Κεφάλαιο 84

2.1K 199 34
                                    

Θετικό. Είναι θετικό. Αλλά δεν πρέπει να ενθουσιάζομαι από τώρα. Τέστ είναι... Μπορεί να υπάρχουν και λάθη. Πρέπει να το επιβεβαιώσω. Πήρα τηλέφωνο τον γιατρό για να πάω από εκεί. Ευτυχώς που είχε κενό τώρα το πρωί και δεν χρειάζεται να καθυστερήσω στο να μάθω αν όντως είμαι ξανά έγκυος. Πήρα την τσάντα μου βγήκα από το σπίτι και μπήκα στο αυτοκίνητο για να πάω στον γιατρό μου. Αφού έφτασα στο ιατρείο περίμενα λίγο και μετά με φώναξε να πάω μέσα.
"Τι συμβαίνει Ζωή;" Με ρωτάει εκείνος
"Σας είπα και στο τηλέφωνο... Έχω καθυστέρηση και ήθελα να επιβαίωσω την κατάσταση" του λέω.
"Ναι... έλα" μου λέει.
Αφού κάναμε τις παραίτητες εξετάσεις ξανά πήγαμε στο γραφείο του.
"Λοιπόν;" Τον ρωτάω.
"Είσαι ξανά έγκυος Ζωή... Έχεις μπεί είδη στον πρώτο σου μήνα" μου λέει και τότε ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου.
"Σου προτείνω κάτι όμως... Επειδή έχετε και άλλο παιδί το οποίο αρχίζει και καταλαβαίνει τις καταστάσεις σιγά σιγά... Καλύτερα θα είναι μέχρι να μπείς στο τρίτο μήνα η ακόμα και στον τέταρτο να μην πεις κάτι στην κόρη... συμβαίνουν πολλά... Μπορεί κάτι να γίνει" μου εξηγεί.
"Ναι έχετε δικιο.... Σας ευχαριστώ πολύ" λέω και αφού τον χαιρετάω φεύγω από το ιατρείο για να γυρίσω στο σπίτι. Βασικά δεν πήγα στο σπίτι πήγα από την Εύα πρώτα.
"Καλώς την πως και από εδώ;" Με ρωτάει και μπαίνω στο σπίτι.
"Έχω να σου πω" της λέω.
"Σε ακούω" μου λέει εκείνη.
"Κάτσε" της λέω.
"Κάθησα... Λέγε τώρα" μου λέει.
"Πάντα η ίδια" της λέω.
"Ρεε λέγε που σου λέω και μην αλλάζεις θέμα" μου λέει.
"Είμαι έγκυος" της λέω.
"Ξανά;" Με ρωτάει.
"Ναιιι... Έχω μπεί είδη στον πρώτο μήνα" της λέω.
"Ο Άρης τι είπε;" Με ρωτάει.
"Δεν ξέρει ακόμα... Του είπα για την καθυστέρηση αλλά δεν ξέρει" της απανταω.
"Θα χαρεί πολύ.... Και η μικρή" μου λέει.
"Δεν θα της το πούμε" της λέω.
"Γιατί όχι; Αφού θέλει πολύ ένα αδερφάκι" μου λέει.
"Θέλω πρώτα να μπω στον τέταρτο και αφού δω ότι όλα πάνε καλά μετά να της το πούμε... Συμβαίνουν πολλά... Δεν θέλω να της το πω και μσηα να γίνει κάτι και να στεναχωρηθεί" εξηγώ στην Εύα.
"Σωστά... Καλύτερα έτσι" μου λέει τελικά και εκείνη." Τι λες να είναι τώρα;" Με ρωτάει μετά.
"Η Μελίνα θέλει αδερφό... Και εγώ θα ήθελα να είναι αγόρι" της απαντάω.
"Έχει και προτιμήσεις η μικρή " μου λέει.
"Ναι... φυσικά"της λέω.
"Εεεε νταξει και κορίτσι να είναι θ το συνηθίσει" μου λέει η Εύα.
"Μακάρι" της λέω." Λοιπόν..εγώ φεύγω... γιατί θα έχει έρθει και ο Άρης τώρα... Θα τα ξανά πούμε" της λέω και αφού την χαιρετάω γυρίζω στο σπίτι.
"Μωρό μου" μου λέει ο Άρης.
"Αγάπη μου" του λέω εγώ.
"Πες μου" μου λέει.
"Πες ενα γεια πρώτα... Δώσε μου ένα φιλάκι όπως κάνεις πάντα" του λέω και εκείνος μου δίνει ένα φιλί.
"Πες μου τώρα" μου λέει.
"Τόση αγωνία;" Τον ρωτάω.
"Και θα συνεχίσει να υπάρχει αν δεν μου πεις" μου λέει.
"Ήταν θετικό" του λέω.
"Είναι σίγουρο;" Με ρωτάει.
"Πήγα και το επιβεβαίωσα... Έχω μπεί είδη στον πρώτο μήνα" του λέω και εκείνος με αγκαλιάζει το χαρούμενος.
Έτοιμη για τα ξενύχτια πάλι.

______________________________________________
Χευ

Τι κάνετε;

Να και αυτό το κεφάλαιο.

Είναι από τα τελευταία αυτά τα κεφάλαια... Δεν ξέρω πόσα μένουν ακόμα αλλά δεν είναι πολλά.

Τα λέμε στο επόμενο.

Φιλάκια 💋💋💋💋

Ο Καινούργιος Μου Γείτονας [Book 2]Where stories live. Discover now