"Εύα... Εύα... ξύπνα" της λέω αλλά εκείνη τίποτα.
"Ρεεε Εύα.. τελείωνε... Σε λίγο θα έρθει η μάνα μου όπως και η μακιγιέρ και η κομμώτρια.... σήκω" της λέω.
"Τι ώρα είναι;" Με ρωτάει.
"Πάει εφτά"της λέω και σηκώνεται.
"Παντρεύομαι σήμερα;" Με ρωτάει.
Αυτή τα έχει χάσει τελείως.
"Έτσι λέω... Τώρα δεν ξέρω . Αν θες να παντρευτείς πρέπει να σηκωθείς" της λέω εκείνη εκείνη σηκώνεται αμέσως πάνω.. πάει το μπάνιο πλένει το πρόσωπο της και έρχεται ξανά σε εμένα.
"Πάμε κάτω κουμπάρα"μου λέει με σοβαρό ύφος.
"Πάμε... Κουμπάρα" της λέω και εγώ σοβαρά και κατεβαίνουμε κάτω.
Εγώ έφτιαξα έναν καφέ να πιω και ήπιε και λίγο η Εύα αν και δεν κάνει αλλά για να ξυπνήσει λίγο .. δεν πιστεύω να την πειράξει το λίγο που ήπιε.
"Δεν πιστεύω να σε πειράξει ο καφές;" Την ρωτάω.
"Όχι... Μην αγχώνεσαι... Ο γιατρός μου είπε μια φορά στο τόσο.. έχω έναν μήνα να πιω καφέ... Δεν θα πάθω τίποτα"μου λέει.
"Πάω να ανοίξω" λέω όταν ακούω την πόρτα να χτυπάει.
"Καλώς Την" λέω όταν βλέπω την μαμά.
"Έφερα και παρέα δεν σας πειράζει" μου λέει η μαμά και μπαίνει στο σπίτι και η Μυρτώ.
"Τι να πειράζει καλέ" λέει η Εύα.
"Μυρτώ να σου βάλω χυμό;; Θες κάτι;" Την ρωτάω.
"Όχι έχω φάει.. είμαι εντάξει.
"Άμα θες κάτι να μου το πεις" της λέω.
"Εντάξει"μου λέει.
"Ζωή" μου λέει η Εύα και μου κάνει νόημα να πω στην Μυρτώ αυτό που έχουμε κανονίσει.
"Ααα ναι" της λέω εγώ.
"Μυρτώ για έλα λίγο εδώ να σου πούμε κάτι" της λέω και εκείνη έρχεται.
"Ορίστε" μας λέει εκείνη.
"Πες της Εύα" λέω στην Εύα.
"Λοιπόν πήγαινε πάνω στο δωμάτιο της Ζωής.. πάνω στο κρεβάτι είναι το νυφικό μου και ακριβώς από δίπλα έχει κάτι για εσένα" της λέει η Εύα.
"Τι;" Την ρωτάει η Μυρτώ.
"Πήγαινε και θα δείς" της λέει και εκείνη πάει πάνω.
"Τι είναι;" Μας ρωτάει η μαμά μου.
"Πλάκα μου κάνετε;" Ρωτάει η Μυρτώ ενθουσιασμένη.
"Όχι... Η Εύα θα ήθελε πολύ να είσαι δίπλα της την ώρα που θα παντρεύεται" της λέω.
"Δεν είμαι λίγο μεγάλη για να γίνω παρανυφακι;" Μας ρωτάει.
"Ποιός νοιάζεται; " Της λέει η Εύα.
"Κανείς" της απαντάει εκείνη."Ευχαριστώ πολύ" έχει η Μυρτώ στην.
"Παρακαλώ.. κορίτσι μου"της λέει η Εύα.
"Ανοίγω εγώ" λέει η μαμά μου όταν χτυπάει η πόρτα.
"Καλημέρα"λέει η μαμά μου.
Ήρθε η κομμώτρια και η μακιγιέρ.
"Ελα Εύα" της λέω και εκείνη κάθεται σε μια καρέκλα.
"Θέλεις να κάνουμε κάτι συγκεκριμένο τα μαλλιά σου;" Ρωταει την Εύα.
"Όχι. . Απλά δεν θέλω να είναι όλα πάνω" της απαντάει η Εύα.
"Για να δούμε τι θα κάνουμε" λέει η κομμώτρια.
Όσο η μία κοπέλα έβαφε την Εύα η κομμώτρια έφτιαξε πρώτα τα μαλλιά της μικρής. Αφού τελείωσε με την Μυρτώ πήγε και στην Εύα.
Πραγματικά της τα έκανε υπέροχα.. άργησε λίγο αλλά ήταν υπέροχα. Η ώρα ήταν είδη εννέα και μισή και σε μια ώρα έπρεπε να είμαστε έτοιμες.... Όσο η Εύα πήγαινε πάνω για να βάλει το νυφικό της και να την δούμε πως θα είναι και με φτιαγμένα μαλλιά ή κομμωτήρια έφτιαχνε τα δικά μου μαλλιά.______________________________________________
ΧευΝα και αυτό το κεφάλαιο.
Στην φώτο πάνω μπορείτε να δείτε πως θα ήταν η Εύα ( σας έβαλα φωτογραφία για να το φανταστείτε)
Ελπίζω να σας αρέσει.. τα λέμε στο επόμενο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
Lãng mạnΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...