Όταν μεσημεριασε γύρισα στο σπίτι μου. Όταν μπήκα μέσα ο Άρης δεν ήταν εκεί. Που έχει πάει; Πήγα στο δωμάτιο έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα να κάνω ενα μπάνιο. Όταν βγήκα έβαλα τις πυτζάμες μου και πήγα να μαγειρέψω. Τι να φτιάξω σήμερα; Θα φτιάξω μια μακαρονάδα που έχουμε καιρό να φάμε. Έβαλα το νερό να βράσει και εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι.
"Μισό λεπτό" λέω και αφού σκουπίζω τα χέρια μου πάω να ανοίξω.
"Κάποιος ήθελε να σε δεί" λέει ο Δημήτρης όταν ανοίγω την πόρτα.
"Ποτέ γέννησε η Μαριάννα;" Τον ρωτάω.
"Έχει μια εβδομάδα... Μην κλείσεις έρχεται και εκείνη" μου λέει.
"Καλά δεν ντρέπεστε καθόλου; Γιατί δεν με πήρατε ένα τηλέφωνο;" Λέω όταν βλέπω την Μαριάννα.
"Είπαμε να περάσουμε από εδώ" μου λέει και αφού μπαίνει μέσα κλείνω την πόρτα.
"Πανέμορφος είναι" λέω όταν τον βλέπω.
"Παω να δω το φαγητό και έρχομαι" λέω και πάω στην κουζίνα.
Αφού είδα ότι το νερό είχε βράσει έβαλα μέσα τα μακαρόνια τα ανακάτεψα λίγο και μετά πήγα στο σαλόνι στα παιδιά.
"Να βάλω καφέ;" Τους ρωτάω.
"Όχι έχουμε πιεί" μου λέει ο Δημήτρης.
"Αγάπη μου" λέω και ο Δημήτρης μου τον δίνει να τον κρατήσω στην αγκαλιά μου.
"Τι όμορφο μωρό πού είσαι εσύ;" Του λέω όταν τον κοιτάω.
"Τι καλός που είναι" λέω στην Μαριάννα.
"Είναι και ήσυχος" μου λέει.
"Ο Άρης που είναι;" Με ρωτάει ο Δημήτρης.
"Δεν ξέρω.... Εγώ πριν κάνα μισάωρο γύρισα από την δουλειά και δεν ήταν εδώ... Μπορεί να έχει πάει στον Νίκο .. και καλύτερα τώρα που τα λέμε" του λέω.
"Γιατί καλύτερα;" Με ρωτάει ο Δημήτρης.
"Η Εύα είναι έγκυος" του απαντάω.
"Αλήθεια...άντε με το καλό" λέει .
"Ναι αλλο είναι το θέμα.. μόλις το άκουσε ο Άρης τρελάθηκε.. και με έχει φάει δύο μέρες τώρα να κάνουμε παιδί" του εξηγώ.
"Καλό και άγιο το μωρό Ζωή μου αλλά θέλει πολύ φροντίδα... Και εμείς που το κάναμε νωρίς τι καταλάβαμε" μου λέει η Μαριάννα.
"Δεν είναι ότι δεν θέλω.. απλά δεν μπορώ να μεγαλώσω ένα παιδί... Δεν νιώθω έτοιμη" της λέω.
"Σου πάνε όμως τα μωρά.. ΕΕ Μαριάννα κοίτα" λέει και με κοιτάει με τον μικρό στην αγκαλιά μου.
"Καλώς τον" λέω όταν έρχεται ο Άρης.
"Όπ... Πώς και από εδώ;" Ρωτάει ο Άρης.
"Γέννησε η Μαριάννα" του λέω και με βλέπει με το μωρό.
Τώρα θα αρχίσουν τα ωραία.
"Τι όμορφος που είναι;" Λέει ο Άρης.
"Ελα παρτον λίγο να πάω να δω τι φαγητό" του λέω και ο Άρης τον κρατάει στην αγκαλιά του και εγώ παω στην κουζίνα.
Τα μακαρόνια είχαν σχεδόν βράσει οπότε περίμενα λίγο να γίνουν και αφού τα έβγαλα πήγα στο σαλόνι. Ο Άρης κρατούσε ακόμα τον μικρό στην αγκαλιά του. Τι ωραία εικόνα; Θα γίνει καλός μπαμπάς.. αλλά όταν έρθει η ώρα.
Τα παιδιά κάθησαν λίγο ακόμα και μετά έφυγαν. Θα περάσω και από τον πατέρα μου το απόγευμα γιατί έχω καιρό να τον δω.______________________________________________
ΧευΤι κάνετε;
Της άρεσε της Ζωής που είδε τον Άρη με το μωρό.
Τι θα κάνει τέλεια;
Θα το μάθουμε.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Φιλάκια 💋💋💋💋💋💋
ESTÁS LEYENDO
Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]
RomanceΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου "Ο Καινούριος Μου Γείτονας [Book 1] Η Ζωή είναι πλέον απόφοιτη του Πανεπιστημίου ψυχολογίας της Αθήνας. Πλέον είναι 22 χρόνων και έτοιμη να ξεκινήσει να ασκήσει αυτό που σπούδασε ο Άρης είναι πλέον πλέον 23...