အခန္း ၂၈ ခႏၲာကိုယ္စစ္ေဆးမႈလုပ္တာကို ဘာျဖစ္လို႔ ငါျပန္လာတ့ဲထိ မေစာင့္ခ့ဲတာလဲ

7.5K 734 57
                                    

Yuan Zong သူလုပ္စရာရွိတာကေန ျပန္လာတ့ဲအခ်ိန္ Xia Yao ကို ျမင္လိုက္တ့ဲအခါမွာ ခ်က္ခ်င္းပဲမ်က္ႏွာေမွာင္မည္းသြားတယ္

"ဒါကြ်န္ေတာ္ေစာေစာကမွ လက္ခံထားတ့ဲ သင္တန္းသားသစ္တေယာက္" Shi Tianbiao, Yuan Zong ကို မိတ္ဆက္ေပးလိုက္တယ္

Xia Yao က ဆိုတယ္ "မိတ္ဆက္ေပးစရာမလိုဘူး မေန႔ကေလးတင္ ႏွစ္ေယာက္သားတိုက္ခိုက္ခ့ဲၾကေသးတယ္"

Shi Tianbiao လက္ခုပ္သံုးခ်က္တီးလိုက္တယ္ "အ့ဲဒီလို အစကတည္းက ဘာလို႔မေျပာလိုက္တာလဲ ေစာေစာကေျပာရင္ သင္တန္းေၾကး ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေလ်ာ့ေပးလိုက္ဦးမယ္"

"ပိုက္ဆံျပန္ေပးလိုက္" Yuan Zong ဆိုတယ္

Shi Tianbiao တုန္လႈပ္သြားတ့ဲပံုစံန႔ဲ Yuan Zong ကို ၾကည့္လိုက္တယ္ "ျပန္ေပးလိုက္? စာခ်ဳပ္ေတာင္ ခ်ဳပ္ၿပီးေနျပီ"

Yuan Zong ရ႔ဲ မ်က္ႏွာအပူခ်ိန္က အႏုတ္၂၀ ဒီဂရီေအာက္ ထိုးက်သြားတယ္

Xia Yao စပ္ၿဖီးၿဖီးန႔ဲ စကားထည့္လိုက္တယ္ "ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကိုခႏၲာကိုယ္စစ္ေဆးမႈလည္း လုပ္ၿပီးၿပီ အကုန္လံုးေကာင္းတယ္"

"ခႏၲာကိုယ္စစ္ေဆးမႈ? ဘယ္တုန္းက စစ္လိုက္တာလဲ" Yuan Zong မည္းေမွာင္ေနတ့ဲေလသံန႔ဲ ေမးလိုက္တယ္

Shi Tianbiao က ဆိုတယ္ "အခုေလးတင္ ၿပီးသြားတာ ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကိုေဆးခန္းထဲေခၚသြားၿပီး တကိုယ္လံုးခြ်တ္ခ်ခိုင္းလိုက္တယ္ အစပိုင္းေတာ့ သူနည္းနည္းရွက္ေနေသးတယ္ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္က ေယာက်ာ္းအခ်င္းခ်င္းပဲလို႔ေျပာလိုက္ေတာ့ သူလိုက္နာသြားတယ္"(T/N- ထိုအခ်ိန္တြင္ ဘဲႀကီးတေယာက္ မက်ိတ္ႏိုင္မခဲႏိုင္မမ်ိဳႏိုင္မဆို႔ႏိုင္မဝါးႏိုင္မေသာက္ႏိုင္ျဖစ္သြားေလသည္ 😌)

Yuan Zong ရ႔ဲ မ်က္ႏွာအပူခ်ိန္က ေနာက္ထပ္အႏုတ္ ၂၀ ဒီဂရီထပ္ထိုးက်သြားျပန္တယ္ အခ်ိန္နည္းနည္းယူၿပီးေတာ့မွ အရမ္းေလးၿပီးတင္းေနတ့ဲေလသံန႔ဲဆိုႏိုင္တယ္

"ခႏၲာကိုယ္ စစ္ေဆးမႈလုပ္တာကို ဘာျဖစ္လို႔ ငါျပန္လာတ့ဲထိ မေစာင့္ခ့ဲတာလဲ"

Shi Tianbiao က Yuan Zong ရ႔ဲ လွ်ိဳ႕ဝွက္တ့ဲအဓိပၸာယ္န႔ဲ ဆိုလိုတာကို နားမလည္ႏိုင္ရွာဘူး "တကယ္ေတာ့ ခင္ဗ်ားသံုးမိနစ္ေလာက္ေလးပဲ လြဲသြားတာ ကြ်န္ေတာ္ ေဆးခန္းတံခါးပိတ္လိုက္တ့ဲအခ်ိန္က ခင္ဗ်ားကားက ပါကင္မွာ လာရပ္တ့ဲအခ်ိန္န႔ဲကြက္တိပဲ ခင္ဗ်ား သံုးမိနစ္ေလးသာ ေစာလာခ့ဲရင္..."

Advance Bravely ျမန္မာဘာသာျပန္ (Zawgyi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora