פרק 24 - התינוק

9.8K 312 57
                                    

"אתם מוכנים לדעת את המין של התינוק?" הרופאה שאלה אותנו בזמן שמרחה לי את הג'ל על הבטן.

הנהנתי בראשי וחייכתי לעברה.

הסתכלתי על רוי וראיתי כמה הוא לחוץ מהעיניין, תפסתי את ידו והוא יצא ממחשבותיו והסתכל עלי, חייכתי לו חיוך אוהב והבטתי במסך האולטרסאונד.

"מזל טוב, יש לכם בן קטן שם בפנים" הרופאה אמרה והחיוך לא ירד לי מהפרצוף.

הרגשתי איך הדמעות יורדות לי. לא חשבתי שאני אזכה לזה, לא חשבתי שאני באמת אוכל לקבל את זה.

רוי חייך אלי ותפס את שתי ידיי בידיו ונישק אותם בערך איזה 100 פעמים ואז הוא עבר אל הבטן שלי והתחיל לנשק גם אותה, זה דגדג קצת אז התחלתי לצחוק וגרמתי גם לו לצחוק, אחרי כמה דקות שרק צחקנו בהן בלי שום סיבה מיוחדת הבטנו אחת בשני וידעתי, זה הגבר שלי, אני אוהבת אותו ואני רוצה להיות רק איתו.

ולחשוב שפחדתי כל כך מהתגובה שלו לפני כמה חודשים

ובלה בלה בלה חזרנו להווה🎺🎺

אלו היו החודשים הכי שמחים בחיים שלי, לא האמנתי שבאמת נוכל להיות כל כך מאושרים.

מאז שטרוי עזב היו לנו ימים שקטים, לא רבנו (טוב לא ריבים רציניים לפחות) והיה לנו טוב! ועכשיו, עכשיו אנחנו מתחילים את הפרק החדש בחיינו, חיים עם הילד הקטן והיפה הזה שנמצא אצלי בבטן, בעוד כמה חודשים הוא יהיה בחוץ ויתחיל את חייו!

"היי חשבתי שאני זאת שאמורה לבכות" הערתי את רוי ממחשבותיו כשראיתי דמעה נופלת לו על הבטן שלי.

"מותר לי גם להתרגש קצת לו?" הוא צחקק לו ונגב את הדמעות מעיניו.

חייכתי אליו חיוך מאושר, היינו מאושרים, הכי מאושרים שנוכל להיות אי פעם!

יצאנו מהבדיקה מאושרים, אבל משהו בכל זאת הטריד אותי. משהו שלא עוזב אותי מהרגע שגיליתי שאני בהריון.

הילד שלי הוא גם הילד של רוי, ופרוש הדבר שיום אחד הוא גם יהיה המחליף שלו.

הבטתי ברוי שנהג באוטו, הוא היה מאושר ומלא גאווה. איך לא? היורש שלו נמצא אצלי בבטן עכשיו.

"מה יש נסיכה?" הוא שאל אותי, פאק הוא שם לב שבהיתי בו.

"מה? אה! אה... כלום, לא קרה כלום, סתם חולמת בהקיץ כרגיל" גיחכתי מנסה להסתיר את האמת.

"את יודעת שאני מכיר אותך טוב נכון?" הוא שאל, ותאכלס זה נכון. הוא מכיר אותי יותר משאני מכירה את עצמי לפעמים.

"כן..?" אמרתי בחשש.

"אז אני יודע מתי את משקרת" הוא אמר ונאנחתי.

Love him badWhere stories live. Discover now