פרק 14 - טרוי

12.4K 380 99
                                    

חלק 2 של הסיפורררר
תהנו💖😎


*כמה חודשים אחרי*

"אתם מוכנים לדעת את המין של התינוק?" הרופאה שאלה אותנו בזמן שמרחה לי את הג'ל על הבטן.

הנהנתי בראשי וחייכתי לעברה.

הסתכלתי על רוי וראיתי כמה הוא לחוץ מהעניין, תפסתי את ידו והוא יצא ממחשבותיו והסתכל עלי, חייכתי לו חיוך אוהב והבטתי במסך האולטרסאונד.

"מזל טוב, יש לכם בן" הרופאה אמרה והחיוך לא ירד לי מהפרצוף.

הרגשתי איך הדמעות יורדות לי. לא חשבתי שאני אזכה לזה, לא חשבתי שאני באמת אוכל לקבל את זה.

רוי חייך אלי ותפס את שתי ידיי בידיו ונישק אותם בערך איזה 100 פעמים ואז הוא עבר אל הבטן שלי והתחיל לנשק גם אותה, זה דגדג קצת אז התחלתי לצחוק וגרמתי גם לו לצחוק, אחרי כמה דקות שרק צחקנו בהן בלי שום סיבה מיוחדת הבטנו אחת בשני וידעתי, זה הגבר שלי, אני אוהבת אותו ואני רוצה להיות רק איתו.

ולחשוב שפחדתי כל כך מהתגובה שלו לפני כמה חודשים

*ההווה*

"ג'ניפר?"

"ג'ניפר?!" שמעתי קול קורה לי, פקחתי את עייני וראיתי את רוי עומד מולי רותח מעצבים.

"מה עשיתי עכשיו??" שאלתי גמורה מעייפות

"בואי נראה... קודם את חופרת לי על כמה שאת רוצה לחזור לבית הספר... ועכשיו את מסרבת לקום מהמיטה! גם אני צריך לצאת היום מהבית את יודעת!" הוא ענה בסרקסטיות והחלטתי להחזיר לו באותה מידה, לא מפריעים לי לישון!!

"אז תלך... אני לא צריכה בייביסיטר" עניתי וסגרתי את העיניים שוב.

"טוב... אז תישארי עוד פעם בבית... לבד... בלי אף אחד שיארח לך חברה.. את יודעת... רגיל" הוא ענה והרגשתי מין צביטה בלב, זאת אשמתו שהייתי כאן לבד כל הזמן הזה אז מה הוא מטיף לי מוסר! החלטתי לקום מהמיטה, לא יכולתי להישאר פה שוב כל היום, אני צריכה לראות אנשים!! אני צריכה לראות עולם!!

"רואה? לא כל כך קשה" הוא ענה ויצא מהחדר.

התארגנתי וחיכיתי לרוי בסלון, אני נשבעת לפעמים הוא מתנהג כל כך כמו בחורה... כמה זמן לוקח לגבר להתארגן!?

"אני אחכה עוד הרבה??" צעקתי כדי שרוי ישמע.

"סתמי!" הוא צעק חזרה, צחקקתי קצת וגלגלתי עיניים.

אחרי כמה שניות רוי יצא לכיוון הסלון לבוש בגופייה שחורה, ג'אקט עור שחור, ג'ינס שחור, משקפי שמש שחורות ונעליים שחורות, כרגיל... מאוד מקורי.

"מה עכשיו?" הוא שאל כשבהיתי בו.

"אין לך עוד בגדים?" שאלתי והוא פשוט שילב ידיים ונשען על הקיר.

Love him badWhere stories live. Discover now