פרק 18 ~אדוארד~

10.1K 308 39
                                    

4 ימים לפני הפרק הקודם

"פינצ'ר אנחנו נאחר בגללך" טרוי צעק עלי מהסלון. איך לעזאזל אני שורדת איתו פה רק אלוהים יודע.

"בלונדי עזוב אותה להתארגן בשקט!" רוי צעק לו מהמטבח.

לחיות באותו בית עם השניים האלה... החלום והסיוט של כל אישה

"גרמפי לא אתה מאחר בגללה כל יום לבית ספר" טרוי צעק לרוי בחזרה..

האאא הם משגעים אותי

"בינתיים אתה זה ששעה מול המראה עם ג'ל לשיער לא היא" רוי צעק לו חזרה.

החלטתי לצאת כמה שיותר מהר רק שהם יפסיקו לריב כמו שתי בנות.

"בנות שתיכן יפות אוקי? עכשיו דיי לריב" צעקתי עליהם כששמתי את התיק על הגב.

"יצאנו" אמרתי לרוי

"חכי שנייה" הוא אמר ומשך אותי לתוך נשיקה.

"סיימתם?" טרוי שאל ואני גלגלתי עיניים ומשכתי את רוי לעוד נשיקה ארוכה

"קדימההה" טרוי קרה לי וגרר אותי משם

"ביי, אוהבת" קראתי לרוי בזמן שטרוי גרר אותי משם. "תשחרר לי את היד כבררר" צעקתי לטרוי בייאוש בזמן שהוא גרר אותי לאוטו.

"אם אנחנו מאחרים שוב פעם באשמתך אני אומר למורה הייתה לך בחילת בוקר של הריון!" הוא אמר והתחיל לנסוע. אני נשבעת הוא כזה ילד קטן

"אז אני אגיד שאנסת אותי ובגללך אני בהריון" עניתי ביהירות וחייכתי חיוך ציני, כן גם אני ילדה לפעמים, אבל לי מותר😏.

טרוי גלגל עיניים והחנה את האוטו.

"יש לך מזל" הוא אמר כשנכסנו לכיתה והמורה עוד לא הייתה שם

"חנון" אמרתי והוצאתי לו לשון.

אני באמת לא מבינה איך רוי מצפה שאני אסתדר עם הדבר הזה!!

"היי" מיה אמרה לי כשהתיישבתי לידה

"היי" אמרתי וחיבקתי אותה

"מה הוא עשה הפעם?" היא שאלה והסתכלה על טרוי שישב מאחורינו עם חיוך ציני על פניו.

גלגלתי עיניים והסתובבתי חזרה על מיה "הפריע לי ברגע רומנטי זה מה שהוא עשה" אמרתי והסתכלתי עליו בעצבים נזכרת איך הוא גרר אותי מרוי. הוא הסתכל עלי בחיוך הניצחון המרגיז שלו ונופף לי עם היד.

הוצאתי לשון בזמן שעשיתי פרצוף חמוץ והסתובבתי חזרה לכיוון הלוח כשהמורה בידיוק נכנסה.

"בוקר טוב כיתה. היום נלמד על---"

.

.

.

"פססט... ג'ינג'ר" (שילוב חדש של טרוי לג'ניפר ופינצ'ר)

"ג'ניפר!" הוא לחש לי שוב והסתובבתי אליו מבינה שלהתרכז בשיעור כבר לא יקרה היום

Love him badWhere stories live. Discover now