Κεφάλαιο 61

1.8K 188 147
                                    

Ξέρω τι θα κάνω... Θα πάω από την Εύα.... Αυτή θα με βοηθήσει να σκεφτώ λογικά. Έβαλα τα παπούτσια μου πήρα το κινητό και τα κλειδιά μου και αφού βγήκα από το σπίτι μπήκα στο αυτοκίνητο. Μετά από λίγο ήμουν έξω από το σπίτι της Εύας και του Νίκου. Έχω καιρό να πάω. Συνήθως έρχονται εκείνοι και με βλέπουν στο πατρικό μου.. ευκαιρία για να έρχεται ο Νίκος να βλέπει και την μαμά. Βγήκα από το αυτοκίνητο και χτύπησα την πόρτα στο σπίτι της Εύας.
"Ζωή"λέει όταν με βλέπει.
"Εύα... Χρειάζομαι την βοήθεια σου... Ο Μιχάλης μου έκανε πρόταση...... Γάμου" λέω αλλά χαμηλώνω την ένταση της φωνής μου όταν βλέπω τον Άρη να κάθεται στον καναπέ με Νίκο.
"Τι είπες;"με ρωτάει ο Άρης.
"Εγώ.. τίποτα" του λέω.
Πωωω δεν ήθελα να το μάθει.. τουλάχιστον όχι με αυτόν τον τρόπο..
"Όχι... Κάτι είπες για τον Μιχάλη" μου λέει ξανά ο Άρης .
"Άσε με ρε Άρη" του λέω εγώ.
"Θα δεχτείς;" Με ρωτάει μετά .
"Τι;" Του λέω εγώ.
"Θα δεχτείς;" Με ξανά ρωτάει
"Δεν ξέρω... Αλλά εσένα δεν θα έπρεπε να σε αφορά καν"του απαντάω.
"Όταν στο ζήτησα εγώ γιατί δεν το δέχτηκες και μου έλεγες μαλακίες;" Με ρωτάει.
"Άρη τι λες;" Τον ρωτάω εγώ.
"Σε εμένα είπες όχι... Και τώρα σκέφτεσαι να παντρευτεί αυτόν που τον ξέρεις μόνο 3 μήνες" λέει ο Άρης και φωνάζει.
"Άρη..μην φωνάζεις σε παρακαλώ πολύ" του λέει η Εύα.
"Είναι δική μου η ζωή και ότι θέλω θα κάνω... Εσύ επέλεξες τι ήθελες να κάνεις και να τα αποτελέσματα" του λέω μετά.
"Δεν το θυμάμαι καν γαμώτο μου... Ούτε που κατάλαβα πως έγινε... Ξύπνησα και την βρήκα δίπλα μου" μου εξηγεί ξανά εκείνος .
"Και πως λες να βρέθηκε δίπλα σου;; Δια μαγείας;" Τον ρωτάω.
"Σταματήστε τώρα" λέει η Εύα.
"Ζωή εσύ πήγαινε έξω και έρχομαι να τα πούμε... Άρη μέσα με τον Νίκο.... Τώρα..  δεν θα το ξανά πω" λέει η Εύα και αφού ο Άρης κάθεται ξανά στον καναπέ με τον Νίκο εγώ πάω έξω με την Εύα.
"Τι ήταν αυτό που είπες; Θα παντρευτείς τοκ Μιχάλη;" Με ρωτάει.
"Δεν είπα ότι θα τον παντρευτώ..  ότι μου το ζήτησε είπα" της απαντάω.
"Τι θα πεις;" Με ρωτάει.
"Δεν ξέρω" της απαντάω.
"Ζωή δεν πιστεύω να σκέφτεσαι να πεις ναι;" Με ρωτάει.
"Το σκέφτομαι" της απαντάω
"Πας καλά ρεε Ζωή;; Γιατί;" Με ρωτάει.
"Ναι... Βαρέθηκα να ασχολούμαι​ με τον Άρη και την Μαρίνα και τι παιδί που έχει αυτή και με όλα αυτά... Θέλω να συνεχίσω την ζωή μου" της λέω.
"Έχεις ενα παιδί με τον Άρη Ζωή"μου λεει.
"Μην βάζεις στην μέση το παιδί" της λέω.
"Τον αγαπάς;" Με ρωτάει.
"Ποιον;" Την ρωτάω εγώ..
"Τον Μιχάλη" μου απαντάει.
"Ναι"της λέω.
"Ελα λίγο μαζί μου" μου λέει και ανοίγει σιγά σιγά την πόρτα του σπιτιού της για να μην μας ακούσουν τα αγόρια.
"Κοίτα ..και πες μου" μου λέει και εγω κοιτάζω μέσα στο σαλόνι.
"Νίκο...αν τον παντρευτεί θα τρελαθώ... Θα την χάσω για πάντα" λέει ο Άρης στον Νίκο..
"Ρεεε φίλε ξεκόλλα... Τίποτα δεν θα γίνει.. όλα θα πάνε καλά" του λέει ο Νίκος .
"Αυτά μου λες συνέχεια ρεε μαλάκα και πάντα όλα είναι χειρότερα" λέει ο Άρης.
"Ρεεε θα σταματήσεις;" Τον ρωτάει ο Νίκος.
"Θα πεθαίνω..  αν τον παντρευτεί θα πεθάνω.. σε νοσοκομεία θα με ψάχνετε"λέει ο Άρης.
"Σκάσε ρεεε μαλάκα" του λέει ο Νίκος
Εγώ κλείνω την πόρτα αθόρυβα και κοιτάζω την Εύα.
"Εσύ αποφασίζεις" λέει εκείνη και εγώ φεύγω και μπαίνω στο αυτοκίνητο.
Τι ήταν αυτά που είχα ακούσει μόλις τώρα;

______________________________________________
Χευ

Καλημέρα..

Τι κάνατε;

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο.

Τα λέμε στο επόμενο

Φιλάκια 💋💋💋💋💋

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt