקרת לי, היא יודעת בדיוק על מה אני מדבר!
"את הכרת פעם מישהו שקראו לו טרוי ריידר, אני אח שלו" אמרתי והיא הביטה בי נחרדת.
"לא... אתה מת!" היא אמרה בפחד.
"כמו שאת רואה אני דיי בחיים... עכשיו תספרי לי איפה הבן שלך!" אמרתי בתקיפות.
"אני לא הולכת לספר לך עליו כלום!" היא צעקה.
"תצאו מפה" אמרתי לחיילים שלי כשלא הסרתי ממנה את המבט.
היא הייתה קשורה על כיסא מולי.
היא הייתה אישה בערך בגילה של ג'ניפר, שיערה היה שחור ועורה היה לבן.
עיניה היו בצבע זית ושפתייה ורודות.
"תקשיבי, אני לא רוצה לעשות את זה אבל הבן שלך לא השאיר לי ברירה..." אמרתי בשקט.
"הוא ניסה להרוג את הבת שלי!" אמרתי
"ואתה הרגת את אבא שלו!" היא צעקה בבכי.
"מה את כבר יודעת" אמרתי בזלזול.
"מספיק בשביל לדעת שאתה מפלצת..." היא אמרה ואני קיבלתי צביטה בלב.
"אז את כבר אמורה לדעת שעדיף לך לא לדבר אלי כך" אמרתי בשילוב ידיים.
"ואתה כבר אמור להבין שהאיומים שלך לא מזיזים לי..." היא אמרה בגאווה מזויפת.
"תאמרי לי.. מה טרוי סיפר לך?" שאלתי בהתעניינות.
"שאתה מפלצת, אתה מכונת הרג שלא רואה בעיניים! אתה תהרוג כל מי שנמצא בדרך שלך, גם אם זאת המשפחה שלך!" היא אמרה
"מה עוד הוא סיפר לך?" שאלתי משועשע
"הוא סיפר לי על החברה הזאת שלך... הוא אמר לי שאתה התעללת בה! שהשפלתה אותה! אתה פשוט מפלצת חסרת רגשות!" היא אמרה ופה כבר התחלתי לאבד את סבלנותי, עד לנושא הזה!
"והבחורה הזאת..." היא קראה לג'ניפר בזלזול.
"בחורה פתטית! איך היא הסכימה להיות איתך אחרי כך הסבל שגרמת לה?! היא כל כך מעוררת רחמים שזה כבר מצחיק!" היא אמרה ופה כבר איבדתי את זה!
עד ג'ניפר!
הנפתי את ידי באוויר וסטרתי לה.
"כן.. .כמו שהוא אמר... מכונה חסרת רגשות" היא מלמלה בזמן שדם נטף משפתיה.
"את יכולה להגיד עלי מה שאת רוצה אבל עד ג'ניפר!" צעקתי והיא הביטה בי בזלזול.
"למה? מה תעשה לי? תהרוג אותי? אז יש לי חדשות בשבילך רוי ריידר. אני כבר מתה!" היא אמרה ורק אז הבנתי עד כמה שבורה הבחורה הזאת באמת.
YOU ARE READING
Love him bad
Romanceמקום 1 ברומנטיקה 17/6/17 - 5/7/17 , 7/7/17 - 20/7/17 היא - ילדה טובה שכל מה שהיא רצתה היה לשמח את ההורים שלה הוא - פושע מסוכן וחסר רחמים מה יקרה כשהשניים יפגשו? הם התאהבו? הם יקבלו סוף שמח משלהם? הזהרות: *תוכן מיני* *תכנים גרפים* *אלי...